20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 193413 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #885 på: 11. Jan. 2018, 12:34 »
Men igjen, det vi har fått presentert her er kun forklaringen til Beardsley, via en eller annen kilde (kanskje han selv)?
Gitt hans tidligere historikk, som også er nevnt i den saken, og at det er såpass mange av spillerne som har varsla gjør at jeg blir veldig skeptisk. Summerer du da også opp med hans dårlige resultater syns jeg vel ikke det er noen tragedie om han forlater.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #886 på: 11. Jan. 2018, 17:11 »
Snålt dreiv å tenkte på å kjøpe ein signert drakt av Beardsley i timene før mediesaken om han. Trur ikkje det er rasisme men mulig han er litt røff i behandlingen siden det virker som det er fleire som harr reagert. Er vel kanskje litt som med Davy at folk i generasjonen før var litt røffere i språket og hardhuda enn den som vekst opp no. Folk no til dags blir jo krenka av alt og ingenting :-\
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #887 på: 18. Jan. 2018, 18:28 »
No fate but what you make

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #888 på: 18. Jan. 2018, 19:05 »
Ikke uten grunn disse to er dårlig likt på Tyneside

https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/skys-contentious-takeover-debate-full-14172117

Faen for nokon ekle slanger. Blir kvalm av å lese det her...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #889 på: 18. Jan. 2018, 19:18 »
Hvordan kan egentlig Sky invitere de to, de er jo kjøpt og betalt av Ashley. Hvordan kan du kjøre en debatt når du kun har den ene siden av saken, sky er faen meg korrupt.


boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #891 på: 19. Jan. 2018, 17:30 »
Nice. Digger at han gjør det bra.
Nei.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #892 på: 19. Jan. 2018, 18:45 »
Synd ikke Newcastle bare leide han tilbake. Men men, klubben hadde vel ikke sett de pengene uansett ved salg nå.
Føyer seg bare inn i rekken over tabber klubben har gjort dette.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #893 på: 19. Jan. 2018, 20:35 »
Spilleren selv ville jo i utgangspunktet ikke til oss heller. Var nok mye med den overgangen som ble feil. For Thauvin sin del tror jeg han vokste på det. Han var jo flopp forrige gang i Marseille.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #894 på: 02. Feb. 2018, 18:36 »
Kloke betraktninger fra Carra her. Han har faktisk tatt seg bryet med å sette seg inn i situasjonen, i motsetning til andre eks-spillere som spyr ut dritt som Dennis Wise og Craig Bellamy. Steg et par hakk godeste Carra der.

http://www.telegraph.co.uk/football/2018/02/02/ambition-geography-finances-players-consider-moving-clubs/

Og denne er MEGET interessant å lese, fra journalister som har litt innsyn:

http://www.nufcblog.co.uk/2018/02/02/nufc-journalists-share-fascinating-info-on-benitez-ashley-amanda-staveley-during-supporters-event/

« Siste redigering: 02. Feb. 2018, 18:45 av Geordie »
No fate but what you make

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #896 på: 28. Aug. 2018, 19:30 »
Wikestad skal få mene det han vil. Men jeg mener de små lagene må tilpasse seg motstanderen. Dessuten mener jeg at man "går for det" selv om man legger seg bakpå også. Vi stagget Chelseas angrep i store deler av kampen, og de fikk ikke til all verden før vi begynte å bli slitne og hadde pådratt oss noen gule kort. Huddersfield prøvde kanskje på noe tilnærmet det vi gjorde mot Chelsea, men utførelsen var under enhver kritikk.

Det skal også nevnes at vi ikke hadde Shelvey eller Kenedy tilgjengelig mot Chelsea. Det begrenser våre offensive muligheter i veldig stor grad. Får vi begge tilbake mot City tror jeg vi får se et litt mer offensivt Newcastle i den kampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #897 på: 29. Aug. 2018, 12:43 »
Wikestad vs Rafa. Så ville jeg lagt pengene mine på Rafa 100/100😎

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #898 på: 29. Aug. 2018, 18:25 »
Wikestad skal få mene det han vil. Men jeg mener de små lagene må tilpasse seg motstanderen. Dessuten mener jeg at man "går for det" selv om man legger seg bakpå også. Vi stagget Chelseas angrep i store deler av kampen, og de fikk ikke til all verden før vi begynte å bli slitne og hadde pådratt oss noen gule kort. Huddersfield prøvde kanskje på noe tilnærmet det vi gjorde mot Chelsea, men utførelsen var under enhver kritikk.

Det skal også nevnes at vi ikke hadde Shelvey eller Kenedy tilgjengelig mot Chelsea. Det begrenser våre offensive muligheter i veldig stor grad. Får vi begge tilbake mot City tror jeg vi får se et litt mer offensivt Newcastle i den kampen.

Stiller meg bak dette
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make