20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30  (Lest 16546 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #120 på: 25. Aug. 2019, 21:12 »
Jeg syns ikke det var straffe Kane oppsøker Lascelles og falle lett,,

En annen ting Bruce skaffet oss seier i 3 kamp, hvor lenge måtte vi vente på Benitez klarte det i fjor?????

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #121 på: 25. Aug. 2019, 21:14 »
Driter i formasjon, spillestil og sågar resultat så lenge vi gir alt som i dag. Det er alt jeg krever av dette laget sånn det er er nå. Og er det ikke rart hvordan det ofte viser seg å være nok... :)

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #122 på: 25. Aug. 2019, 21:44 »
Må bare si en siste ting før jeg lover å aldri mer nevne Benitez.
Benitez ledet Newcastle i 12 bortekamper mot topp 6.
 0 poeng!
Smått utrolig at du må dra opp det der etter en slik kamp. Hvor mange topp 6 lag slo Benitez på hjemmebane da? Alle.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #123 på: 25. Aug. 2019, 22:55 »
Jeg syns ikke det var straffe Kane oppsøker Lascelles og falle lett,,

En annen ting Bruce skaffet oss seier i 3 kamp, hvor lenge måtte vi vente på Benitez klarte det i fjor?????

11 kamper

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #124 på: 25. Aug. 2019, 22:59 »
Må bare si en siste ting før jeg lover å aldri mer nevne Benitez.
Benitez ledet Newcastle i 12 bortekamper mot topp 6.
 0 poeng!
Smått utrolig at du må dra opp det der etter en slik kamp. Hvor mange topp 6 lag slo Benitez på hjemmebane da? Alle.

Bare et lite funfact. Men nå skal vi kose oss med 3 poeng. Velfortjent.
Sykt imponert over fysikken Joelinton viser mot slutten av kampen. Rister av seg store stoppere. Ellers var Dummett helt konge. Tror ikke han tapte en eneste duell. Nå venter Watford. En kamp vi skal ha mulighet for poeng i.
Får håpe Bruce nå har fått pumpet litt positivitet inn i laget nå slik at vi ikke gjør som normalt. Nemlig taper når vi på papiret skal ha poeng.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #125 på: 25. Aug. 2019, 23:13 »
Synes Almiron får ufortjent mye tyn fra nufc-fans på diverse sider! Ja, han vil altfor mye når han mottar ballen! Og ja, han mangler (sålangt) sluttprodukt. Men FY FAEN som han løper! Jobber jo for 3 menn. Får ikke han 100 i stamina på fifa 20 så skjønner eg ingenting😌

Hadde hatt en assist på slutten der dersom Joelinton hadde vært litt piggere i formen.. Håper virkelig han får seg et mål/en assist snart, det fortjener han!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #126 på: 26. Aug. 2019, 07:32 »
Jeg prioriterte MFK-kamp fordi jeg var sikker på at vi kom til å gå på et tap, så feil kan man ta gitt.

Er vel lite tvil om hvem som skal opprette neste kamptråd Frode ;)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #127 på: 26. Aug. 2019, 08:41 »
Jeg syns ikke det var straffe Kane oppsøker Lascelles og falle lett,,

En annen ting Bruce skaffet oss seier i 3 kamp, hvor lenge måtte vi vente på Benitez klarte det i fjor?????

November. No fekk han ingen eller svært liten backing i transfervindauga før sesongen starta og. Bør vel snart fokusera på notid og framtid. Ikkje dra opp fortida i kvart innlegg.

Og so til kampen: Ser SB endra formasjonen og gjekk for "steinalder" fotball og defansiv tryggleik. Bra jobb av SB i veka etter Norwich-kampen. Viktig følga opp med to gode heimekampar no!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #128 på: 26. Aug. 2019, 09:27 »
Jeg syns ikke det var straffe Kane oppsøker Lascelles og falle lett,,

En annen ting Bruce skaffet oss seier i 3 kamp, hvor lenge måtte vi vente på Benitez klarte det i fjor?????

November. No fekk han ingen eller svært liten backing i transfervindauga før sesongen starta og. Bør vel snart fokusera på notid og framtid. Ikkje dra opp fortida i kvart innlegg.

Og so til kampen: Ser SB endra formasjonen og gjekk for "steinalder" fotball og defansiv tryggleik. Bra jobb av SB i veka etter Norwich-kampen. Viktig følga opp med to gode heimekampar no!

Her legger du vel opp til mer diskusjon om fortiden 😂
Jeg syns vi skapte mer på bortebane enn vi har gjort på flere år. Vi hadde 1 skudd mer på mål enn hjemmelaget og kunne fort putta flere. Moro å se taktikeren Bruce i action. Flott plan som holdt borte mot et topp 6 lag. Begynner å bli mange år siden sist vi klarte det👍
« Siste redigering: 26. Aug. 2019, 09:30 av TooN »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #129 på: 26. Aug. 2019, 09:46 »
Må bare si en siste ting før jeg lover å aldri mer nevne Benitez.
Benitez ledet Newcastle i 12 bortekamper mot topp 6.
 0 poeng!
Smått utrolig at du må dra opp det der etter en slik kamp. Hvor mange topp 6 lag slo Benitez på hjemmebane da? Alle.

Drar det opp for å poengtere det jeg har sagt hele tiden. Benitez gjorde ikke en spesiell god jobb resultatmessig. Helt greit , hverken mer eller mindre. Og folk har sparket beina under Bruce helt siden dag 1. Nå klarte Bruce noe i kamp første forsøk som Benitez ikke klarte på 12 forsøk. Skal ikke skrive mer om Rafa nå, men håper alle kan tenke seg om før man velger å håne Bruce. Bruce bevise også at han ikke er helt borte taktisk ,da denne kampen gikk perfekt. Spurs hadde 2 skudd på mål 90 min på hjemmebane.

Jeg beklager for at jeg har levd litt på kanten her inne ved å provosere flere av dere for å poengtere ting.skal gi meg med det😎 men noen ganger kan det være lurt å prøve se ting fra flere vinkler.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #130 på: 26. Aug. 2019, 10:36 »
Kor mange gonger har du sagt du skal slutte skriva om Rafa? Du fortsette likevel med trollinga di og feilinformasjon. Og svar skal du.
"Får håpe Bruce nå har fått pumpet litt positivitet inn i laget nå slik at vi ikke gjør som normalt. Nemlig taper når vi på papiret skal ha poeng"
Normalen under SB du meinar då? (Tap mot Norwich) Rafa tok vel som oftast poeng mot dei laga rundt oss som me kjempa mot om å berga plassen.
https://www.themag.co.uk/2018/01/astonishing-table-shows-just-well-rafa-benitez-done-premier-league-bottom-10-newcastle-united/
Tippar det var ca det same i 18/19.

Artig at taktikken og type fotball du "hatar" skaffa oss 3 poeng. Såg du kampen?
Eg så no allereie i Arsenal-kampen at midtbana vår ikkje fungerte med Shelvey sentralt. Tok Bruce 2 kampar før han innsåg det.
« Siste redigering: 26. Aug. 2019, 11:25 av lgrinde »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #131 på: 26. Aug. 2019, 12:18 »
Lite konsis i det du skriver Toon, om du mener vi skal ta deg alvorlig. På ene siden håner du taktikken Rafa benyttet mot slik motstand, men når Bruce i grunn reverserer til en taktikk just som den Rafa kjørte og vinner sin første kamp - så lovpriser du den. Jeg skulle selvfølgelig også sett at Rafa hadde fått mer enn knapper og glanspapir i forkant av en sesong å handle for...

Men vi kan jo slå fast at vi er et av verdens beste lag. Vi er vel de eneste som har slått Shitty i 2019 i PL, og nå slo vi det laget som knocka ut Shitty i CL og vel er det eneste andre laget som har slått Shitty i 2019 uansett turnering?
Det gjør oss vel til Europas beste lag ved siden av Liverpool skulle jeg mene.

Fra spøk til revolver så smaker det tilsynelatende deilig å slå et topplag selv om vi må ty til en defensiv tilnærming? All ære til Bruce og spillere. Så skal vi samtidig innse at vi er heldige, kanskje spesielt med dommeravgjørelser. Så kan dette være det som gir oss godfølelsen til å gå på en rekke med gode resultater fremover!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #132 på: 26. Aug. 2019, 14:11 »
Må bare si en siste ting før jeg lover å aldri mer nevne Benitez.
Benitez ledet Newcastle i 12 bortekamper mot topp 6.
 0 poeng!
Smått utrolig at du må dra opp det der etter en slik kamp. Hvor mange topp 6 lag slo Benitez på hjemmebane da? Alle.

Drar det opp for å poengtere det jeg har sagt hele tiden. Benitez gjorde ikke en spesiell god jobb resultatmessig. Helt greit , hverken mer eller mindre. Og folk har sparket beina under Bruce helt siden dag 1. Nå klarte Bruce noe i kamp første forsøk som Benitez ikke klarte på 12 forsøk. Skal ikke skrive mer om Rafa nå, men håper alle kan tenke seg om før man velger å håne Bruce. Bruce bevise også at han ikke er helt borte taktisk ,da denne kampen gikk perfekt. Spurs hadde 2 skudd på mål 90 min på hjemmebane.

Jeg beklager for at jeg har levd litt på kanten her inne ved å provosere flere av dere for å poengtere ting.skal gi meg med det😎 men noen ganger kan det være lurt å prøve se ting fra flere vinkler.
Bruce har vunnet en kamp. Langt igjen til plasseringene Benitez klarte (med mindre budsjett). Hvor mange lag i den posisjonen vi har vert de siste årene (en ledelse som er totalt fraværende, et budsjett som er langt lavere enn samtlige lag i PL bortsett fra Huddersfield) har klart å slå såpass mange topplag på hjemmebane. Bruce bør klare enn topp ti plassering denne sesongen eller så henger ikke kritikken din på greip.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #133 på: 26. Aug. 2019, 15:11 »
Nå kan han tape de neste 7 og være likt som i fjor🤪

Jeg forklarer jo det. Rafa lå bare defensivt. Skapte null. Bruce skapte mye mer med sin variant av å parkere bussen. Og vesentlig forskjell er vel at Bruce har 1/1 mens Benitez 0/12

P.s tar meg en pause fra dette forum. Veldig spesielt å bli anklaget for «trolling « ved å være positiv.
Og bli anklaget for å legge ut feilinformasjon når jeg legger ut statistikk som stemmer.
Vurderer å flytte til Kina , da blir man visst folkehelt her inne 😎
« Siste redigering: 26. Aug. 2019, 15:15 av TooN »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #134 på: 26. Aug. 2019, 16:58 »
Du kan gjerne slutte å nevne starten på forrige sesong. Det er sesongen i helhet som teller. Det er 45 poeng over hele sesongen som skal slås, ikke 3 poeng på 10 kamper. Dersom Bruce slår 45 poeng skal jeg ikke kritisere han fordi han tok mindre poeng enn Benitez de siste 28 kampene.