20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 09  (Lest 44175 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Quistgaard

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 109
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #270 på: 03. Sep. 2009, 18:10 »
De pleier ikke å legge det til. Vi må vente til fifa 10  ;)

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #271 på: 04. Sep. 2009, 06:36 »
De pleier ikke å legge det til. Vi må vente til fifa 10  ;)

For oss som liker å være NUFC er det kanskje like greit, ser ikke for meg at jeg kan vinne mot noen som helst med Ameobi på topp :p

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #272 på: 04. Sep. 2009, 09:09 »
De pleier ikke å legge det til. Vi må vente til fifa 10  ;)

For oss som liker å være NUFC er det kanskje like greit, ser ikke for meg at jeg kan vinne mot noen som helst med Ameobi på topp :p

I karrieremodus går det jo greit, da er det bare å kjøpe David Villa elns ;)

Over nettet kan man nesten ikke bruke Newcastle uansett. Veldig få ganger jeg har sett noen velge et lag som ikke er 5 stjerner.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #273 på: 04. Sep. 2009, 13:45 »
Jeg har faktisk vunnet noen kamper med NUFC på FIFA09. Ligger dypt med det noe trege forsvaret, og kjører for fullt med gjennombruddspasninger til Owen/Martins. Helst sistnevnte.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #274 på: 04. Sep. 2009, 15:21 »
Jeg har nesten kun brukt Newcastle jeg, og slått disse bedre lagene. Nøkkelen er contringer. Oba har farta, Owen er helt rå på avslutningene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

AK84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 470
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #275 på: 04. Sep. 2009, 18:17 »
Hvilken vanskelighetsgrad spiller dere med? eg for min del spiller med semi pro. Startet manager mode med notts county i league2. klarte kvallikk første sesongen og vant den. Sliter litt nå men håper på kvallikk og opprykk denne sesongen også. Ikke så lett å få til bra spill med så treige spillere som det er i league2 :p men de har spilt seg oppover. Vet det høres rart ut med Notts County men har spilt så mye med brann og Newcastle at eg begynte å bli lei så måtte finne på noe nytt...  :P

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #276 på: 04. Sep. 2009, 18:43 »
Spiller på World Class jeg, greier legendarisk også:)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #277 på: 04. Sep. 2009, 20:36 »
Liker og spele skikkelig når eg spiller karriere. dvs ikkje dribla 5-6 mann med ein spiller etc men spele mest mulig naturlig og da nytter det ikkje med så veldig stor vanskelighetsgrad. Irrerterandes hardt og holda nullen i kamper det er nesten umulig. Er så mykje riper i cdn no at det er bare den italienske ligaen som funker :(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #278 på: 04. Sep. 2009, 21:19 »
Er litt rart, skal jeg spille på world class / legendarisk MÅ jeg være et 4.5 / 5 stjerners lag. Med Real Madrid eide jeg skikkelig, vant hver kamp med sånn 3 mål (unntatt mot Barca), mens med Brann ble det mye tap og uavgjort.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #279 på: 04. Sep. 2009, 23:13 »
De pleier ikke å legge det til. Vi må vente til fifa 10  ;)

For oss som liker å være NUFC er det kanskje like greit, ser ikke for meg at jeg kan vinne mot noen som helst med Ameobi på topp :p

I karrieremodus går det jo greit, da er det bare å kjøpe David Villa elns ;)

Over nettet kan man nesten ikke bruke Newcastle uansett. Veldig få ganger jeg har sett noen velge et lag som ikke er 5 stjerner.

Jeg spiller kun på nettet omtrent og er ofte jeg møter motstandere som velger litt dårligere lag når dem ser jeg skal være NUFC, og jeg slår da ofte manutd, lfc osv. med nufc.
Som sagt tidligere her er Martins ekstremt kjapp og scorer mye for meg.