20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Tror dere Benitez signerer ny kontrakt?

Ja
2 (20%)
Nei
7 (70%)
Vet ikke
1 (10%)

Stemmer totalt: 10

Avstemning er avsluttet: 14. Juli 2019, 13:11

Skrevet av Emne: Rafael Benitez  (Lest 93999 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #180 på: 16. Sep. 2017, 20:28 »
Kunne ikke fordra Benitez basert på hans tid i Liverpool og Chelsea, men her er det en mann som har vunnet meg over. For en mann, for en manager!  :-*
Nei.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #181 på: 19. Okt. 2017, 00:03 »
HVIS dette stemmer, digger jeg Benitez enda mer!
Kan ha noe med tiden i Liverpool å gjøre, at det blir feil å trene de blå. Men uansett et mye tryggere valg å gå til Everton, uansett hva som skjer på eiersiden.

Dog tar jeg det med ei stor klype salt, ettersom det ikke har vært nevnt i noen av de lokale avisene, og kun Sun som kommer med denne nyheten.

http://thesun.uk/618287M5j
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #182 på: 30. Okt. 2017, 10:44 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-uniteds-transformation-club-just-13827119

Sammenligningen mellom Newcastle anno oktober 2015 og oktober 2017 sier vel alt om hvilken jobb Rafa har gjort.
Trygg avstand fra nedrykkssstriden, 1 skade på førstelaget og generelt gode stemning rundt klubben. For en mann!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #183 på: 30. Okt. 2017, 17:13 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-uniteds-transformation-club-just-13827119

Sammenligningen mellom Newcastle anno oktober 2015 og oktober 2017 sier vel alt om hvilken jobb Rafa har gjort.
Trygg avstand fra nedrykkssstriden, 1 skade på førstelaget og generelt gode stemning rundt klubben. For en mann!

Måtte han bli lenge!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #185 på: 25. Nov. 2017, 17:23 »
Har han mista det helt som Moyes? Er så sta at det er ikke vits med innbyttere lenger.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #186 på: 25. Nov. 2017, 18:05 »
Har han mista det helt som Moyes? Er så sta at det er ikke vits med innbyttere lenger.

Du meinar det hadde vore betre at han trakk seg etter at Ashley røvkøyrte han i transfervindauga i sommar? ::)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #187 på: 25. Nov. 2017, 18:17 »
Ja, for det er akkurat det han skriver? Godt å se at du fremdeles leser og tolker poster akkurat som du selv vil, uavhengig av om det har noe med orginalposten å gjøre eller ei. En stor tommel opp!
Nei.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #188 på: 25. Nov. 2017, 19:04 »
Vi ryker mot Watford og Rafa har plutselig blitt Moyes..?

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #189 på: 25. Nov. 2017, 19:23 »
Vi ryker mot Watford og Rafa har plutselig blitt Moyes..?

Huddersfield, Brighton, B’Mouth, Watford. Snur nok mot Chelsea og City ;)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #190 på: 25. Nov. 2017, 19:28 »
Ja, for det er akkurat det han skriver? Godt å se at du fremdeles leser og tolker poster akkurat som du selv vil, uavhengig av om det har noe med orginalposten å gjøre eller ei. En stor tommel opp!

Som eg bryr meg om kva DU meinar. Tek deg rett og slett ikkje seriøst. Ein som slaktar Murphy etter 8 minutt som innbyttar.

« Siste redigering: 25. Nov. 2017, 19:30 av lgrinde »

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #191 på: 25. Nov. 2017, 20:15 »
Ja, for det er akkurat det han skriver? Godt å se at du fremdeles leser og tolker poster akkurat som du selv vil, uavhengig av om det har noe med orginalposten å gjøre eller ei. En stor tommel opp!

Som eg bryr meg om kva DU meinar. Tek deg rett og slett ikkje seriøst. Ein som slaktar Murphy etter 8 minutt som innbyttar.

Det her har jo absolutt ingenting med min mening å gjøre. Det har med din mangel på normal leseforståelse å gjøre. Thomas Beckheim skriver en ting, og du svarer på noe helt annet og hinter til at han har skrevet noe han aldri har vært i nærheten av å skrive. Det er jo helt håpløst.
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #192 på: 25. Nov. 2017, 21:49 »
Ja, for det er akkurat det han skriver? Godt å se at du fremdeles leser og tolker poster akkurat som du selv vil, uavhengig av om det har noe med orginalposten å gjøre eller ei. En stor tommel opp!

Som eg bryr meg om kva DU meinar. Tek deg rett og slett ikkje seriøst. Ein som slaktar Murphy etter 8 minutt som innbyttar.

Det her har jo absolutt ingenting med min mening å gjøre. Det har med din mangel på normal leseforståelse å gjøre. Thomas Beckheim skriver en ting, og du svarer på noe helt annet og hinter til at han har skrevet noe han aldri har vært i nærheten av å skrive. Det er jo helt håpløst.


Trudde du var likegyldig... Dette er deg på kamptråden mot Bournemouth; «Det er trist å si det, men når jeg ser at Joselu får starte nok en kamp så blir jeg helt likegyldig. Tror faktisk jeg ville sittet igjen med samme bedritne følelse om laget vant 7-0 eller tapte 11-0. Blir faktisk direkte provosert av han. Selvfølgelig ikke hans skyld at han suger og får starte, men lell.»
Kven skrive noko slikt då?

Og so for å forklara min kommentar til Thomas Beckheim, som du let deg provosera slik av. Veit ikkje om du la merke til smileyen etter spørsmålet mitt. Spørsmålet var ikkje slik veldig seriøst. Det var mest for å få fram at Benitez ikkje fekk det han ville i sommar og har eit veldig middelmådig lag å jobba med. Korleis ein kan no begynna samanlikna Benitez med Moyes forstår eg ikkje. Og vertfall ikkje påstå at Benitez har «mista det helt som Moyes». Den er for drøy... Det fortenar faktisk eit spørsmål skreve med godt humør og glimt i auga. Det var ingenting meir enn det.
« Siste redigering: 25. Nov. 2017, 22:04 av lgrinde »

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #193 på: 26. Nov. 2017, 00:27 »
Når Benitez kamp etter kamp benytter Manquillo og Joselu uansett hvor dårlig de spiller er vel det litt naturlig at en begynner å lure?Mbemba var for meg ganske overbevisende på venstre backen de få kampene han var i varmen.

Ja, Benitez ble rævkjørt av Ashley i sommer og kommer til å bli rævkjørt enda hardere av Ashley i januar igjen ( om Ashley fremdeles eier klubben) Med en slik begrenset PL tropp som Newcastle har blir det helt feil å fryse ut 2 spillere som Mbemba og Mitrovic i mine øyner. Vi må bruke de resursene som er til rådighet. Kanskje Joselu hadde skjerpa seg med en kamp eller to på benken? Nå kan jo han like gjerne spille med bind for øynene for Mitro skal ikke spille uansett..

Er selvsagt happy for at Newcastle har en slik kapasitet som Benitez og håper han kan få midler fra nye eiere fra januar av og starte ryddejobben med å kvitte seg med 10-12 spillere de neste 2-3 vinduene og få inn nye bedre spillere. Samtidig må det være lov til å kritisere Benitez også etter en periode med Pardew resultater.


navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Rafael Benitez
« Svar #194 på: 26. Nov. 2017, 11:50 »
Er ganske enig i at jeg har null forståelse for noen av Benitez sine valg, Mbemba var som du sa fantastisk god på venstrebacken de 2 kampene han hadde før fraværet begynte igjen. At Manquillo har klippekort foran han skjønner jeg ikke, heller ikke at Joselu har klippekort foran Mitro selv om det er mer forståelig av disiplinære årsaker.
Når det er sagt så er det en helt forferdelig spillerstall vi har med tanke på Premier League, og vi er rett og slett avhengige av et par gode kjøp i Januar for å klare å holde plassen, Benitez kan man være uenig med -det er jeg og, oftere og oftere, men han er ihvertfall 10 ganger bedre enn de alternativene vi kunne fått inn med dagens ledelse