20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Fotballdrakter  (Lest 75892 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #15 på: 05. Okt. 2009, 19:05 »
Fikk de for ca. 80,- kr pr drakt. En sjappe på vestsiden av festningen (Nært Alexandria Beach). Ikke langt fra Oscars Pub om dere var så uheldige å havne der.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #16 på: 05. Okt. 2009, 20:25 »
Litt ung for å gå på pub enda :P .Vi var ved klepatra stranda, mest "jallah" butikker med bare fake.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #17 på: 05. Okt. 2009, 21:00 »
Litt ung for å gå på pub enda :P .Vi var ved klepatra stranda, mest "jallah" butikker med bare fake.

Er man for ung til å gå på pub i Tyrkia?   :P

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #18 på: 05. Okt. 2009, 21:13 »
Litt ung for å gå på pub enda :P .Vi var ved klepatra stranda, mest "jallah" butikker med bare fake.

Er man for ung til å gå på pub i Tyrkia?   :P
Nei :P , fikk kjøpt øl på resturant og i matbutikker, så er nok ikke for ung for pub der. Vet jo aldri hva slags folk jeg kunne møtt på der. Er jo bare 15.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #19 på: 05. Okt. 2009, 23:03 »
Kleopatrastranda var det. Når man går opp handlegata ved Kleopatrastranda mot den andre siden så lå butikken på venstre side av gata. Mellom Grand Zaman(?) hotell og bensinstasjonen. Masse CK, Björn Borg og DKNY-stuff oppe og en bratt metalltrapp ned der de hadde masse fotballdrakter.

Kjøpte drakter, boxere, t-skjorter og treningstøy der og alt var i MEGET bra kvalitet. Like holdbart som å kjøpe hjemme, under halv pris men litt dyrere enn nabobutikkene. Anbefalt sjappe i Alanya!

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #20 på: 05. Okt. 2009, 23:27 »
Tror KANSKJE jeg skjønner hvilken du mener ;)
Ja 4 Björn Borg boxere til 20 Lira. God kvalitet og.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #21 på: 06. Okt. 2009, 22:33 »
Fikk du også sånn følelse at du måtte heie på Galatasaray da du var i Tyrkia? :P

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #22 på: 07. Okt. 2009, 00:09 »
Fikk du også sånn følelse at du måtte heie på Galatasaray da du var i Tyrkia? :P
For meg var det omvendt, følte alle i Alanya enten heide på Fenerbache eller Besiktas jeg :P
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #23 på: 07. Okt. 2009, 00:18 »
Var der for 3 år siden, falt innom en restaurant/bar som het Skandinavia eller viking eller noe sånt...   De ansatte der brukte å arrangere landskamp mellom Tyrkia og Norge:)   Dem mot turister på en bane litt utenfor byen.   Var ganske morsomt, han ene ligna emre på en prikk, bare 20 cm høyere og 60 kilo tyngre :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #24 på: 07. Okt. 2009, 13:46 »

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #25 på: 07. Okt. 2009, 13:54 »
Ser ikke 100% ut i mine øyne ettersom jeg aldri har sett autografen hans der han deler opp A'en slik det er på denne. Shearer har på alle signaturer jeg har sett skrevet A'en som en hel strek i bue der han begynner på bunnen og lager buen i en strek. Denne A'en har to streker og har en begynnelse øverst slik at den venstre streken nesten danner en V.

Bare mine meninger men den kan godt være ekte.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #26 på: 07. Okt. 2009, 14:45 »
Tviler ganske hardt på at den er ekte. Den kosta bare 33$...

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #27 på: 07. Okt. 2009, 16:07 »
Har ikke lagt inn bud ;) Prisen er jo mistenkelig billig til å være Shearer signert uansett. 33$ nesten 200 kr om jeg ikke tar helt feil. Det hadde jo vært billig for drakten uten Shearer autograf.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #28 på: 14. Okt. 2009, 17:59 »
Sir Bobby-drakta er på vei til meg også! Jeg valgte Ranger på ryggen!

Takk til Radar for hjelpen!!

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #29 på: 14. Okt. 2009, 21:19 »
Har den gule bortedrakte med Carroll på ryggen og tredjedrakta med Nolan på ryggen, på vei hjem til meg nå. Takk til Radar for hjelp ;)
Ellers er jeg litt trist, enten fordi A) posten er treig eller B) fordi tollen tuller.
Håper de kommer tidsnok til kampen i helga, slik at jeg kan sprade rundt gul og fin på Three Lions
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic