20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 146116 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #150 på: 03. Juni 2018, 16:24 »
Jeg kan ikke huske å ha sett at Chronicle har evnet å være kritisk til noen av ryktene de spyr ut/kopierer, men angående kjøp av Oguzhan Ozyakup stilte de faktisk spørsmål ved troverdigheten til ryktene, nettopp fordi kontrakten går ut og han er tilgjengelig som free agent. Ellers rapporteres det andre steder at han er villig til å signere en ny kontrakt (evt har signert) for at Besiktas skal få noe igjen for ham. Themag.co.uk nevner at den nye kontrakten inkluderer en utkjøpsklausul på 10.5 millioner pund.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #151 på: 03. Juni 2018, 19:42 »
Eg har det frå ei sikker kjelde at Martin Škrtel er på veg 8)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #152 på: 03. Juni 2018, 20:10 »
I følge transfermarkt går kontrakten fortsatt ut om 28 dager. Merkelig om han signerer en ny avtale, kun for at Besiktas skal få penger.
Men er jo en type vi gjerne skulle hatt, så håper det er noe sannhet i dette. Selv om Chronicle benekter det.

Er ikke fullstendig i mot Skrtel, grei nok backup.

EDIT: Chronicle: Despite reports from Turkey earlier Besiktas midfielder Oguzhan Ozyakup is not a target for Newcastle. #NUFC
« Siste redigering: 03. Juni 2018, 22:40 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #153 på: 03. Juni 2018, 22:51 »
Kunne Bjørn maars Johansen ha vært en som kunne vært aktuell?

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #154 på: 04. Juni 2018, 00:07 »
Kunne Bjørn maars Johansen ha vært en som kunne vært aktuell?

Absolutt ikke spør du meg, han minner for mye om Joselu som spillertype og holder ikke PL standard.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #155 på: 04. Juni 2018, 15:39 »
Eneste jeg ser per dags dato som kunne hatt potensiale i pl på det norske landslaget er Moi, Sander Berge og Ajer

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #156 på: 04. Juni 2018, 17:38 »
Og selvfølgelig Joshua French!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #157 på: 04. Juni 2018, 19:23 »
French også? 🤔 hva mener du han ville bidratt med, ordne lagbyggingsturer til Kongo? 😜

Men Berge og Ajer hadde vært ekstremt kult om kom til Newcastle, Moi har jeg ikke sett mye av, men får med meg at han presterer (og blir linket både hit og dit), så kunne nok forsterket oss han også.
Joshua King er også en spiller jeg ville tatt i mot (skjønte det var han du mente Kristoffer). Mange mener han ikke er god nok, og litt lik Gayle. Men hvis vi selger Gayle, og erstatter han med King, mener jeg vi har styrket stallen relativt mye.
« Siste redigering: 04. Juni 2018, 19:26 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #158 på: 05. Juni 2018, 07:50 »
Berge med sin enorme fysikk tror jeg ville passet perfekt inn i PL.  King synes jeg er bedre enn Gayle. Han er sterkere fysisk, og er dermed bedre til å holde på ball enn Gayle.  Men også King har sin styrke i boksen, han har i Bournmouth blitt ganske så god til å time løpene inn i boksen. Ergo må vi ha innlegg hvis King skal lykkes tror jeg.

Ajer og Mo hadde også vært kanon.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #159 på: 05. Juni 2018, 12:05 »
Hahaha. Ganske fæl skriveleif der!

Syns ikke Gayle og King er så like. Thomas peker på det viktigste. Begge er hurtige, men utover dette har King en mye bedre fysikk enn Gayle - som gjør King mer komplett og dermed også i stand til å prestere bedre i PL. Gayles fysikk er nok kanskje det viktigste årsaken til at han faller litt gjennom på dette nivået.
Mener King uten tvil ville styrket oss. 
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #160 på: 05. Juni 2018, 13:02 »
Haha, ja heftig skrivefeil Kristoffer ;)

En ting til, som jeg glemte å nevne om Berge, som er enda en årsak til at jeg ønsker ham til oss, er drivet han har med ball. Han kan sette fart og skjære gjennom sentralt, og da må motstanderen enten falle av eller støte. Med hans fysikk er han naturligvis ikke lett å stoppe. Akkurat den dimensjonen synes jeg vi mangler sentralt i Shelvey og Meriono. Mo dekker store rom, men det er først og fremst defensivt, han er ikke så flink til å føre ballen synes jeg.

Alan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 83
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #161 på: 06. Juni 2018, 12:28 »
Yaya Toure ønsker å fortsette å spille i PL og skal være villig til å spille for kun 1 pund i uken. Ikke at det er realistisk for oss (det gjelder visstnok kun topp 6 uansett), men hadde dere villet hatt en 35 år gammel Yaya Toure gratis og med så lav lønn?

Om det i det hele tatt ligger noe i dette skal han i hvert fall ha for å være villig til å si fra seg lønnen for å få spille fotball på det nivået han ønsker.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #162 på: 06. Juni 2018, 12:38 »
Sander Berge hadde vore veldig kult. Fysikken hadde ikkje vore noko problem, og som allerede sagt ville han tilført midtbana vår noko som vi ikkje har akkurat nå med drivet sitt
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #163 på: 06. Juni 2018, 15:49 »
Yaya Toure ønsker å fortsette å spille i PL og skal være villig til å spille for kun 1 pund i uken. Ikke at det er realistisk for oss (det gjelder visstnok kun topp 6 uansett), men hadde dere villet hatt en 35 år gammel Yaya Toure gratis og med så lav lønn?

Om det i det hele tatt ligger noe i dette skal han i hvert fall ha for å være villig til å si fra seg lønnen for å få spille fotball på det nivået han ønsker.

Har ikke han vært mye skadet siste sesongene? Tror ikke det hadde vært mye nytte i han bortsett fra å få litt oppmerksomhet til klubben.
No fate but what you make

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #164 på: 07. Juni 2018, 00:50 »
Yaya er min favorittspiller i PL siste tiåret (hos andre klubber da). Men vil aldri i verden ha han nå. 35 år. Og den kampanjen han har satt i gang mot Pep, vitner om en fyr som ikke er helt på G.

Sander Berge derimot! Sett han nå i landskampene. Han kommer til å bli så god han. Men vet at han har en sterk forkjærlighet for La Liga, så tipper han ender opp der.