20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2019  (Lest 104324 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #585 på: 06. Aug. 2019, 12:50 »
Noen som vet hvem dette er?🙊 Noen som har tatt set på stadiontour idag (skrives det)

Snakkes om Sissako,  men eg vet ikke?

https://www.facebook.com/groups/nufctoonarmy/permalink/10157970908053072/
Det er visstnok en signering for U23-laget, Ludwig Francilette. Aldri hørt om.

Heilt sikkert free-transfer.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #586 på: 06. Aug. 2019, 12:51 »
jeg synes det lignet på Sabaly fra Bordeaux.... klubben har acceptert bud fra både newcastle og watford...

om han blir newcastlespiller og Thiago Maia fra Lille, så synes jeg vi skal være veldig fornøyde med årets vindu...

Joelinton ser bra ut, kjapp og sterk og god avslutter. vi har også en almiron jeg venter meg masse mer av denne sesongen. også liker jeg at vi fikk Maximin og han willems. dette mener jeg er styrket enn sist sesong, Perez var god, men han var også en spiller man kunne se også ikke var på topp. Rondon sterk og god, men joelinton kan være like bra kanskje bedre...

jeg er litt optimist med tanke på sesongen nå.. kan vi klare topp 10 med disse signeringene? ja det tror jeg


jeg stiller et spørsmål

klarer vi topp ti med de signeringene vi har gjort og med eventuelt Sabaly og Maia?


Ja eller nei ??

Nei, personleg trur eg me kjem til å ligga i nedrykkstriden.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #587 på: 06. Aug. 2019, 13:10 »
Jeg tror vi ender 10-15 plass. Syns det er 5 lag som peker seg ut som jumboen.og vi er hakket over. Tipper nr 12 jeg. Plassen foran Benitez klarte i fjor.😎

Tror vår trio i år blir veldig bra og spesielt på bortebane.
 Enorm fart så ser for meg endel gode kontringer.
Ser for meg at Almiron og joelinton slår Rondon og Perez i antall mål.

Syns Joelinton har sett meget bra ut i de 2 prekampene han har spilt. 2/2 i målprotokollen
Syns Almiron er hakket over Perez. Og med en halv sesong tilnærming tror jeg det blir stjerneskudd fra han i år.
Så vanvittig Bra ut i sommerens mesterskap, og ser for meg at det bor mange mål i han når det løsner.
Tror de to vil følge hverandre tett i målprotokollen , men til slutt blir Almiron vår toppscorer😎
« Siste redigering: 06. Aug. 2019, 13:17 av TooN »

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #588 på: 06. Aug. 2019, 13:23 »
Jeg tror vi ender 10-15 plass. Syns det er 5 lag som peker seg ut som jumboen.og vi er hakket over. Tipper nr 12 jeg. Plassen foran Benitez klarte i fjor.😎

Tror vår trio i år blir veldig bra og spesielt på bortebane.
 Enorm fart så ser for meg endel gode kontringer.
Ser for meg at Almiron og joelinton slår Rondon og Perez i antall mål.

Syns Joelinton har sett meget bra ut i de 2 prekampene han har spilt. 2/2 i målprotokollen
Syns Almiron er hakket over Perez. Og med en halv sesong tilnærming tror jeg det blir stjerneskudd fra han i år.
Så vanvittig Bra ut i sommerens mesterskap, og ser for meg at det bor mange mål i han når det løsner.
Tror de to vil følge hverandre tett i målprotokollen , men til slutt blir Almiron vår toppscorer😎

Men tror du oppkjøpet skjer før eller etter DD?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #589 på: 06. Aug. 2019, 14:41 »
Noen som vet hvem dette er?🙊 Noen som har tatt set på stadiontour idag (skrives det)

Snakkes om Sissako,  men eg vet ikke?

https://www.facebook.com/groups/nufctoonarmy/permalink/10157970908053072/
Det er visstnok en signering for U23-laget, Ludwig Francilette. Aldri hørt om.

Heilt sikkert free-transfer.

Er visstnok ingen som har hørt om han. Men var på prøvespill i St. Mirren tidligere, uten å imponere nok til kontrakt der. Lov å avskrive som listefyll på U23-laget allerede?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #590 på: 06. Aug. 2019, 14:51 »
Jeg tror vi ender 10-15 plass. Syns det er 5 lag som peker seg ut som jumboen.og vi er hakket over. Tipper nr 12 jeg. Plassen foran Benitez klarte i fjor.😎

Tror vår trio i år blir veldig bra og spesielt på bortebane.
 Enorm fart så ser for meg endel gode kontringer.
Ser for meg at Almiron og joelinton slår Rondon og Perez i antall mål.

Syns Joelinton har sett meget bra ut i de 2 prekampene han har spilt. 2/2 i målprotokollen
Syns Almiron er hakket over Perez. Og med en halv sesong tilnærming tror jeg det blir stjerneskudd fra han i år.
Så vanvittig Bra ut i sommerens mesterskap, og ser for meg at det bor mange mål i han når det løsner.
Tror de to vil følge hverandre tett i målprotokollen , men til slutt blir Almiron vår toppscorer😎

Men tror du oppkjøpet skjer før eller etter DD?

Spørs hvilket år du snakker det 😎
 At det ikke ble noe i sommer var dumt.
Var rimelig sikker det var noe i det i sommer. Men tok feil dessverre. Men artig for meg å oppleve å ta feil også.
Ville satt penger på Almiron som 10+ målscorer om jeg var deg. Tar sjelden feil to ganger i rad.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #591 på: 06. Aug. 2019, 15:02 »
Ville satt penger på Almiron som 10+ målscorer om jeg var deg. Tar sjelden feil to ganger i rad.

Satt en hundrings nå. Dette kommer jeg til å følge opp!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #592 på: 06. Aug. 2019, 15:11 »
Ville satt penger på Almiron som 10+ målscorer om jeg var deg. Tar sjelden feil to ganger i rad.

Satt en hundrings nå. Dette kommer jeg til å følge opp!

Hehe👍

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #594 på: 06. Aug. 2019, 22:47 »
Ser ut som det kun er låneoverganger med opsjon på kjøp vi er ute etter nå. Ryktes at vi har kommet med et forslag om å låne Thiago Maia med opsjon på kjøp, men dette ble blankt avvist av Lille. De ønsker en permanent overgang. Er så lei alle disse lånene...
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #595 på: 06. Aug. 2019, 22:48 »

Ser ut som det kun er låneoverganger med opsjon på kjøp vi er ute etter nå. Ryktes at vi har kommet med et forslag om å låne Thiago Maia med opsjon på kjøp, men dette ble blankt avvist av Lille. De ønsker en permanent overgang. Er så lei alle disse lånene...

Håper vi får inn Krafth da jeg tror han kan bli en bra forsterkning som passer inn i 3-5-2. En spiller som liker å komme fremover og har en bra innlegsfot. Vi må heller ikke glemme at Sverige har fått frem mange bra spillere og har et ganske bra landslag.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #596 på: 07. Aug. 2019, 08:34 »
Korleis ligg me an med «net spend»?

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #597 på: 07. Aug. 2019, 10:34 »
https://sportslens.com/newcastle-agree-deal-to-sign-emil-krafth-personal-terms-sorted/273072/

Visstnok done deal med Krafth

Sky sports melder at han er på vei til medical nå.. Fem mill pund

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #598 på: 07. Aug. 2019, 10:44 »
Jacob Murphy ut på lån, Jordon Ibe inn ryktes det at Steve Bruce ønsker. Det er vel en solid oppgradering om det skulle skje.....

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #599 på: 07. Aug. 2019, 10:49 »
Wilson klar for b'mouth, ble vel for mye for oss da.