20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Birmingham, EFL Championship. 10.12.16 - 16:00 (IKKE TV)  (Lest 6799 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Vi trenger ihvertfall at noen av våre nr10'ere starter produsere mer jevnlig. Både Diame og Perez har vært variable.

Sånn helt btw, Siem De Jong bekreftet at han gjerne ville tilbake og bevise seg i Newcastle igjen dersom opprykk til våren. De Jong er som kjent 10er og scoret mål i helga. Dersom skadefri denne sesongen bør han helt klart vurderes som en slags forsterkning neste sesong om opprykk. Enig?

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/i-would-like-succeed-newcastle-12305183#rlabs=3%20rt$sitewide%20p$1

Har lyst å være enig, men synes ikke han er verdt å satse på. Han er sikkert en forsterkning når han har vært skadefri lenge og er i kampform, problemet er at det altfor usikkert til satse på imo. Passer nok bedre i en liga hvor belastningen ikke er den samme.
Black and white since 1996

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
de Jong med en "ny start" ser jeg MEGET positivt på! Liker fyren og spilleren! Jeg er helt sikker på at mannen som lekte seg med City i CL for noen år siden, fortsatt er der et sted!

Radiokommentatorene i helga lovpriset både Diame og Shelvey, etter hva jeg fikk med meg. Sistnevnte var veldig god fordi B'ham ikke turte å sette press på han. Men han tok tak selv også, og styrte mye av spillet vårt.

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/siem-de-jong-booed-onto-12309096

Sier nei takk til de Jong, og håper vi kan bli kvitt han permanent. Hatt mye av de samme skadeproblemene hos PSV i høst, som han har hatt i Newcastle. Spilt kun 6 kamper. Synd, fyren har jo potensial, men når han åpenbart er lagd av kjeks er det ikke noe poeng å beholde han syns jeg. 
« Siste redigering: 13. Des. 2016, 09:12 av Geordie »
No fate but what you make

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Skjønner sammenligningen Diame-Sissoko hvis man ser på stabiliteten, men dette er riktignok helt forskjellige spillertyper. Diame mer pasningssikker, allround god midtbane. Mens Sissoko en ekstremt hurtig kraftig spiller...

Når det gjelder De Jong så skjønner jeg virkelig ikke argumentasjonen til enkelte? Om fyren blir frisk, og presterer, så er jo det bare gull... Folk har veldig lite grunnlag for å dømme han. La han bli frisk, og kanskje han blomstrer. Vi snakker om en klassespiller i utgangspunktet, som har stort sett positive innhopp. Kanskje ikke den man legger mest merke til, i form av fart, hodestyrke, ekstreme fancy finter, men meget effektiv offensivt....Trust me...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Skjønner sammenligningen Diame-Sissoko hvis man ser på stabiliteten, men dette er riktignok helt forskjellige spillertyper. Diame mer pasningssikker, allround god midtbane. Mens Sissoko en ekstremt hurtig kraftig spiller...

Når det gjelder De Jong så skjønner jeg virkelig ikke argumentasjonen til enkelte? Om fyren blir frisk, og presterer, så er jo det bare gull... Folk har veldig lite grunnlag for å dømme han. La han bli frisk, og kanskje han blomstrer. Vi snakker om en klassespiller i utgangspunktet, som har stort sett positive innhopp. Kanskje ikke den man legger mest merke til, i form av fart, hodestyrke, ekstreme fancy finter, men meget effektiv offensivt....Trust me...

Lite grunnlag? Hvorfor har vi lite grunnlag mon tro? Fordi fyren er konsekvent skada. 2,5 år siden han ble kjøpt og har spilt 28 kamper. Ikke veldig mange av de fra start. Få det bort!
« Siste redigering: 13. Des. 2016, 18:36 av Geordie »
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Jeg forstår de som ønsker at han forsvinner, men jeg er ikke enig. de Jong har mye å bidra med (selvsagt hvis han holder seg skadefri), og er som superswag sier; en klassespiller. Men det er helt nødvendig at han kommer seg på det nivået. Jeg ønsker å gi han en sesong til i svart og hvitt. Ta en evaluering sommeren 2018.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Jeg mener vel at vi bør se an hvorvidt han nå kan spille kamper regelmessig for PSV. Skulle han klare det og bygge opp kroppen det kommende året, så er jeg veldig positiv til han inn. En spillertype vi helt åpenbart trenger, da vi er svært avhengig av Shelveys kreativitet per dags dato.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Joda, det mener jeg sier seg selv. Klarer han ikke å få et visst antall kamper for PSV, er grunnlaget for spill i PL neste år meget tynt.

Samtidig er det en spiller vi fort kan slite med å bli kvitt permanent, hvis han ikke holder seg skadefri i PSV.
Og uten å sitte på fasiten, er det jo mye "spesielle" skader da. Punktert lunge, og mye slikt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒