20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 365020 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #270 på: 02. Des. 2010, 23:48 »
Chelsea planlegger et bud på rundt 90 millioner kroner for Newcastle forsvarsstjerne Steven Taylor.
http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/-chelsea-jager-newcastlestopper-3356145.html
Vet ikke om denne er poster før, men jeg håper ikke han forsvinner. Han blir en viktig spiller for klubben, vist han holder seg skadefri da?

Og Weather spilte ikke han glimrende den ene sesongen og ble til og med tatt ut i den engelske landslagstroppen?
Lå ikke de fleste store klubbene og vurderte om de skulle legge inn bud på han?
« Siste redigering: 02. Des. 2010, 23:50 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #271 på: 02. Des. 2010, 23:52 »
Nei takk. Aldri imponert meg. Middelsburg gjør det jo elendig for tiden også..
Hva har det egentlig med saken å gjøre at Boro spiller elendig for tiden?

Synes Wheater er ganske så brukbar jeg, og hvis det ikke blir enighet med Taylor ang. kontrakten, så ser jeg gjerne Wheater som erstatter for han!

Han er en av dem som bidrar til det dårlige spillet. Har hatt flere blundere denne sesongen visstnok. Har alltid tenkt på Wheater som en meget god stopper, men vi trenger ikke en ny Bramble.

Nå er det vel først og fremst fremover Middlesbrough har slitt, er jo det 3. minst scorende laget i NCL, selv med Boyd og Lita på topp. Har en mistanke om at både forsvaret og spissene får lite hjelp av en kansje litt svak midtbane.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #272 på: 03. Des. 2010, 00:56 »
Chelsea planlegger et bud på rundt 90 millioner kroner for Newcastle forsvarsstjerne Steven Taylor.
http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/-chelsea-jager-newcastlestopper-3356145.html
Vet ikke om denne er poster før, men jeg håper ikke han forsvinner. Han blir en viktig spiller for klubben, vist han holder seg skadefri da?


Og Weather spilte ikke han glimrende den ene sesongen og ble til og med tatt ut i den engelske landslagstroppen?
Lå ikke de fleste store klubbene og vurderte om de skulle legge inn bud på han?

Det der er en idiotisk dårlig artikkel. Kilden er en 10 måneder gammel artikkel. Hadde vi blitt tilbudt 90 mill for Tayls så hadde vi solgt på flekken og feira.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #273 på: 03. Des. 2010, 12:36 »
Dårlig med United-rykter i dag, men nabo City bidrar som alltid. Nå har bestemt seg for å holde et solid nyttårssalg på Eastlands, og seks av spillerne forgjenger Mark Hughes signerte i sin tid i Manchesters blå del har fått beskjed om at de kan finne seg ny arbeidsgiver: Joleon Lescott, Wayne Bridge, Shay Given, Roque Santa Cruz, Shaun Wright-Phillips og Emmanuel Adebayor.

Jeg kunne godt tenkt meg Joleon Lescott! Hvordan tror dere dette er lønnsmessig og ambisjonsmessig for han?

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #274 på: 03. Des. 2010, 12:44 »
Joleon Lescott har iallefall ikke imponert i City, eller vært like god som i Everton. Han ble kjøpt for en vanvittig sum og har sannsynligvis en høy lønn. Er litt skeptisk til Lescott siden utviklingskurva har gått nedover siden han hadde to-tre bra sesonger i Everton, og da vil det være en risiko å bruke en høy sum på transfer og lønn.

Kunne dog gjerne tenkt meg Roque Santa Cruz på lån ut sesongen for å få flere alternativ på topp.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #275 på: 03. Des. 2010, 12:50 »
Joe Lescott er en  god midstopper, men har blitt brukt en del på back, hvor han ikke er så god. Men jeg er av prinsipp i mot den forbanna idoten. Han og De Jong tok en low five mens Ben Arfa ble behandlet for bruddskaden sin..Altså var begge fornøyde med at Ben Arfa måtte ut med skade. Håper begge køddene råtner i helvete..

Jeg vil ikke har Cruz, er en typisk boksspiller. Blir for råflott å ha ham på benken som erstatning for Carroll.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #276 på: 03. Des. 2010, 14:09 »
Vi bør i hovedsak gå for spillere som se på det som et steg opp å komme til newcastle. Har dårlige erfaringer med spillere som tar et steg ned.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #277 på: 03. Des. 2010, 14:16 »
Vi bør i hovedsak gå for spillere som se på det som et steg opp å komme til newcastle. Har dårlige erfaringer med spillere som tar et steg ned.

Jepp. Veldig viktig det du nevner der! Grame Souness, Glenn Roeder og Sam Allardyce var eksperter på å hente spillere som var avdanka i andre klubber. På den andre siden finner du derimot Sir Bobby, KK og Chris Hughton. Ikke tilfeldig.....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #278 på: 03. Des. 2010, 14:37 »
Kan ikke være mer enig. Er drittlei av at Castle skal være siste stoppested for å eldre spillere med null motivasjon som ser klubben som siste stoppested før karriereslutt. Sett fra den andre side kan det være greit å hente inn yngre spillere fra større klubber. Selv om det kan være et steg ned størrelsemessig, kan det være logisk å tro at de likevel føler at de har noe å bevise. Nettopp fordi Castle vil være i stand til å love mye mer spilletid for disse talentene (Citys Johnson og Weiss kanskje?) kan vi ha gode muligheter til å hente dem inn. CL-klubbene har null talentutvikling for tiden fordi konkurransen om de fire første plassene er så tett. Dermed er de ikke villige til å spille med talenter, fordi det øker sannsynlighete for tap av poeng.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #279 på: 04. Des. 2010, 16:32 »
Jeg tipper vi snart blir linket til Robbie Keane igjen. Nå sier Harry Redknapp at han er klar til å selge Keane til den som by mest. Hvis vi får kvittet oss med Xisco og Best og bruker disse på Keane vil angrepet vårt bli forsterket. Men han er 30 år og har ikke levert på lenge. Blir spennende å se hvor han havner.

En anne aldrende spiller som kanskje forsvinner i januer er Elmander. Coyle sier at han er usikker på om han vil spille i bolton etter januarvinduet.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6552533,00.html

En bakromsspiss er vell mest å foretrekke i januar.
« Siste redigering: 04. Des. 2010, 16:36 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #280 på: 04. Des. 2010, 16:35 »
Håper vi låner Robbie Keane ut sesongen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #281 på: 04. Des. 2010, 16:45 »
Tviler på at Spurs er interessert i å låne han ut egentlig. De vil nok ha pengene inn for å kjøpe en ny spiss, og kjenner jeg Spurs rett så kommer de ikke til å forlange rent lite for Keane.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #282 på: 04. Des. 2010, 16:58 »
Hva med denne spilleren?

http://www.transfermarkt.co.uk/en/youssef-el-arabi/profil/spieler_96533.html

Har gjort det alldeles strålende for et varierende Caen-lag i år. Innehar full pakke og er enda ung og sulten. Delt toppscorer i Ligue 1 sammen med Lilles Moussa Sow akkurat nå. Er han totalt urealistisk?

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #283 på: 05. Des. 2010, 20:18 »
To av spissene jeg kunne tenkt meg, Moussa Sow og Kevin Gameiro, scoret henholdsvis 3 og 2 mål da Lille slo Lorient 6-3 i kveld.

Faren er at de blir for attraktive til å komme til Tyneside.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #284 på: 05. Des. 2010, 21:11 »
To av spissene jeg kunne tenkt meg, Moussa Sow og Kevin Gameiro, scoret henholdsvis 3 og 2 mål da Lille slo Lorient 6-3 i kveld.

Faren er at de blir for attraktive til å komme til Tyneside.

Begge to er sinnsykt spennende alternativer, men jeg tror kanskje  El Arabi er enda mer tilgjengelig.