20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aleksandar Mitrović  (Lest 64975 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #150 på: 10. April 2018, 00:58 »
Mitro leverer så bra for Fulham, og sikrer dem muligens opprykk på egenhånd!😁 Dersom det skjer så skal en vel ikke se bort ifra at han spiller PL-fotball neste sesong, men da for nettopp Fulham🙊 (hvis de har råd💸) Blir spennende å se!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #151 på: 10. April 2018, 22:49 »
Fulham etter Mitro kom: 10 seire, 3 uavgjort, 0 tap! Hadde riktignok 6-1-0 før han kom også. Scoret ikke i dag.

Men fader for en form de er i! 16-4-0 på de siste 20, og er nå oppe på direkte opprykksplass. 1p foran Cardiff med 1 kamp mer spilt. Blir sykt spennende å følge innspurten i Championship. Skulle ønske Wolves dreit seg ut på oppløpet, men har for mye poeng, og er for gode til det.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #152 på: 11. April 2018, 01:14 »
Rafa vet nok mer enn vi vet og har nok sine grunner til at han ikke brukte Mitrovic mer, og mye kan (i hvert fall tidligere) tyde på at Mitrovic har gjort sitt i Newcastle-drakt. Men jeg har en drøm om at Mitrovic skal kunne levere på samme nivå for Newcastle i PL. Det hadde vært noe, det!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #153 på: 11. April 2018, 07:20 »
Litt uenig Anders, håper Wolves går opp, sammen med feks. Fulham. Vært på Molienux en gang å sett de, topp stemning og nå har de en eier som satser. Ser dog gjerne Fulham opp før Cardiff. De og er et lag som prøver å spille fin fotball. Dessverre har vel ikke vi den beste statistikken mot de.

Fortsetter Mitro som han gjør, samt får til et bra VM blir det spennende å se hvor han havner og for hvor mye? Håper han stikker til en annen liga for å være ærlig.
« Siste redigering: 11. April 2018, 07:23 av Geordie »
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #154 på: 11. April 2018, 22:54 »
Skjønner hva du mener Geordie, men Wolves kan bli farlige på sikt. Mye penger pluss Jorge Mendes kan bli en liten suksessoppskrift som kan bli vanskelig for oss.
Hvis han klarer direktør-/styre-testen til Premier League da. Noe jeg tror Jan gjør, da han vel ikke offisielt sitter i styret der.

Feks å hente Ruben Neves til Championship er jo helt hinsides!! Da klarer Mendes å lure noen stjerner til Molineux i sommer også.

Mitro MÅ selges til en annen liga ja, orker ikke å se han spille mot Newcastle -_-
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #155 på: 12. April 2018, 06:28 »
Blir jævlig skuffa om Mitrovic havner i en annen liga en PL. Har veldig lyst til å se han lykkes der.
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #156 på: 15. April 2018, 13:21 »
Putta igjen i går etter et måltørke på en kamp. Deilig!
Nei.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #157 på: 15. April 2018, 16:47 »
Sånn som vi spilte idag, så hadde det vært rått og sett Mitro inn istedenfor Joselu (selv om sistnevnte også gir alt). Håper vi får se Mitro igjen på st.James, ikledd Newcastledrakta😍😁

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #158 på: 18. April 2018, 19:46 »
Ja, skulle gjerne sett Mitro få en real sjanse av Rafa. Han har uten tvil kvaliteter nok. Men tror ikke Rafa ønsker spillertypen/typen Mitrovic. Da er det dessverre best for alle parter at han selges. Og, jeg stoler på Rafa på tross av at jeg er uenig i vurderingen akkurat her. Bedre å kjøpe en spiss Rafa ønsker i laget sitt, og summen vi får for Mitro vil gi gode penger for noe bedre enn Joselu for småpenger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #159 på: 18. April 2018, 21:21 »
Med fare for å spore for mye av her; hvem ønsker dere helst å beholde? Joselu, eller Gayle?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #160 på: 18. April 2018, 22:03 »
Egentlig litt avhengig av hvilke spisstyper vi får inn i sommer. Men personlig er jeg svak for Gayle og syns med hånda på hjertet at han har vært god og viktig siden nyttår. Men han er ikke klinisk nok fremfor kassa.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #161 på: 18. April 2018, 23:48 »
Egentlig litt avhengig av hvilke spisstyper vi får inn i sommer. Men personlig er jeg svak for Gayle og syns med hånda på hjertet at han har vært god og viktig siden nyttår. Men han er ikke klinisk nok fremfor kassa.

Litt enig med deg, Kristoffer! Synes verken Gayle eller Joselu er PL-materiale, men vi trenger en kjapp spiss i stallen. Og Slimani er nok likeså god på hodet som spanjolen, og mye bedre på alt ant, så..

Drømmescenarioet er jo å selge begge to, beholde Mitro, samt kjøpe Slimani og en ny rask spiss!😁

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #162 på: 19. April 2018, 13:27 »
Jeg ser helst at vi beholder Joselu, og kjøper en forbedring av Gayle.

Vi får mer penger for Gayle tror jeg, samt at jeg synes Joselu bidrar mer i det oppbyggende. Spørsmålet er hvem av de to som skal være tredjevalg neste år (håper jeg).
Men synes begge får for mye tyn både her og på sosiale medier.
« Siste redigering: 19. April 2018, 21:01 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #163 på: 19. April 2018, 20:37 »
Det siste poenget ditt er jeg veldig enig i, Anders.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Aleksandar Mitrović
« Svar #164 på: 20. April 2018, 22:47 »
Mål!  8)
Nei.