20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 193909 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #345 på: 25. Okt. 2011, 16:16 »
Ikke dårlig mål av Cabaye, men må vel innrømme at jeg synes det er litt merkelig om dette kom over Darren Fletchers mål, eksempelvis   :-X

Enig. Blei litt overraska :D

Fletcher?? Det er jo lykketreff av dimensjoner. Søppelspiller av som ble pissa på av Hoseth. Det er takket være SAFs geniale evne til å sette sammen spillere som passer sammen at han i det hele tatt får spille på et så høyt nivå.  9 av 10 ganger ville den ballen gått utenfor. Cabaye har vist flere ganger i år hvilken eminent skuddfot han har. Men jeg er enig at det var flere mål som utmerket seg..Jeg synes Ruiz sitt mål var utrolig vakkert, og burde etter mitt skjønn fått utmerkelsen rundens mål.

Så lykketreff kan ikke være fine mål? Tipper han sikter i lengste, og ballen går dit = rundens mål. Vanskeligere er det ikke.
Skal sies at Cabaye sitt i tillegg var et meget viktig mål, teller nok litt inn det :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #346 på: 25. Okt. 2011, 17:36 »
Cabaye sitt mål var finare enn Fletcher sitt, etter mi meining. Reinare treff, og meir klinisk treff akkurat i den vinkelen han siktar på. Når det gjeld rundens mål vil eg lansere førstemålet til Arsenal, mykje på grunn av den utsøkte pasninga til Ramsey. Målet i seg sjølv er ikkje det heilt store, men spelet i forkant er høg klasse. Ruiz-målet er som nemnt også meget bra.

Men Fletcher er sjølvsagt ein meget god spelar, sjølv om han har vore litt rusten pga mykje skadeproblem det siste året. Eit meget dyktig rivjern med brukbart driv. Ingen ballfordelar i Carrick-klasse, og med langt mindre vision enn f.eks Nani, men ein spelar som Ferguson fasar inn når han treng den. F.eks eit stort sakn i den CL-finalen mot Barcelona for eit par år tilbake, når Xavi herja mellom lagdelane til Man Utd og Fletcher var suspendert.

Sjølvsagt avhengig av eit lag han også, som alle andre (noko som er grunnen til at han ikkje ruvar like mykje på landslaget), men definitivt ein meget god spelar. Ferguson samlar ikkje på dritt.
« Siste redigering: 25. Okt. 2011, 17:37 av Hans J »

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #347 på: 25. Okt. 2011, 19:18 »
Var lenge enig med Thomas, og skjønte ikke hvorfor han stadig ble værende på Old Trafford. Er først de siste par-tre sesongene han har blomstret imo.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #348 på: 25. Okt. 2011, 19:41 »
Fletcher?? Det er jo lykketreff av dimensjoner. Søppelspiller av som ble pissa på av Hoseth. Det er takket være SAFs geniale evne til å sette sammen spillere som passer sammen at han i det hele tatt får spille på et så høyt nivå.  9 av 10 ganger ville den ballen gått utenfor. Cabaye har vist flere ganger i år hvilken eminent skuddfot han har. Men jeg er enig at det var flere mål som utmerket seg..Jeg synes Ruiz sitt mål var utrolig vakkert, og burde etter mitt skjønn fått utmerkelsen rundens mål.


Roone sin brasse ifjor var vel også et lyketreff av dimensjoner, men allikeve et ganske greit mål :P

Du som har så mye fotballpeiling kan da ikkke seriøst mene at Fletcher er en dårlig spiller!? Men enig i at Ruiz sitt skulle blitt nr 1 ;)

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #349 på: 27. Okt. 2011, 19:45 »
Var lenge enig med Thomas, og skjønte ikke hvorfor han stadig ble værende på Old Trafford. Er først de siste par-tre sesongene han har blomstret imo.

 :thumbu:

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #350 på: 27. Okt. 2011, 19:49 »
Muligens sant - men han har vel også bevist hvorfor Ferguson har valgt å ha trua på ham. Kanskje der forskjellen er på ham og spillere som...Obertan?  ::p
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #351 på: 27. Okt. 2011, 19:54 »
Eller Forlan?  ::p  :wink:

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #352 på: 27. Okt. 2011, 19:57 »
Hehe. Jada. Du tok meg der :P
Neida - har ikke gitt opp Obertan riktig enda. Jeg bare har ikke fått helt trua helt heller enda :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #353 på: 27. Okt. 2011, 20:00 »
Jeg sitter på gjerdet jeg. Umulig å spå hvordan han vil utvikle seg (Obertan altså), men jeg mener absolutt at det må være på tide å teste andre spillere nå. Obertan har ikke spilt seg ut av laget, men vi bør kanskje gi andre muligheten til å spille seg inn da jeg ikke akkurat er bergtatt av prestasjonene så langt.  :D

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #354 på: 27. Okt. 2011, 23:42 »
Muligens sant - men han har vel også bevist hvorfor Ferguson har valgt å ha trua på ham. Kanskje der forskjellen er på ham og spillere som...Obertan?  ::p
Eller Forlan?  ::p  :wink:

Eller Djemba Djem... Nei, vent...

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #355 på: 01. Nov. 2011, 16:38 »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #356 på: 01. Nov. 2011, 22:34 »
Se Demba Ba tråden. ;)

Simmi

  • Gjest
Sv: Newcastle i media
« Svar #357 på: 01. Nov. 2011, 23:38 »
Det er ikke meningen å være frekk eller noe, men du trenger ikke å hobbymoderere hele tiden, Thomas ;)

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #358 på: 02. Nov. 2011, 09:18 »
Se Demba Ba tråden. ;)

Se på tidsstempelet i postene ang hvem som postet først hvis du skal hinte om at jeg var sent ute ;)

Kan være en grunn til at jeg ikke så den posten? ::)
« Siste redigering: 02. Nov. 2011, 09:20 av ElvenKind »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

TegneserieSkjære

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 635
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #359 på: 02. Nov. 2011, 12:35 »
In Pardew I trust! Kjempesak fra Guardian. Anbefalt lesning.

". During a typical practice session Newcastle's manager stands, whistle to lips, in the centre circle, frequently halting play to adjust individual positioning and suggest alternative runs. Such instinctive analysis is underpinned by Newcastle's deployment of not one but three expensive computerised GPS tracking systems which monitor each player's every movement in both games and training."

Meget fint skrevet, som alltid i Guardian

http://www.guardian.co.uk/football/blog/2011/nov/01/newcastle-united-alan-pardew-plaudits
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒