20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2010  (Lest 95110 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #210 på: 20. Nov. 2009, 09:51 »
På gamen min med Ham-kam er nå Mark Viduka Stabæk-spiller med 3,5k kroner i uka!

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #211 på: 01. Des. 2009, 14:29 »
Julekonkuranse på FmNorge nå. Den går ut på å få Newcastle tilbake i toppen. Man kan vinne en  valgfri drakt fra fotballshop.no.

Link til konkuransen:


http://www.fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=13565
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #212 på: 01. Des. 2009, 14:48 »
Jeg skal kjøpe meg FM snart, og jeg har tenkt til å starte jævlig lavt. Jeg vet at det finnes Blue Square South og Blue Square North. Det finnes også en som heter Blue Square Premier, er det da slik at hvis man rykker opp fra Blue Square South eller North, at man ender opp i Premier? eller er det 3 avdelinger innenfor samme divisjon. Slik at 1 lag fra hver av Blue Square north, south og premier rykker opp til The Football League 2? Har ikke fordypet meg så mye i Blue Square...

Takk på forhånd! :)

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #213 på: 01. Des. 2009, 14:58 »
Julekonkuranse på FmNorge nå. Den går ut på å få Newcastle tilbake i toppen. Man kan vinne en  valgfri drakt fra fotballshop.no.

Link til konkuransen:


http://www.fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=13565

I og med at FMNorge består hovedsaklig av fjortisser, så er vel dette en konkurranse som ikke er helt fri for juks? :)

Må jo være utrolig lett å bare ta over et annet lag og sende over cashmoney. Eventuelt "save" før store matcher og logge ut og inn dersom du taper. Ser at han skriver i retningslinjene at det ikke er lov, men skal vel ikke så mye til. Jeg gidder ikke delta i hvert fall.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #214 på: 01. Des. 2009, 15:31 »
Jeg skal kjøpe meg FM snart, og jeg har tenkt til å starte jævlig lavt. Jeg vet at det finnes Blue Square South og Blue Square North. Det finnes også en som heter Blue Square Premier, er det da slik at hvis man rykker opp fra Blue Square South eller North, at man ender opp i Premier? eller er det 3 avdelinger innenfor samme divisjon. Slik at 1 lag fra hver av Blue Square north, south og premier rykker opp til The Football League 2? Har ikke fordypet meg så mye i Blue Square...

Takk på forhånd! :)
Blue Square Premier (BSP) er divisjonen over Blue Square South (BSS) & North (BSN). 4 lag rykker årlig ned fra BSP, og 2 lag fra BSS og 2 lag bfra BSN rykker opp. De 48 lagene i BSN & BSP regner jeg med blir fordelt etter geografisk tilhørighet.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #215 på: 01. Des. 2009, 16:12 »
Ok, takk :)
Hvis det er geografisk tildeling, ligger vel Gateshead i North (Om de ikke er i premier). Det er rett ved Newcastle, der Gazza er fra, Andy Carroll også.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #216 på: 01. Des. 2009, 17:22 »
De rykket tydeligvis opp fra Blue Square North forrige sesong, for nå står det på wiki at de spiller i Blue Square Premier. Selv kjemper jeg om opprykk fra Championship med Gateshead i 2015/16-sesongen på FM09.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #217 på: 01. Des. 2009, 18:05 »
I og med at FMNorge består hovedsaklig av fjortisser, så er vel dette en konkurranse som ikke er helt fri for juks? :)

Må jo være utrolig lett å bare ta over et annet lag og sende over cashmoney. Eventuelt "save" før store matcher og logge ut og inn dersom du taper. Ser at han skriver i retningslinjene at det ikke er lov, men skal vel ikke så mye til. Jeg gidder ikke delta i hvert fall.

Har ikke helt det inntrykket jeg da, selv om det er nok en del under myndighetsgrensen der ja :P
Men de har vel et program der de kjører save-filen gjennom tror jeg...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #218 på: 01. Des. 2009, 19:49 »
Hehe. Vet i hvert fall at disse moderatorene er veslevoksne søppelfolk med doktorgrad i maktsykhet. Noen av de svetteste folkene jeg har vært borti på et internettforum. Orker ikke utdype.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #219 på: 01. Des. 2009, 22:34 »
Hehe. Vet i hvert fall at disse moderatorene er veslevoksne søppelfolk med doktorgrad i maktsykhet. Noen av de svetteste folkene jeg har vært borti på et internettforum. Orker ikke utdype.

Hehe, jeg skjønner akkurat hva du mener, og er helt enig, det forumet holder jeg meg unna.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: FM 2010
« Svar #220 på: 01. Des. 2009, 23:49 »
I know! Mange jævla kjipe mod-er der! Jeg spiller såpass mye FM at jeg egentlig burde henge der 24/7, men er så dårlig stemning der at jeg holder det egentlig til et minimum. Godt humør og humor er forbudt der.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #221 på: 03. Des. 2009, 21:38 »
Er det noen som har spilt noen sesonger, som kan sjekke ut Muniesa? Blir han god? Fikk han for nesten ingenting.

Er midtstopper på Barca i starten. Jeg har bare spilt Demoen, men skal fikse meg den 14 etter eksamen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #222 på: 03. Des. 2009, 23:27 »
Startet en ny save, for etter en forrykende debutsesong i PL, gikk det trått. Solgte Colo, og da var det gjort :P

Sparket Butt og Geremi, og kjøpte Milan Smiljanic (gammel Fm-helt for min del) for en billig penge, Ebi Smolarek og Serginho Greene på free transfer og jakob Poulsen.
I tillegg har jeg lånt inn en hel del, vil ikke bruke så masse penger i CCC. Heller spare til jeg kommer tilbake til PL :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #223 på: 04. Des. 2009, 19:27 »
FM 2010 selges til høystbydende over 100 kroner! Meget pent brukt, selv om plata egentlig skulle vært kjørt i gressklipperen, for så å få seg en skikkelig omgang i ei kjøttkvern!!
MØKKASPILL!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FM 2010
« Svar #224 på: 04. Des. 2009, 19:34 »
Jaha?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida