20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301125 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1470 på: 05. Juni 2020, 20:37 »
går jo selvfølgelig i orden. Slapp av litt nå folkens.
Vil forresten ikke ha andre eiere enn saudi. Nå fortjener vi å pøse ut med kroner og bli et verdensklasse lag.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1471 på: 05. Juni 2020, 22:57 »
går jo selvfølgelig i orden. Slapp av litt nå folkens.

Hvor mange kjøpere har du sagt dette om nå.. er det over eller under 15 ?  ::)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1472 på: 06. Juni 2020, 08:36 »
Tippar det blokkera kjøpet og no jobbar med alt det juridiske. Slik at alt er «vanntett».

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1473 på: 06. Juni 2020, 10:32 »
Tippar det blokkera kjøpet og no jobbar med alt det juridiske. Slik at alt er «vanntett».

Hvor tar dere slikt fra?
Vi vet jo fakta. Og utenfor den faktaen vet vi ingenting. Er fortsatt hos premier league. Vil ta tid. Finnes ingen timeframe. Er covid19 og pro restart så ting vil ta tid.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1474 på: 06. Juni 2020, 13:52 »
Er positiv jeg altså, langt mer enn gjennomsnittet både her og blant engelske fans.

Men hva er fakta som vi VET?

- Staveley leder et konsortium med PIF og Reuben-brødrene.
- De har blitt enige med Mike Ashley om en pris/salg av klubben.
- De nødvendige dokumentene er sendt inn til Premier League.
- PL utfører en "owners and directors-test", som i en normal verden vil ta i gjennomsnitt 4-6 uker. Avhengig av hvem man tror på, er de et sted mellom uke 7-9 nå.
- Project Restart og Covid-19 har definitivt spilt en rolle i denne nevnte testen. Men det har også henvendelser fra enken til Kashoggi, Amnesty International, beIN og de andre klubbene i PL. Og det som irriterer meg, er at ingen av disse egentlig har noe rett til å blande seg inn i testen. De kommer ikke med ny info, bare bønnfaller PL å nekte oppkjøpet. PL-klubbene er redde for en ny "supermakt", mens i hvert fall enken og Amnesty har saklige begrunnelser.


Dette er det jeg har fått med meg som fakta. Og summen av det hele taler negativt til fordel for et oppkjøp (spesielt protestene og grunnlaget for at de kommer).
Allikevel har jeg troa, fordi PIF i seg selv ikke kan lastes for noe av det nevnte. Det skal i bunn og grunn behandles som en egen instans. Men det er ikke så lett når det kommer fra KSA.

Vi gjetter, journalister gjetter, alle gjetter. Vi må bare smøre oss med tålmodighet, og jeg må takle at troen min går fra "det blir oppkjøp", til "dette går aldri i verden" fra dag til dag.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1475 på: 06. Juni 2020, 22:43 »
Både enken og Amnesty spiller nok liten rolle. Eneste jeg er redd er pirat saken. Men virker jo ikke som at nye beviser har kommet. Tror prod restart og korona er eneste grunn til utsettelse.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1476 på: 08. Juni 2020, 10:23 »
Tror uten tvil piratsaken kan felle denne på en brutal måte.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1477 på: 08. Juni 2020, 13:55 »
Jeg tror summen Saudiene er villig til å bruke på tv rettigheter fremmover gir PL toppene en stiv en...

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1478 på: 11. Juni 2020, 17:47 »
Any news? Skal jo ikke ta sååå lang tid selv om det er coronatider?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1479 på: 11. Juni 2020, 18:06 »
Kjøper mer og mer den forklaringen om at de venter for å se hva som kommer av de angivelige diskusjonene mellom Saudi og Qatar (beIN) om rettighetene i MENA-området.
Hvis de to partene kommer til enighet om en fordeling/ordning, vil det være en gigantisk seier for PL.

Så det er ikke umulig at det kan være en stor årsak. Men ikke noe tvil om at Korona/Project Restart og alle "problemene" som følger med Saudi har gjort at dette har tatt så mye lenger tid enn det man ville trodd.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1480 på: 12. Juni 2020, 11:07 »
Sterkt linket til Coutinho, Ashley tilbake i England, kan det komme gode nyheter snart? :)

Mathiassen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 235
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1481 på: 12. Juni 2020, 14:55 »
Sterkt linket til Coutinho, Ashley tilbake i England, kan det komme gode nyheter snart? :)

Slik jeg forstod det på tv2 sporten var det avhengig av at oppkjøpet går i orden.

Dette er noe jeg ikke forstår. Er det rykter? Eller kan det være reelt at det forhandles bak fasaden før oppkjøpet er i orden?

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1482 på: 12. Juni 2020, 15:27 »
Sterkt linket til Coutinho, Ashley tilbake i England, kan det komme gode nyheter snart? :)

Slik jeg forstod det på tv2 sporten var det avhengig av at oppkjøpet går i orden.

Dette er noe jeg ikke forstår. Er det rykter? Eller kan det være reelt at det forhandles bak fasaden før oppkjøpet er i orden?

Vis det jobbes med en overgang bak kulissene så bør jo det sterkt tyde på at overtagelsen er i sluttfasen..

Men om det er reelt eller ikke er jo helt håpløst å si, his man ser hvor lite avisene egentlig vet og hvor mye de skriver piss, så kan like godt hvem som helst ta en bedre kvalifisert gjetting...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1483 på: 12. Juni 2020, 15:39 »
Sterkt linket til Coutinho, Ashley tilbake i England, kan det komme gode nyheter snart? :)

Newcastle og gode nyheiter? Kan eg aldri tru😆

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1484 på: 12. Juni 2020, 18:27 »
Sterkt linket til Coutinho, Ashley tilbake i England, kan det komme gode nyheter snart? :)

Newcastle og gode nyheiter? Kan eg aldri tru😆

Fader viste jeg burde legge ut ett negativt rykte istedet, det hade vært mye mer troverdig når det gjelder Newcastle!