20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dametråden  (Lest 444445 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #360 på: 11. Okt. 2011, 17:57 »

If it has tits or wheels, count on problems!

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #361 på: 11. Okt. 2011, 18:02 »
 :sinna2:
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #362 på: 11. Okt. 2011, 19:16 »
Nå vet jeg ikke om det er slik det regnes bøter, men 19 x 25,000 blir en vesentlig slump med penger, om det skulle være slik det regnes. Med mindre du får en pakkepris på 19 stykker eller noe, blir det vel i utgangspunktet 19 forskjellige straffbare handlinger  :oops:

Er jo ikke bare at man får en saftig bot om man drar til Phuket/Pattaya/[put inn tørr asiatisk by her] for å kjøpe hore, men forhåpentligvis faller man dypt i sosial status hvor enn man ferdes i etterkant.

Er vel primært fra FRP-ere fra indre østfold og godt oppi 50-årene såvidt jeg vet.  :)




- velkommen i klubben. hihi

Jeg har aldri kjøpt meg hore og helt seriøst, så kommer jeg nok aldri til å gjøre det.

Men å si at man faller dypt i sosial status pga det, sier jeg meg uenig i. Jeg misliker FRP sterkt, så kan se humoren i den linja, men er nok rimelig mange flere som kjøper seg ei snerten lita snelle når de er på fylletur i Thailand. Noen ganger er et ligg bare et ligg  ::p
Same old Shearer, always scoring!

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #363 på: 11. Okt. 2011, 19:24 »
Helt enig med sjeiken som alltid :)

Det å kjøpe hore kan være alt fra trist hvis du ikke får deg noe ellers, til morsomt om det er på en guttetur for moro skyld. Alt må sees i kontekst :)
If it has tits or wheels, count on problems!

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #364 på: 11. Okt. 2011, 19:59 »
Hun var søt, boris! :thumbu: Don't let 'em put you down! :rockon:

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #365 på: 11. Okt. 2011, 20:45 »
Hun var søt, boris! :thumbu: Don't let 'em put you down! :rockon:

Enig!  :cheers2:
Jeg synes ikke hun er direkte sexy, men hun er djevelsk søt, og siden det er alt jeg bryr meg om så er hun en sikker vinner. Pen og veldig, veldig søt, samt at youtube-videoene hennes er sjarmt til tusen. Jeg er forelsket!
Nei.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #366 på: 11. Okt. 2011, 22:02 »
Helt enig med sjeiken som alltid :)

Det å kjøpe hore kan være alt fra trist hvis du ikke får deg noe ellers, til morsomt om det er på en guttetur for moro skyld. Alt må sees i kontekst :)

Jaja. I min gjeng er det i hvert fall helt uaktuelt blant samtlige før man i hvert fall er 70 år og har måne, men sikkert den gjengen det er noe galt med.  ;)

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #367 på: 11. Okt. 2011, 22:59 »
Helt enig med sjeiken som alltid :)

Det å kjøpe hore kan være alt fra trist hvis du ikke får deg noe ellers, til morsomt om det er på en guttetur for moro skyld. Alt må sees i kontekst :)

Jaja. I min gjeng er det i hvert fall helt uaktuelt blant samtlige før man i hvert fall er 70 år og har måne, men sikkert den gjengen det er noe galt med.  ;)

Ikke alle som drikker brus og spiser boller på fredagskvelden vet du plebster ;)
If it has tits or wheels, count on problems!

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #368 på: 11. Okt. 2011, 23:06 »
Om det skulle være noen "trøst", så er i allefall jeg på ditt lag her, pleb. Ser ikke helt greia med å kjøpe seg et ligg. Oh, well. Folk får gjøre som de vil, sålenge jeg slipper :)

Noreng

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #369 på: 11. Okt. 2011, 23:12 »
Ser poenget ditt Flatline ("morsomt på guttetur") men nei :p

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #370 på: 11. Okt. 2011, 23:14 »
Jeg har også null interesse av å kjøpe sex. Det er selvfølgelig helt uaktuelt, og kommer alltid til å være det. 8)

Og om jeg skal ha det morsomt på guttetur så finner jeg meg heller ei jeg slipper å betale for.
Nei.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #371 på: 11. Okt. 2011, 23:15 »
Helt enig med sjeiken som alltid :)

Det å kjøpe hore kan være alt fra trist hvis du ikke får deg noe ellers, til morsomt om det er på en guttetur for moro skyld. Alt må sees i kontekst :)

Jaja. I min gjeng er det i hvert fall helt uaktuelt blant samtlige før man i hvert fall er 70 år og har måne, men sikkert den gjengen det er noe galt med.  ;)

I min gjeng er det uaktuelt med orddelingfeil.

Men som sagt, det at enkelte velger å kjøpe seg ei hoho på heisatur, betyr ikke at man ikke får seg noe til vanlig. Jeg vet om en fyr som har dame, men årlig drar til Thailand for å kose seg. Selvfølgelig råttent gjort, men han sier det er en avhengighet liksom. Anyways, folk er forskjellige! Ikke døm eller ha en overlegen holdning ovenfor andre, pga de ikke tenker likt som deg.
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #372 på: 11. Okt. 2011, 23:22 »
Skal sies at det var et jævla dårlig eksempel, for må være lov å dømme folk som er utro :p

Men utenom han da!
Same old Shearer, always scoring!

Noreng

  • Gjest
Sv: Dametråden
« Svar #373 på: 11. Okt. 2011, 23:24 »
Trodde de som kjøpte seg tjenester bare var rike forrentingsmenn som ikke hadde tid til å skaffe seg noe jeg :D

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Dametråden
« Svar #374 på: 11. Okt. 2011, 23:31 »
I min gjeng er det uaktuelt med orddelingSfeil.

Hva har dette med saken og gjøre? ::)
Nei.