20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Egyptiske Hassan..  (Lest 1568 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Egyptiske Hassan..
« på: 16. Feb. 2006, 13:22 »
Fulham & Toon hunt Hassan


Fulham want to prise Egypt star Ahmed Hassan from former Cottagers boss Jean Tigana's grasp - but Newcastle are also keen on his signature.

Midfield general Hassan caught the eye while grabbing four goals as he led Egypt to African Nations Cup glory.

The 30-year-old's contract with Turkish giants Besiktas, where Tigana currently holds the managerial reins, runs out in the summer.

And with Fulham and Newcastle hovering, along with Werder Bremen, Marseille and Panathinaikos, Tigana is keen to tie Hassan down to a new contract.

"I know how valuable a player Hassan is," said the former Fulham boss.

"He's a quality player and has proved himself to me. I will try to decide his contract at the end of the season," he added in the Daily Mirror.


Dette leste jeg nettopp på Teamtalk. Hva synes dere? Han er uten tvil en klassespiller, så han mye i Afrika mesterskapet hvor han spilte stort, og glimtet til tider også i finalen mot Elfenbenskysten. Min mening er at han kommer til å bli enda en i rekken av midtbanespiller, vi har nok av de.. For det andre er jeg av prinsipielle grunner imot all signing av spillere over 28 år. det siste jeg setter spørsmål ved er hvem som egentlig vil ha han!? Dette må jo bare være piss, Newcastle kan jo ikke kaste seg inn i en kamp om en spiller når vi ikke har manager en gang..!?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Egyptiske Hassan..
« Svar #1 på: 16. Feb. 2006, 13:26 »
Enig i det du sier. Er vel egentlig 0%sjans for at Newcastle er på jakt etter spillere når de ikke har manager...

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Egyptiske Hassan..
« Svar #2 på: 16. Feb. 2006, 13:31 »
Kesse har helt rett....

jeg tror ikke newcastle helt faller etter en spiller som gjorde det stort i en turnering.. og spesiellt ikke når han er i alderen av 30 år. det er mange som har falt i den fellen tidligere.. håper vi har lært av dem...
Han kom, ble mett og dett var dett....