20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor er de nå?  (Lest 171422 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #165 på: 22. Des. 2009, 23:11 »
Da kunne like godt Newcastle hentet Solano. Tror at han fortsatt har et brukbart nivå inne.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #166 på: 23. Des. 2009, 17:10 »
Da kunne like godt Newcastle hentet Solano. Tror at han fortsatt har et brukbart nivå inne.

Akkurat det trur ikkje eg. Vil hugsa Solano for det nivået han hadde når han spelte hjå oss. Men det er desverre historie. Men for all del, få tak i ein "ny Solano" så er eg med.

Ref.Collina

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #167 på: 24. Des. 2009, 08:01 »
Da kunne like godt Newcastle hentet Solano. Tror at han fortsatt har et brukbart nivå inne.

Akkurat det trur ikkje eg. Vil hugsa Solano for det nivået han hadde når han spelte hjå oss. Men det er desverre historie. Men for all del, få tak i ein "ny Solano" så er eg med.

På football manager er solano en kvalitetsspiller! som regel har FM en viss peil på hvor skapet skal stå, så trur ratt att solano kunne ha bidratt fra januar til en sesong i PL :) ellers er som sagt Lee Clark sin suksess i Huddersfield verdt å merke seg :)
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #168 på: 29. Des. 2009, 12:40 »
Nå har jeg satt sammen et brukbart lag med tidligere NUFC spillere som for øyblikket storspiller i PL. Er spesielt imponert over Carr som nå spiller meget solid for et Birmingham lag som er utrolig vanskelig å score på. Men han blir veid og funnet for lett på mitt lag nå, men plass på benken får han.
Det er mange flere som imponerer også. Bellamy er pr dags dato en av PL`s beste spillere. Milner, Bowyer, N`Zogbia, Bramble, Bassong og Jenas leverer meget bra jevnt over, og Given er fremdeles en av de beste keeperne.

På benken har vi sterke navn som navnbrødrene Faye. De presterer jo bra for Stoke. Griffin var jo kaptein for det samme laget når de rykket opp til PL og dems første sesong der. Duff og Hughes er viktige i et stabilt og sterkt Fulham lag og Caldwell er jo fast i Burnley. Må nevne at jeg ikke har reserve keeper. Den posisjonen tar poteten A. Hughes seg av.

Jeg har valgt en 3-5-2 formasjon med følgende spillere:
Given
Bramble - Woodgate - Bassong
Milner - Bowyer - Parker - Jenas - N`Zogbia
Bellamy - Owen

Benk: S. Caldwell, Duff, A. Hughes, Ab. Faye, Am. Faye, S. Carr, A. Griffin.

Dyer og Beye er ikke med i troppen grunnet skader eller fordi de ikke har hatt like stor suksess i klubbene de har spilt for etter NUFC.

Dette er nok et resultat av kjøpeglade managere som har blitt skiftet ut ganske hyppig. Det er en sterk stall/lag jeg har ramset opp der. Enkelte spillere har ikke prestert godt nok for NUFC men er særdeles gode under nye managere i nye klubber, så vi kan jo spørre oss selv om årsaken til akkurat dette.

Veldig kjedelig å se hva slags spillere klubben har gitt fra seg grunnet udugelig ledelse og dårlige managere. Vi har jo flere spillere jeg kan ta med, men de spiller jo ikke i PL idag. Tenker i første rekke på Martins, Emre og Boumsong.

Vi kunne vel strengt tatt kjempet på øvre halvdel med dette laget eller denne stallen?




Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #169 på: 29. Des. 2009, 12:52 »
Trist å tenke på at vi har latt så mange gode spillere dra. 3 spillere jeg mener at vi ALDRI burde solgt er James Milner, Scott Parker og Aaron Hughes. Hadde vi gitt Milner en ny kontrakt så hadde han blitt. Scott Parker solgte vi for og få råd til å kjøpe Joey Barton(Litt av en handel). Og hvis jeg ikke husker feil solgte vi Hughes å kjøpte Boumsong for 8 millioner pund. Skulle latt vær og kjøpe Boumsong, og bare beholdt Hughes. Han er jo konge ved siden av Hangeland. I Aaron Hughes husker jeg en stabil spiller for oss som egentlig aldri hadde en elendig kamp. Det er flere spillere vi aldri burde solgt, men disse 3 synes ihvertfall jeg det var latterlig at vi ikke beholdt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #170 på: 29. Des. 2009, 12:53 »
Faye over Bramble any day ! Ellers ser laget bra ut ;)

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #171 på: 29. Des. 2009, 15:52 »

Jeg har valgt en 3-5-2 formasjon med følgende spillere:
Given
Bramble - Woodgate - Bassong
Milner - Bowyer - Parker - Jenas - N`Zogbia
Bellamy - Owen

Benk: S. Caldwell, Duff, A. Hughes, Ab. Faye, Am. Faye, S. Carr, A. Griffin.

Vi kunne vel strengt tatt kjempet på øvre halvdel med dette laget eller denne stallen?
4-4-2 for min del:

Given
Hughes, Woody, Faye, Bassong
Milner, Parker, Bowyer, Duff
Owen, Bellamy
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #172 på: 29. Des. 2009, 15:52 »
Faye over Bramble any day ! Ellers ser laget bra ut ;)


enige i den ja!!!Bramble hadde altfor mange tabber,og altfor mye røde kort...sugte rett og slett
Joey Barton 7

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #173 på: 29. Des. 2009, 20:24 »
Dette begynner bli en ganske depressiv tråd :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #174 på: 30. Des. 2009, 10:20 »
Bellamy breaks silence on Toon bust-ups

http://www.shieldsgazette.com/sport/Bellamy-breaks-silence-on-Toon.5943277.jp

Kan virke som om Bellamy bebreider Shearer litt for at Robson fikk fyken.
The 30-year-old said: "I always got on fine with Shearer, but when Bobby Robson went, maybe I resented him a bit for how the manager left.

"That's where my relationship with him broke down, but he was a phenomenal player to play with, and I'm grateful for the opportunity I had to play with him."

Uansett et intervju som viser at Bellamy er en særdeles vansklig mann å ha med å gjøre, og at Robson kunne hanskes med de fleste personlighetene.

Ref.Collina

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #175 på: 30. Des. 2009, 11:48 »

Lurer på hva de gamle skandinaviske storspillerne Ronny Johnsen og Andreas Andersson driver med nu for tiden?
spiller de bedriftsfotball, skriver de bøker..? noen som vet? :)

jon dahl tomassen spiller vel for feyenoord, om je ikke tar helt feil :) da er det vel ikke flere skadinaviske menn som har spilt for NUFC?
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #176 på: 30. Des. 2009, 18:48 »
Å kalle Andreas Andersson en storspiller er kanskje å overdrive. Han var vel ikke akkurat veldig populær i hjemlandet etter at han floppet stort i Milan og Newcastle, selv om han etter hvert ble en viktig spiller for landslaget.

Han gikk til AIK etter Newcastle-oppholdet og spilte 102 kamper frem til 2005, og scoret utrolige 29 mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #177 på: 31. Des. 2009, 12:31 »
N'Zogbia tempted by Blues
Latics ace admits he would be willing to move on

Wigan winger Charles N'Zogbia has revealed that he could be persuaded to join Birmingham in January.

The Frenchman is growing increasingly frustrated at the Latics' lack of consistency this season and feels the time may be right to move on.

N'Zogbia only moved to the DW Stadium from Newcastle in January, but could be on his way out of the club 12 months on.

Birmingham are reported to have shown an interest in the talented 23-year-old and he has hinted that he would be happy to head to St Andrews if an agreement can be reached which suits all parties.

"If a chance comes up for me to join Birmingham, and the deal is to Wigan's advantage, then why not?" said N'Zogbia.

"Birmingham have made a very interesting start to the season, and now everything will depend on how ambitious they are.

"Wigan's season has been very disappointing.

"We give our all in matches, then end up with just one point or none at all.

"I feel frustrated. We lack consistency."

Nå er N'Zogbia i gang igjen. Bra spiller, men når slikt kommer kan jeg ikke si at jeg savner han veldig.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #178 på: 31. Des. 2009, 14:41 »
Nei. Tåpelig av Zog det derre. Le Sulk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #179 på: 01. Jan. 2010, 18:39 »
Saknar han ikkje litt eingong! Slike spelarar er det siste klubben vår trenge.