20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 200371 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #75 på: 26. Mai 2017, 08:59 »
Tammy Abraham har vel mye mer å vise til selv på Championship-nivå enn Armstrong.
Dog enig i at det virker litt meningsløst å hjelpe Chelski videreutvikle sitt talent til fordel for vårt eget. Tenker dog at Rafa Benitez kanskje ikke tror Armstrong er god nok for PL pdd, mens Abraham kanskje er det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #76 på: 26. Mai 2017, 09:33 »
Virker heilt ulogisk.
Kanskje ein taktisk genistrek?
Fabrikere eit rykte om den talentfulle Chelsea-spissen for å få Arma sulten på å vise seg fram; "Dere har jo meg! No skal eg f... meg vise dere!"
Alltid ein meining med Rafa bak roret😊

Nekta å tru me ska låna ein som e långt frå ferdigutvikla når me har ein sånn type spelar sjølv...

Ellers står da at me nærme oss Gabriel Pires snart...
Positiv te han for ein billig peng, snakk om 6mill pund.
Venter i spenning...

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #77 på: 26. Mai 2017, 11:36 »
Kan vi handle folk før første juli? Siden han pires snart er klar kanskje?!?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #78 på: 26. Mai 2017, 11:57 »
Ja. Selve overgangen vil formelt finne sted fra 1. juli - men avtaler kan inngås i forkant.

Pires må jeg innrømme at jeg er særdeles lunken til.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #79 på: 26. Mai 2017, 12:44 »
Pires må vel være tenkt som backup eller spesifikke kampbilder kanskje? Virker jo til å være en Colback med hodestyrke etter det jeg kan se, sånn sett er det sikkert et behov. Men ønsker mer ballmestring på midten, og etter det jeg leser om han så er pasningsfoten svært begrenset.

Sikkert grei nok han, men ikke akkurat noe å finne frem glidemiddelet over.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #80 på: 26. Mai 2017, 17:42 »
Zabaleta til West Ham. Sikkert latterlig høy lønn, men må si det hadde vært en deilig signering.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #81 på: 26. Mai 2017, 20:43 »
Vi kan jo ikke hente inn Pires som en backup. Alle spillerne bør jo være tiltenkt en plass i startelleveren....

Zabaleta hadde vært skikkelig deilig signering ja!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #82 på: 26. Mai 2017, 21:41 »
Pires må vel være tenkt som backup eller spesifikke kampbilder kanskje? Virker jo til å være en Colback med hodestyrke etter det jeg kan se, sånn sett er det sikkert et behov. Men ønsker mer ballmestring på midten, og etter det jeg leser om han så er pasningsfoten svært begrenset.

Sikkert grei nok han, men ikke akkurat noe å finne frem glidemiddelet over.
Sjekk videoen i artikkelen her.
Pires har skint på eit trasig Leganes-lag.
Har ein god venstrefot, er dødballtaker.
Kan spille på midten og i 10-er-rollen.
Grei "backup" når det er snakk om ein klausul på 6mill euro.
Colback 2.0?
Ta deg ein bolle! Hehe☺

http://www.nufcblog.co.uk/2017/05/25/spanish-report-claim-nufc-have-had-significant-offer-accepted-for-la-liga-midfielder/
« Siste redigering: 26. Mai 2017, 23:11 av alop123 »
Venter i spenning...

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #83 på: 26. Mai 2017, 23:12 »
Alop123

Fyren er kjent for å slå korte pasninger og har 9 gule på 33 kamper. Stinker Colback, men virker habil på hodet med noen mål fra pannen.

Ta deg en bolle med sånne klippfester, alvorlig talt. Jeg ble ikke akkurat slått i bakken av det klippet, ble seriøst du?! Pent frispark mot Barca, det skal du ha. Skal vi ikke hente Tiote også, sykt skudd på han, se klippet her: Sikkert målfarlig!  :D

Om han har spilt mye i en 10er med en pasningsprosent under 70 og to målgivende i ligaen så har vi ulik standard på mestring i den rollen. EN nøkkelpasning i snitt pr. kamp har han!

Jeg aner ikke, har aldri sett fyren spille noe særlig. Men basert på det jeg leser iallefall så tenker jeg at jeg forbeholder meg retten til å vente og se. Har du sett han spille mye utover en sånn saus av 10 situasjoner? Er han en av disse som er gode på FM?

Mine kilder er whoscored så er klar over at det er det det er, men alvorlig talt. Hvis det er noen som er "sikkert grei nok" så må det vel være en slik signering. Og da synes jeg at jeg er raus.  ;)

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #84 på: 26. Mai 2017, 23:36 »
Nei eg har kje sett han utenom det der...
Einaste eg reagerte på var at du sammenligna han med Colback når han er ein playmaker-type.
Veit ikkje ka type fotball Leganes spiller.
Men da kan jo henda dei e gjennombruddshissige og satse framover med kontringer ala Leicester.
Då e da veldig fort å få lav pasnigsprosent om du forsøker vanskelige ting, ikkje veit eg.
Colback har nok meget god pasningsprosent, me veit koffor...
Cabaye hadde heller ikkje den beste prosenten fordi han prøvde på masse konstruktive pasninger.
Lunken eg og sånn som deg.
Men lure på om da e verdt risken når da e snakk om 6m euro.
E nok kje han som blir midtbanestjerno våras, men kanskje ein bra upgrade på Colback?
OM han komme stole eg vertfall blindt på at Rafa og gjengen har gjort researchen sin.
Venter i spenning...

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #85 på: 27. Mai 2017, 11:34 »
Linka til Jeison Murillo i dag. Jeg skal ikke skryte på meg å ha sett altfor mange Inter-kamper de to siste sesongene, men det jeg leser om han er nesten utelukkende positivt. Ikke minst i forbindelse med spill for Colombia. Jeg er positiv!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3023
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #86 på: 27. Mai 2017, 11:56 »
Grant Hanley linkes bort, Villa og Derby visstnok de interesserte parter.

http://www.birminghammail.co.uk/sport/football/football-news/who-newcastle-uniteds-grant-hanley-13099087

Newcastle ønsker tilsynelatende å få tilbake de 5,5 millionene som ble betalt for han i fjor.
No fate but what you make

Eikelanden

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #87 på: 27. Mai 2017, 12:36 »
Er veldig spent på ka Benitez får ut av sitt "lille" budsjett i sommer, for det virka som dei andre premier league laga kjem til å handle som fulle sjømenn og høge priser virker ikkje å skremme dei.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #88 på: 28. Mai 2017, 16:00 »
Syns vi er linket til mange unge spillere for tiden som ikke har bevist en dritt i premier league. Hvor er interessen rundt Navas? Sagna, clichy?
Spillere som kan gå rett inn å bidra..

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #89 på: 28. Mai 2017, 16:27 »
E nok kje han som blir midtbanestjerno våras, men kanskje ein bra upgrade på Colback?
OM han komme stole eg vertfall blindt på at Rafa og gjengen har gjort researchen sin.

Tror defintivt han er en upgrade fra Colback jeg også, en Colback 2.0 om du vil. ;) Spøk til side. Hadde håpt på noe mer spennende offensivt, og (i)om vi har begrensete midler så håper jeg heller vi smeller de 6 millionene på en annen deal og henter noen hakk bedre. Ser helst at vi henter midtbanespillere som mestrer pasningsspill i større grad enn det det virker til at Gabriel gjør. Vi søler bort mye moment i midtbaneleddet vårt i dag, det må det bli slutt på.

Stoler også på Rafa, men det er alltid noen feilskjær i innkjøpene. Tror at om denne fyren skal hentes som en 10er så er det et feilskjær, hentes han mer som en dypere midtbanespiller med hodestyrke så greit nok altså. Vi får vente å se, OM han i det hele tatt kommer da som du sier.  :)