20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00  (Lest 62638 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #30 på: 27. Sep. 2011, 09:07 »
Best-Ba på topp må da være ubestridelig? Det at de er ganske like som spillertyper har ikke så mye å si. Når vi har en så sterk sentral midtbane som vi har nå er vi ikke avhengige av fem på midten. Vi fungerer best med to spisser. I tillegg ser det ut til at begge er i ferd med å finne formen, noe som kan gjøre disse til en fryktet duo.

Uforandret lag - uten tvil!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #31 på: 27. Sep. 2011, 09:27 »
Hehe, typisk Newcastle-supportere... Fiasko hvis vi ikke tar 3 poeng borte mot Wolves? ;D
Det er utrolig hva en surrealistisk god sesongstart kan gjøre med en newcastlesupporters virkelighetsforståelse.

Dette er - med unntak av Arsenal-kampen, meget muligens vår vanskeligste kamp hittil. Wolves legger alltid opp taktikken etter motstanderen. Målet er alltid å få våre beste spillere nøytralisert, gjennom å bruke alle lovlige og ulovlige virkemidler. Karl Henry er ledestjerna i så måte.

På papiret er vi selvsagt 5-0 bedre enn ulvene, men Mick McCarthy lever opp til etternavnet sitt...

Cabaye kommer til å få sånn juling som han aldri før har fått. Og stakkars Ben Arfa hvis han spiller vil jo bli knust i småbiter. Nettopp denne antifotballtaktikken er det som gjør ulvene i stand til å ta poeng. Vi burde vunnet der i fjor, men maktet ikke å avgjøre kampen. Det samme kan veldig fort skje denne sesongen. Sjansesløseri straffer seg ALLTID på Molineux. Og jeg synes ikke effektiviteten har vært vårt fremste kjennemerke hittil.

Resepten mot Wolves er hurtig spill i lengderetning, holde ballen langs bakken. Ikke pole lange baller på Ba. Wolves vil ha mange dueller. De vil sinke spillet. De vil pole ballen langt. Lar vi dem få lov til det, taper vi kampen. Samme oppskrift som mot Blackburn altså. Fart, fart, fart.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #32 på: 27. Sep. 2011, 10:16 »
Denne kampen blir SVÆRT tøff, håper på seier med er fornøyd med en U her. Er mer redd for Wolves borte enn jeg var med Villa borte feks, vår 3 tøffeste for sesongen så langt bak Arsenal og Sunderland kampen etter min mening.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #33 på: 27. Sep. 2011, 11:40 »
Håper på samme oppstilling. Starter Barfa så går det vel ti min før Henry har pådratt han enda en langtidsskade...

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #34 på: 27. Sep. 2011, 11:49 »
Denne kampen blir SVÆRT tøff, håper på seier med er fornøyd med en U her. Er mer redd for Wolves borte enn jeg var med Villa borte feks, vår 3 tøffeste for sesongen så langt bak Arsenal og Sunderland kampen etter min mening.

Jeg håper ikke på seier! :P

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #35 på: 27. Sep. 2011, 16:04 »
Hehe, typisk Newcastle-supportere... Fiasko hvis vi ikke tar 3 poeng borte mot Wolves? ;D

Haha, stussa litt på den jeg å!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #36 på: 27. Sep. 2011, 16:51 »
Kamp som kan gå alle veier, men sefølgelig kan vi vinne. Hvorfor ikke? Hvorfor vere så konstant negativ når laget spiller bedre enn på lenge.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #37 på: 27. Sep. 2011, 17:20 »
På papiret er vi selvsagt 5-0 bedre enn ulvene, men Mick McCarthy lever opp til etternavnet sitt...

Helt off-topic nå, men tok ikke referansen helt.  :) Joseph McCarthy du sikter til? Ufunderte beskyldninger, sveipende generaliseringer og generell svertekampanje er det vel andre managere enn Mick McCarthy som er kjent for?

Ellers er jeg enig i din beskrivelse av oppgjøret. Vanskelig å differensiere med Sunderland borte kanskje, men helt klart topp 3 (av 6  :P) i forhold til vanskelige oppgjør så langt.

Wolves borte er en svært tøff kamp å komme seg igjennom fysisk såvel som resultatmessig!

Sigurd

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 446
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #38 på: 27. Sep. 2011, 17:32 »
Vi har spilt direkte god fotball mot både Aston Villa og Blackburn, så jeg ser ingen grunn til at vi skal slutte med det nå. Som de fleste andre regner jeg med at vi stiller med et uforandret manskap til denne kampen, og går ut litt forsiktig - med relativt baktunge backer og en forsiktig Cabaye på midten.

Er selvfølgelig fornøyd med et poeng i denne kampen, da Wolves aldeles ikke er noen push overs. Likevel tror jeg vi vinner kampen. Har vært med på såpass mange år med nedtur og lave forventninger - at nå gidder jeg faen ikke surmule når vi faktisk presterer bra. Jeg ser frem til Europacup-spill neste sesong, jeg.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #39 på: 27. Sep. 2011, 18:22 »
Perfekt kamp for vingene våre dette, spesielt Obertan. Har inntrykk av at Molenoux er enorm, og det vil gi Gabby store yter å løpe på. Tror Wolves borte er en kamp og et lag som står langt bedre til oss en f.eks Qpr på Loftus!

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #40 på: 27. Sep. 2011, 18:46 »
Her må vi stille uendret fra Blackburn kampen. At vi nå har en benk bestående av Elliot, HBA, maveraux, ameobi, santon er jo ganske sykt og vitner om en god stall! I tillegg til kamp om plass i startoppstillingen har vi mange gode og sultne unggutter i bakhånd. Herlig!

nå ja...
If it has tits or wheels, count on problems!

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #41 på: 27. Sep. 2011, 18:47 »
Bedre å være kjepphøg på forhånd enn å ikke få være det i det hele tatt. Det er mitt livsmotto, og helt nødvendig som Molde og NUFC fan

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #42 på: 27. Sep. 2011, 18:52 »
Man kan hausse opp Wolves så mye man bare vil. Det er greit at alle bortekamper er vanskelige, men "SVÆRT vanskelig" er en betegnelse jeg helst ikke vil bruke på det som tross alt er et bånnlag.

Uavgjort er akseptabelt. De to andre utfallene er skuffende/veldig sterke. Men det å vinne mot Wolves borte er ikke akkurat "helt sykt"... Hva er da Chelsea, Liverpool osv borte?

If it has tits or wheels, count on problems!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #43 på: 27. Sep. 2011, 18:58 »
Jeg mener at dette burde være en sikkert trepoenger, og at noe annet ville være snålt.
Nei.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Wolverhampton - Newcastle: Lørdag 1. okt, kl 16.00
« Svar #44 på: 27. Sep. 2011, 19:34 »
Nå ja - 3 poengere eller aldri bombe med mindre du heter SAF. Men jeg mener det SKAL være vanskeligere å ta 3 poeng på stadium of shite foreksempel. Sunderland ER et bedre lag enn wolves - vanligvis.
If it has tits or wheels, count on problems!