20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norwich - Newcastle 17.08.19 kl 16 (går naturligvis ikke på tv2)  (Lest 15853 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Kjekk dag på jobb for Pukki 8)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Sholadinho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 443
    • Vis profil
Norwich spiller seg så sykt enkelt gjennom oss. Midtbanen vår bare går rundt der. Helt ufattelig å se på.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Pinlig. Vi har hatt ingen plan på Pukki. Virker nesten som vi ikke har studert Norwich.

Bruce har jo ikke tro på dette med å studere motstandere.
Kun brette opp armene og kick the ball det går i der.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Pinlig. Vi har hatt ingen plan på Pukki. Virker nesten som vi ikke har studert Norwich.

Bruce har jo ikke tro på dette med å studere motstandere.
Kun brette opp armene og kick the ball det går i der.
Tydelig at dette 3-5-2 systemet ikke fungerer iallefall.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Norwich spiller seg så sykt enkelt gjennom oss. Midtbanen vår bare går rundt der. Helt ufattelig å se på.

Jepp. Jeg fulgte med Shelvey på tredjemålet. Hans jobbing bakover er latterlig. Var så vidt han beveget seg og presset på ballfører var ræv.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Norwich spiller seg så sykt enkelt gjennom oss. Midtbanen vår bare går rundt der. Helt ufattelig å se på.

Jepp. Jeg fulgte med Shelvey på tredjemålet. Hans jobbing bakover er latterlig. Var så vidt han beveget seg og presset på ballfører var ræv.

Var jo dette eg påpeikte etter Arsenal-kampen. Hmmm lurer på kvifor Rafa benka han til slutt!

Ser eg skreiv til bror min(som og er Nufc-fan)etter førre runde at eg spådde tap mot Norwich og hattrick av Pukki!😂 Han som minna meg på da. Fader, sko jo satt pengar på det...
« Siste redigering: 17. Aug. 2019, 17:45 av lgrinde »

Sholadinho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 443
    • Vis profil
Norwich spiller seg så sykt enkelt gjennom oss. Midtbanen vår bare går rundt der. Helt ufattelig å se på.

Jepp. Jeg fulgte med Shelvey på tredjemålet. Hans jobbing bakover er latterlig. Var så vidt han beveget seg og presset på ballfører var ræv.

Vingbackene våre blir liggende i ingenmannsland. Virker ikke som om de vet om de skal ha fokus fremover eller bakover. Dette igjen resulterer i at vi konstant er i undertall både på midtbanen og i forsvar, og vi blir spilt ut lett som ingenting. Vi trenger en Hayden-Longstaff kombo på defensiv midtbane som kan demme opp foran forsvaret. Men forsåvidt kun en av mange ting som er galt med det laget her. Det verste er at det virker ikke som om det er noen fighting spirrit i laget. Ingen leder.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
For en jævlig dårlig kamp! Midtbanen henger jo ikke sammen, og er så latterlig temposvak. Har ikke sett på maken..

Faen så eg savner Rafa når eg ser kor tafatt Brus er underveis i kampen! Det fungerer ikke med 3 SM når alle tre har farta til en skilpadde. Håper inderlig han legger over til 5-2-2-1 snart!

På tide å gi Willems tillit fra start også, for Ritchie suger balle! Og Manquillo er bedre enn Krafth. Og Fernandez er bedre enn Lascelles.. Nei, detta var flaut!

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
må dere grineunger gi dere da. Benitez tok 3 poeng og null seiere på sine 10 første kamper i fjor.
Dette snur garantert

Vi møtte vell alle topp 6 lagene i den perioden og tapte knepent med 1 mål mot samtlige? Vi ble ikke rundspilt av lag som Norwich hvertfall..

Alle utenom Liverpool. Vi tapte vel for Brighton, Nottingham Forest (cup) og spilte 0-0 mot flere «svake» lag. Leste litt i disse trådene, og må si at det er festlig lesning og skremmende likt det som står i år. Her møter vi oss selv i døra. Benitez får det glatte lag, blant annet for gjentatt bruk av Joselu og for seine/feile/manglende bytter.  Høres det kjent ut? Det nær sagt ropes om garanterte nedrykk samt en god del hets av angivelig ubrukelige spillere som Perez m.fl.

Erstatt Benitez med Bruce og vi snakker identiske tråder.

Cardiff 0-0: http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=6748.0
Brighton 0-1 tap: http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=9938.0
Crystal Palace 0-0: http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=9933.0
Nottingham Forest 3-1 tap: http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=6754.0
Southampton 0-0: http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=9941.0

Litt is årene folkens! Og ja det er bedrøvelig å se på nå, men var det så fabelaktig mye bedre stemning her for 1 år siden under Rafa?

Det blir nok verre før det blir bedre, men laget har bare vært fulltallige i noen uker så tror det vil sette seg litt etterhvert (som det gjorde for Rondon/Perez i fjor).

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Haha ja.. dere må huske at Bruce må få noen kamper til å rette opp det defensive Rafa har gjort med laget. Gi han litt tid til å sette opp Bruce-style.
Hadde vunnet 4-3 vi om dette var kamp 20 i år😜😂😂
Dette var hangover etter Rafa

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Kjekt å ha vår eigen komiske-Ali😄

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Vi mangler litt fart, løpskraft og målfarlighet fra den sentrale midtbanen. Vi mangler indreløpere, den type spillere. Longstaffene kan nok brukes der, men Shelvey, Ki, Hayden er utelukkende litt mer defensive.
Vi kan fint spille 3-5-2, men jeg synes vi må bruke 2 dyptliggende/defensive midtbanespillere. Er jo der S. Longstaff og Hayden var så gode forrige sesong. Så får vi heller prøve å putte Almiron i en litt mer offensiv rolle og Joelinton sammen med en på topp. Evt Almiron - ASM, og Joelinton på topp.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
McClaren-æraen all over again😂 Love it(ironisk)

Jaja, mi har visstnok ikkje vunne borte mot Norwich sidan 1994.
« Siste redigering: 17. Aug. 2019, 19:48 av lgrinde »

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Joelinton med 6 års kontrakt  ::) ::) kommer ikkje over denne genistreken ::)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Joelinton med 6 års kontrakt  ::) ::) kommer ikkje over denne genistreken ::)

40 millioner pund :) :)