20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Al Jazeera Sport TV - Tilgang til samtlige kamper i Premier League  (Lest 75612 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Jeg kommer til og gå for Sumo, selvom dette høres VELDIG interessant ut. Tror jeg kommer til å savne norske studio etc..

Sumo har ett bra tilbud nå? 1799 for alt av sport i ett år hvis det blir bestilt før 15/8.

Det er jo 150 kr i mnd, det er jeg fornøyd med:)

Men så får jeg vel sett så mye Newcastle.. Hater de nye reglene..

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Jeg kommer til og gå for Sumo, selvom dette høres VELDIG interessant ut. Tror jeg kommer til å savne norske studio etc..

Sumo har ett bra tilbud nå? 1799 for alt av sport i ett år hvis det blir bestilt før 15/8.

Det er jo 150 kr i mnd, det er jeg fornøyd med:)

Jeg har en nettlenke til TV2 Sumo som gir deg 2mnd tilgang til Sumo Gull for kun 99kr (49,50kr pr.mnd).
Jeg har brukt det tilbudet siden begynnelsen av 2013, og lenken fungerer fremdeles.

Cluet er å bestille "kampanjen" og nyte alt innhold på Sumo Gull, og deretter si opp abonnementet før de 2 månedene har gått (dvs. før den automatiske fornyelsen trer i kraft i Sumo).
Så bruker du den sammen nettlenken igjen når abonnementet har gått ut og bestiller nye 2 måneder for 99kr totalt.

Send meg en PM om dere vil ha den nettlenken (da jeg ikke ønsker å legge det ut her, siden Sumo-gutta kan søke seg fram til dette og eventuelt ta ned kampanjelenka, som egentlig har fungert i en lang stund nå..).

Når det er sagt, så tror jeg uansett jeg også skal kjøpe Al Jazeera-tilgangen!
Ene og alene for å se Newcastle-kampene (i og med at Newcastle mest sannsynligvis ikke kommer til å bli prioritert så mye på TV2 Sumo).

Espen84

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 186
    • Vis profil
Ser på programoversikten til Al-Jazeera nå.. på lørdag står det bare at dem viser 3 kamper.. skulle dem ikke vise alt?

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
@snkz!

Jeg ser at du har sendt meg en PM, men jeg får ikke besvart den. Får kun melding om at bruker "snkz" har blokkert min personlige melding.
Tar du og sjekker PM-innstillingene dine? :-[

Tussler

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
Ser på programoversikten til Al-Jazeera nå.. på lørdag står det bare at dem viser 3 kamper.. skulle dem ikke vise alt?

Hmmmm.. dette bekymrer meg litt... noen som vet? Får vel fasiten på lørdag okke som men...

Sitter å ser U21 England-Skottland nå, strålende kvalitet på bildene og engelsk kommentator. Foreløpig er ikke Sammy på banen.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
http://m.arabianbusiness.com/al-jazeera-sport-unveils-star-studded-premier-league-line-up-511457.html

The Qatari broadcaster this month announced it had secured the exclusive media rights to broadcast all Premier League matches across MENA for the next three seasons, as well as Champions League games.

http://mobile.reuters.com/article/idUSL4N0FL3ZO20130715?irpc=932

Qatar-based Al Jazeera reached agreement with TV sports rights firm MP & Silva for access to all 380 Premier League matches across media platforms and devices in 23 countries from Iran to Morocco, taking in the United Arab Emirates and Egypt.

Står alle her.
« Siste redigering: 13. Aug. 2013, 21:11 av Christian »

Tussler

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
En liten oppdatering. Joda, ser ut til at alt går direkte. I pausen England-Skottland går det egenreklame der samtlige kamper i helgen er listet opp som direktesendinger. Så kan, som forventa, puste lettet ut.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
@snkz!

Jeg ser at du har sendt meg en PM, men jeg får ikke besvart den. Får kun melding om at bruker "snkz" har blokkert min personlige melding.
Tar du og sjekker PM-innstillingene dine? :-[

Fiksa det nå :)

Men ellers takk, fant linken selv med litt god søking ;)

Dish

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 10
    • Vis profil
Ser på programoversikten til Al-Jazeera nå.. på lørdag står det bare at dem viser 3 kamper.. skulle dem ikke vise alt?

Hmmmm.. dette bekymrer meg litt... noen som vet? Får vel fasiten på lørdag okke som men...

Sitter å ser U21 England-Skottland nå, strålende kvalitet på bildene og engelsk kommentator. Foreløpig er ikke Sammy på banen.

Vil ikke si det er strålende kvalitet, men langt bedre enn random streams. Helt klart det beste valget når Sumo kun viser ManUtd.
Hvordan har du fått engelsk kommentator? Her snakker de arabisk :)

Espen84

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 186
    • Vis profil
En liten oppdatering. Joda, ser ut til at alt går direkte. I pausen England-Skottland går det egenreklame der samtlige kamper i helgen er listet opp som direktesendinger. Så kan, som forventa, puste lettet ut.

Halleluja=)

Espen84

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 186
    • Vis profil
Ser på programoversikten til Al-Jazeera nå.. på lørdag står det bare at dem viser 3 kamper.. skulle dem ikke vise alt?

Hmmmm.. dette bekymrer meg litt... noen som vet? Får vel fasiten på lørdag okke som men...

Sitter å ser U21 England-Skottland nå, strålende kvalitet på bildene og engelsk kommentator. Foreløpig er ikke Sammy på banen.

Vil ikke si det er strålende kvalitet, men langt bedre enn random streams. Helt klart det beste valget når Sumo kun viser ManUtd.
Hvordan har du fått engelsk kommentator? Her snakker de arabisk :)

På spilleren kan du ofte velge mellom 2 lydspor..

Dish

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 10
    • Vis profil
Ser på programoversikten til Al-Jazeera nå.. på lørdag står det bare at dem viser 3 kamper.. skulle dem ikke vise alt?

Hmmmm.. dette bekymrer meg litt... noen som vet? Får vel fasiten på lørdag okke som men...

Sitter å ser U21 England-Skottland nå, strålende kvalitet på bildene og engelsk kommentator. Foreløpig er ikke Sammy på banen.

Vil ikke si det er strålende kvalitet, men langt bedre enn random streams. Helt klart det beste valget når Sumo kun viser ManUtd.
Hvordan har du fått engelsk kommentator? Her snakker de arabisk :)

På spilleren kan du ofte velge mellom 2 lydspor..

Samme resultat om jeg velger Audio 1 eller 2 her..

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
Ser på programoversikten til Al-Jazeera nå.. på lørdag står det bare at dem viser 3 kamper.. skulle dem ikke vise alt?

Hmmmm.. dette bekymrer meg litt... noen som vet? Får vel fasiten på lørdag okke som men...

Sitter å ser U21 England-Skottland nå, strålende kvalitet på bildene og engelsk kommentator. Foreløpig er ikke Sammy på banen.

Vil ikke si det er strålende kvalitet, men langt bedre enn random streams. Helt klart det beste valget når Sumo kun viser ManUtd.
Hvordan har du fått engelsk kommentator? Her snakker de arabisk :)

På spilleren kan du ofte velge mellom 2 lydspor..

Samme resultat om jeg velger Audio 1 eller 2 her..

Dette er mest sannsynlig fordi det kun finnes ett lydspor til den aktuelle sendingen ;)
Håper og tror at de fleste PL-kampene har engelsk lydspor!

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
Sakset fra et annet forum:

Just emailed ajs to try and clarify the situation with English commentary and got this response:

Dear customer,
Thank you for your email

Mostly*we*have all the matches broadcasted in English commentary on two different channels, which are the +3 and HD6, the*other channels will have English commentary only if it's available from the source. Please don't hesitate to contact us again should you need further details

Regards,
Customer Services

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil