20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvordan skaffer jeg meg den nye drakten?  (Lest 12261 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

martinlarsen007

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 37
    • Vis profil
Hvordan skaffer jeg meg den nye drakten?
« Svar #30 på: 02. Juli 2005, 00:57 »
Nå er dere tåpelige. Drakta koster £40 pund hos NUFC, det står på www.nufc.co.uk. Hvis jeg kan kjøpe drakten for 300 i kroner i Newcastle så vil jeg gjerne vite hvor for da kjøper jeg min neste drakt der.
Eller var det bare noe du fant på uten å vite noe om det?

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Hvordan skaffer jeg meg den nye drakten?
« Svar #31 på: 02. Juli 2005, 12:26 »
Jeg kjøpte drakten min på Nufc.co.uk. Fikk den sendt til en kamerat i England som tar den med hjem slik at jeg slipper frakt og moms(25%).

Enkelt å greit. Om du får kjøpt årets drakt for 300,- bør du sjekke om den er falsk eller fjorårets modell.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

validus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
    • Vis profil
Hvordan skaffer jeg meg den nye drakten?
« Svar #32 på: 03. Juli 2005, 12:24 »
den drakta jeg kjøpte sist nå kjøpte jeg fra newcastle.no, og jeg vil anbefale alle å holde seg vekke herfra! Bestilte drakta i April, fikk den i Juli. Jeg vill ha med den orginale blå skrifta bakpå, tror jeg betalte over 1000 kroner for drakta med porto og sånt... Så neste gang jeg bestiller gjør jeg det direkte fra england, evt reiser over selv og kjøper!
ieron Dyer

martinlarsen007

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 37
    • Vis profil
Hvordan skaffer jeg meg den nye drakten?
« Svar #33 på: 03. Juli 2005, 19:19 »
Sitat fra: "validus"
den drakta jeg kjøpte sist nå kjøpte jeg fra newcastle.no, og jeg vil anbefale alle å holde seg vekke herfra! Bestilte drakta i April, fikk den i Juli. Jeg vill ha med den orginale blå skrifta bakpå, tror jeg betalte over 1000 kroner for drakta med porto og sånt... Så neste gang jeg bestiller gjør jeg det direkte fra england, evt reiser over selv og kjøper!


I og med at juli startet for to dager siden så er nok dette løgn. Men jeg ventet også på noen varer fra dem som tok lang tid. Men jeg fikk i hvert fall svar på alle mail jeg spurte om og det var NUFC som hadde brukt 7 uker på å levere varene. Det synes jeg er greit og kundebehandlingen er bra. Men man velger selvsagt selv hvor man vil kjøpe. Men kan jo også bestille rett fra Asia.

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Hvordan skaffer jeg meg den nye drakten?
« Svar #34 på: 03. Juli 2005, 20:53 »
Det er da juli flere ganger enn bare i 2005..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Hvordan skaffer jeg meg den nye drakten?
« Svar #35 på: 04. Juli 2005, 10:08 »
Sitat fra: "Mushans"
Det er da juli flere ganger enn bare i 2005..

Og det fremgår også tydelig av det han skriver at det ikke er snakk om den nyeste drakta.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

validus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
    • Vis profil
Hvordan skaffer jeg meg den nye drakten?
« Svar #36 på: 04. Juli 2005, 18:05 »
Greit.. jeg skal skrive det så firkanta så jeg bare klarer fordi det faktisk er noen her inne som gjør alt for å finne feil som andre gjør....

Jeg, Asgeir Paulen bestilte en stk Newcastledrakt med den orginale Premier League skriften bak på drakten. Det skulle stå:
         
         DYER
            8

Dette bestillte jeg i begynnelsen av April 2004 og håpte at jeg kunne få det til siste kampen før sommeren 2004. Jeg fikk ikke drakten før medio Juli 2004. Og NEI, det er ikke den nye drakten jegt snakker om.

Forsto ALLE det nå?
ieron Dyer

nkrystad

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 29
    • Vis profil
Hvordan skaffer jeg meg den nye drakten?
« Svar #37 på: 12. Aug. 2005, 22:48 »
*Rekker opp handa og sier: "ja"*

Jeg vil bestille den nye hjemmedrakta fra unisport.dk, men er litt usikker på hvilken størrelse jeg skal velge. Har fra før av den forrige bortedrakta til Newcastle i størrelse large, så dette burde vel være det beste alternativet til den nye drakta også.
Men medium er jo også en mulighet. Er forskjellen stor mellom M og L?
Tenkte kanskje M sitter litt bedre.

Noen her som kan gi meg noen mål å gå etter :?:
Attack is the best defence!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hvordan skaffer jeg meg den nye drakten?
« Svar #38 på: 12. Aug. 2005, 23:06 »
Hvor gammel er du? Hvor mye veier du, og hvor høy er du?

Selv er jeg snart 17 år, 65kg og 175cm. Har en gammel drakt i størrelse S som sitter veldig tight, en som er M som passer fint, og en XL som er alt for stor. Vil tro L hadde blitt for stort også.

Vet ikke om dette hjalp deg, men du kan sammenligne litt iallefall.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Hvordan skaffer jeg meg den nye drakten?
« Svar #39 på: 12. Aug. 2005, 23:40 »
bestill drakten fra england... da får du det du ønsker til den rimeligste summen... et smart triks er og få noen du kjenner i england til og kjøpe den til deg og sende den til deg som "gave" da slipper du og betale toll og andre avgifter.. og kan da spare et par hundre kroner...
tror det blir vanskelig og få en seriøs "bedrift" som NUFC til til og sende deg en "gave".... :D  :D  :D  :D
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!