20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45  (Lest 10480 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eikelanden

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 100
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #60 på: 14. Des. 2017, 00:03 »
Etter mike ashley la ut newcastle og amanda kom inn i bildet, har spelar for spelar underprestert. Kanskje spelarane ikkje har den gløden for dei veit at om det blir oppkjøp blir det mindre speletid event salg på dei.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #61 på: 14. Des. 2017, 00:08 »
Magpie93: ja, jeg vil at han skal bruke to spisser, da en spiss ala lille Gayle blir for veikt mot et hvilket som helst lag. Verdens enkleste oppgave å forsvare seg mot en spiss. Jeg vil han skal gi Mitro flere muligheter, og jeg tipper flere er enige med meg. Joselu scorer kun hvis han blir skutt på. Kunne like gjerne satt Joselu i forsvar, for det blir aldri mål der han befinner seg. Hvor lang tid skal man gi Lejeune? Han gjør juniorfeil kamp etter kamp. Pinlig å se på. Diame gidder jeg ikke snakke om engang.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #62 på: 14. Des. 2017, 00:21 »
Tror ikke et par nye spillere vil løse probleme umiddelbart heller, de vil trenge tid på å komme seg inn i systemet.
Det er ofte slik. Å drømme om et oppkjøp og en masse kvalitetsspillere inn i januar i den tro at det snur skuta forblir nok med drømmen. Men klubben er faktisk helt nødt til hente et par spillere med PL-kvalitet og gamble på at det lykkes. Det er en direkte konsekvens av at vi gikk inn i sesongen med en svært begrenset stall med Championshipnivå.

Sommervinduet er det viktigste overgangsvinduet mens januarvinduet er kostbart med et begrenset spillermarked. Men vi er som sagt helt nødt til å hente spillere med PL-erfaring og gamble på at en lykkes med det. Dette er jo bare samme leksa om igjen. Ashley gambler på billige spillere og lave lønns- og driftskostnader ved sesongstart, noe som i teorien gir et positivt regnskap dersom klubben berger plassen. Men så skriver vi januar og halvveis i sesongen, og klubben har ikke maktet å tatt 20 poeng en gang. Da har vi faktisk sett tidligere at Ashley har investert i januarvinduet i et desperat forsøk på å berge plassen og rette mest mulig opp i regnskapet. Så jeg tror nok det kommer inn en spiller eller to i januar uavhengig av om Ashley eier klubben eller ikke.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #63 på: 14. Des. 2017, 03:43 »
To måneder og ett poeng dette her.
Vi er rett og slett pillråtne for tiden. Grusomt å se på.
Vil bare se samtlige spillere forsvinne og så får vi heller rykke ned med et juniorlag. Disse folka fortjener ikke millionene som ruller inn på kontoen hver måned.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #64 på: 14. Des. 2017, 09:04 »
Grusomt og grusomt... ja resultatene er i alle fall grusomme. I denne kampen var ikke Everton noe bedre enn oss eller mindre grusomme enn oss, men de har Rooney og andre spillere med PL-nivå og erfaring. Det utgjør den store forskjellen. Det har vi sett i andre kamper også.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #65 på: 14. Des. 2017, 09:16 »
Vi mangler rett og slett den nødvendige rutinen i mange kamper for å bikke til vår fordel. Denne rutinen hadde vi sist som nyopprykka. Bak Lascelles som egentlig ikke er noen rutinert PL-spiller, så er det stor mangel på ledere. Da vi sist var nyopprykka var laget fullt av sterke personligheter (Nolan, Barton, Harper, Carroll, Coloccini eksempelvis). Vi hadde kanskje ikke et ferdighetsregister som matcher dagens stall, men vi hadde rutine og de rette typene.
Stiller store spørsmålstegn ved om dette er tilfelle nå. Eksempelvis er Shelvey og Merino blant de bedre tekniske midtbanespillerne vi har hatt på mange år, milevis fremfor Nolan og forsåvidt endel fremfor Barton. Men ingen av de går foran i krigen og virker ikke til å være noen store ledere utenfor banen. Dette har jo selvfølgelig sammenheng med Ashleys manglende vilje til å investere i rutine.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #66 på: 14. Des. 2017, 09:43 »
Priser meg lykkelig over at det er en del andre veldig dårlige lag i premier league for tiden. Men akkurat nå fremstår vi ikke mye bedre enn Swansea....

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #67 på: 14. Des. 2017, 09:55 »
Jeg tenker også at vi må se til lag som er dårligere enn oss. Akkurat nå tenker jeg at målet må være å holde Swansea, WBA, Huddersfield og Brighton bak oss. Lag jeg mener vi bør kunne komme over. Men jeg tror helt åpenbart vi er avhengig av å få inn litt mer kvalitet i januar.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #68 på: 14. Des. 2017, 10:47 »
Hadde me i det minste berre hatt 1 eller 2 seirar so hadde me passert Brighton, Stoke og Huddersfield, som ein ser og sliter ein del.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Everton (Premier League) 13.12.2017 kl20:45
« Svar #69 på: 14. Des. 2017, 11:50 »
Om vi klarer å fortsette å spille som i går, OG får luka bort dustefeil, så bør dette laget klare å skrape sammen poeng nok til å overleve. Men, det må noe kvalitet og rutine inn i januar. Det var ren uflaks at vi ikke fikk med oss noe i går. 2x i treverket og jævla Diame som bommer på ballen med åpen kasse.

Og jævlig synd og tåpelig av Shelvey å bli utvist! Han tør å holde litt i ballen og skaper mer ro på midtbanen. Håper Rafa fortsetter med 4-4-1-1 og bygger på gårsdagen. Blir nok rævkjørt av Arsenal, men borte mot West Ham bør det være muligheter. 3. juledag skal jeg forbigå i stillehet.
No fate but what you make