20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Watford lør 25.11 kl. 16:00  (Lest 10668 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Watford lør 25.11 kl. 16:00
« Svar #60 på: 25. Nov. 2017, 18:33 »
Møkka trener og møkka lag!!!!
Lol, gå bort, troll.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Watford lør 25.11 kl. 16:00
« Svar #61 på: 25. Nov. 2017, 19:32 »
Rafa out! Pardew in! ;)

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Watford lør 25.11 kl. 16:00
« Svar #62 på: 25. Nov. 2017, 20:09 »
Kom akkurat inn døra fra innebandykamp. Eneste kampen jeg ikke har sett i år. Og skjønner det var like greit 😢.
Håper klubben blir solgt snart så vi kan snur dette.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Watford lør 25.11 kl. 16:00
« Svar #63 på: 25. Nov. 2017, 23:46 »
Kom akkurat inn døra fra innebandykamp. Eneste kampen jeg ikke har sett i år. Og skjønner det var like greit 😢.
Håper klubben blir solgt snart så vi kan snur dette.

Du var heldig som slapp nok en elendig forestilling..Jelly much!

Håper også at klubben selges ASAP, men også at Rafa begynner å våkne fra dvale!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Watford lør 25.11 kl. 16:00
« Svar #64 på: 26. Nov. 2017, 11:58 »
Såg heldigvis ikkje kampen.

Kva har skjedd med forsvaret vårt då?? Trudde me skulle vera solide bakøve. Hadde alle desse kampane me tapte 1-0 som eg tykte var typisk 0-0 kampar. Likevel me held jo ikkje nullen. Og so desse 2 første måla mot Man U og no 0-3 i sekken mot Watford. At me ikkje skårar nok mål har jo vore det største problemet, men no er det både framøve og bakøve det er store problem. Kampen i går var jo eit gufs frå eit par år tilbake.

Leser fleire plassar at det var ein patetisk innsats i årets svakaste kamp. Eit «horror show» som Shearer kalla det.
« Siste redigering: 26. Nov. 2017, 13:10 av lgrinde »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Watford lør 25.11 kl. 16:00
« Svar #65 på: 27. Nov. 2017, 11:00 »
Vi fremstår ikke lengre som et Rafa-lag, slipper inn billige mål, taper avgjørende dueller som vi var så gode på å ikke tape tidligere. Den nedadgående kurven har sammenfalt med skader på Merino og Lascelles, det tror jeg ikke er tilfeldig. Lejeune har spennende kvaliteter som en spillende stopper, men per dags dato faller han for min del litt gjennom fysisk i PL, samt at han nok også trenger tid til å tilpasse seg tempoet.

Har fortsatt tiltro til Rafa, men selvfølgelig skal han kritiseres for å ha for stor tillit til enkeltspillere. Det er da selvfølgelig Joselu og Manquillo jeg også irritere meg mest over da vi faktisk har gode alternativer i bakhånd på disse posisjonene.
Jeg ser grunnene til å benytte Joselu over Mitrovic. Det har nok i stor grad med arbeidsdisiplin og evnen til å holde hodet kaldt å gjøre. Med Joselu får du alltid innsats og arbeidsdisiplin som førsteforsvarer, samt at han ikke er så ueffen i det oppbyggende spillet som onde tunger vil ha det til.
Mitrovic er en løs kanon, og på tross av at han blant mange fans ofte hauses opp - så har han til gode å vise at han presterer på et godt nok nivå regelmessig. Når det er sagt er det enkelt å se at Mitrovic har potensielt mange flere mål i seg enn Joselu, samt at han på sitt beste også er et jækla bra oppspillspunkt. Det føles frustrerende at han ikke får en real sjanse. Jeg forventer faktisk at Mitrovic får muligheten neste match når Joselu ikke presterer over så lang tid, samt at vi sliter så voldsomt med å score mål.

Syns også vi som klaget over overgangsvinduet i sommer stadig hadde gode poenger. Selv om Rafa de siste ukene må ta ansvar for ikke å få det beste ut av hva vi har tilgjengelig, så er jeg helt overbevist om at denne stallen er en svak PL-stall med veldig åpenbare mangler. Dette burde vært adressert i sommer.

La meg forresten også påpeke at jeg stadig syns Rafa satser på feil keeper. Anser Darlow som bedre enn Elliot.  Ser gjerne at vi prøver noe nytt også der.
« Siste redigering: 27. Nov. 2017, 16:21 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida