20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Manchester United søndag 11.2.18 kl 15.15 TV2 Premium/Sumo  (Lest 12896 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Dubravka med MoM?
No fate but what you make

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Det sjukaste  ::)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Opp på 13. på tabellen nå, viser vel hvor sjukt tett det er i bunnen der. 3 deilige poeng i dag! Om Dubravka holder dette nivået ut sesongen må det være sesongens overgang i PL.

Klarer vi skrape sammen 3 seiere til, tipper jeg det holder. Men, er bare å gunne på videre. Desto høyer vi kommer på tabellen, og desto fortere vi gjør det, jo bedre.
« Siste redigering: 11. Feb. 2018, 17:14 av Geordie »
No fate but what you make

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Dubravka var vill,  og kva har skjedd med Diame?  Ser ut som ein heilt anna spiller! Drøyt deilig!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Fy faen så deilig! At denne gjengen klarer å vinne denne kampen! Shelvey er helt rå denne kampen. Trygg og solid keeper også.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Fy faen så deilig😍😍 For en lagseier!!

Dubravka er jo helt RÅ, sammen med Mo og Shelvey!
Resten (med noen unntak) er også veldig gode idag!

GRATULERER!!!😄

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Fullstendig sjukehus dette... Så jævla deilig🖤🖤

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Jeg trekker tilbake min kommentar; de holdt pokker meg på 1-0 ❤️❤️

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Ekstremt bra kamp! 100 prosent dønn ærlig innsats og tusenvis av kilometer nedlagt av Gayle, Perez, Kenedy og Ritchie. Diame anno 2018 er ein deilig årgang, og forsvarsfiraren stangar ut og sparkar vekk det som blir slått inn i vår boks.

Dei to beste i dag må likevel vere Shelvey og Dubravka. Førstnevnte er klok (!!) og kald (!!) i samfulle 95 min, og gjer endeleg den defensive jobben prikkfritt også. Dubravka er 100 prosent feilfri. Må tilbake til Tioté (og kanskje enda lengre) for å finne ein betre debut av ein Newcastle-spelar.

Litt av eit lydnivå på SJP på slutten der!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Shelvey spiller som ein milliard.. eller ein milliard et jo lite.. sei 3 milliarder. Ayoze får mykje dritt men gjør ein viktig jobb ned å holde på ball så laget får summet seg før neste angrep
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Dubravka er jo verdens beste keeper ;D
Beste kampen i Newcastle drakt på flere spillere i dag. Håper Shelvey bygger videre på dette.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Juhuu.. Rart hvordan ett resultat kan snu negativitet til positivitet. Hadde jeg på forhånd  fått tilbud om uavgjort mot burnley og palace, men seier hjemme ManU, hadde jeg tatt det tvert!!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Skjer med Mourinho?

"They fought like animals - that's a compliment. They gave everything they had. The gods of football were with them but they fought like animals.

"I think it was a beautiful way to win a football match the way they did."
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Nydelig lagseier! Og der leder Liverpool 1-0 mot Sotton :)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Nydelig lagseier! Og der leder Liverpool 1-0 mot Sotton :)

Mest basert på en del tragiske idioter av noen norske Liverpool-fans, misliker jeg dette laget sterkt. Imidlertid, med Klopp som nye Keegan, de spiller faen meg artig fotball. Og slår de alle lageen rundt oss, helt topp!  :)

Litt fun facts fra/rundt kampen:

OPTA STATS: JOSE'S RAFA HOODOO

    Jose Mourinho has now lost six times against Rafa Benitez in all competitions. Only against Pep Guardiola (9) has he suffered more defeats as a manager.
    Newcastle enjoyed their first win in nine Premier League home games (D3 L5), since beating Crystal Palace in October.
    Mourinho has still never won a Premier League match at St. James’ Park (P7 W0 D3 L4) and has managed more away league games at Newcastle without winning than at any other club in his managerial career.
    Matt Ritchie ended a run of 43 shots this season without scoring in the Premier League, which was the longest such run in the division.
    Dwight Gayle has had a hand in a goal in both of Newcaste’s Premier League clashes with Manchester United this season, scoring at Old Trafford in November before assisting Matt Ritchie at St. James’ Park.
    The Red Devils have won only one of the nine Premier League matches this season after conceding the opening goal of the game (D3 L5), courtesy of a 4-1 win v Newcastle in November.
« Siste redigering: 11. Feb. 2018, 17:40 av Geordie »
No fate but what you make