20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 199403 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #210 på: 19. Juni 2017, 14:48 »
Sitat
Chronicle: Afriyie Acquah recently linked with a move to Newcastle has confirmed that a deal to an unnamed English club is 90% done. #NUFC

Sitat
Afriyie Acquah has also followed @NUFC on Twitter after confirming a deal to a club was close. #NUFC



🤣🤣🤣🤣🤣

Futbol Arena påstår vi også er i avanserte samtaler med Vincent Aboubakar fra Porto..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #211 på: 19. Juni 2017, 15:33 »
Aboubakar er vel av det bedre vi kan få tak i. Bra målsnitt på klubb og landslag. Meget god sesong for Besiktas. Positiv til han.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #212 på: 19. Juni 2017, 18:39 »
Lee Ryder har avkreftet aboubakar-ryktene
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #213 på: 20. Juni 2017, 01:06 »
Veit Lee Ryder har bra med inside-info, men de ryktene har tatt seg opp litt i kveldingen. Hadde vært moro om de hadde stemt da :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #214 på: 20. Juni 2017, 03:48 »
Vi blir linka til mye rart. Håper ikke vi henter Lucas eller Reina. Trenger stopper, spiss, midtbanespillere og backer.

Lucas er jo en meget habil stopper, midtbanespiller,,,, så å hvorfor lucas er så rart å bli linka til om du trenger midtbane/stopper skjønner jeg ikke....benitez hentet jo lucas til liverpool og ser for meg at han har sansen for han og fort kan hente han billig, da liverpool ikke trenger han,,,

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #215 på: 20. Juni 2017, 03:50 »
Misunnelig/imponert over Evertons vindu sålangt. Klaassen, Pickford og Sandro. Litt annen schwung enn Caballero og Lucas Leiva

vel mister "garantert" lukaku og henter dermed gode spillere med disse pengene,,,men vil aldri klare å finne en direkte errstatter til lukaku,,,

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #216 på: 20. Juni 2017, 03:52 »
Så er jo Everton dessverre enda noen hakk over oss som klubb pga Ashley.

om lukaku forsvinner noe han 90 prosent sikkert gjør,,, og barkley som har 24 mnd igjen forsvinner,,,eller ikke signerer ny,,, står de igjen med en del gamle spillere og noe cash,,,  hovedsakelig lukaku og delivis barkley som gjør everton til en klar 7ende best klubb,,  i tillegg til gode backer, og gueye,,men de tar på aldern

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #217 på: 20. Juni 2017, 10:00 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Orjani

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #218 på: 21. Juni 2017, 09:43 »
Som nyopprykket klubb er jeg spent på hva vi kan få tak i på overgangsmarkedet i sommer. Vi har en trener som er topp 10-15 i verden, men så har vi også desverre onkel skrue som eier.
I år har vi derimot fått et sprekt overgangsbudsjett til Newcastle å være, men hvilke spillere skal vi bruke pengene på?
Jeg mener Benitez gjør rett i å se på forsvarsspillere tidlig i overgangsvinduet, slik at vi får tettet igjen bak. Dette må være første prioritet som nyopprykket.
Vi må selvfølgelig også styrke midtbane/angrep, men her tror jeg det er lurt å vente til de "største klubbene" har byttet spillere og gjort seg ferdig. (så lenge kvalitetspillere ikke står å banker på døren og vil spille for akkurat Newcastle)
På denne måten vil Newcastle mest sannsynlig få bedre utbytte av sitt overgangsbudsjett.
Om topplagene fyrer avgårde 2 milliarder hver, så er jeg sikker på at vi kan hente feks. Martial, Nasri, Illenacho, Ashley Young, Kurt Zouma, pedro?, Lamela, osv. enten på billigsalg eller lån. Det er mange spillere som potensielt kan bli overflødig i større klubber som har god PL erfaring.
Vi må hente 2-3 spillere med PL erfaring for å beholde plassen, og så regner jeg med at Benitez henter noen jeg aldri hadde tenkt på. Helst 5-6 stk.
Dette er et år vi ikke har råd til å bomme på overganger, for da vil pengesekken til Onkel Skrue bli strammet igjen og Benitez vil høyst sannsynlig forsvinne.



Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #219 på: 21. Juni 2017, 10:16 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-signing-florian-lejeune-what-13213913

Lejeune som ser ut som vår neste signering får gode skussmål fra Sky Sports La Liga-ekspert. Skal visstnok passe bra inn i PL.

http://www.hitc.com/en-gb/2017/06/16/watford-close-on-5m-deal-for-will-hughes/

Burde ikke vi vært med i kampen om Will Hughes?!
« Siste redigering: 21. Juni 2017, 14:12 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #220 på: 21. Juni 2017, 14:34 »
Har sett svært lite av han Will, men de få kampene jeg har sett har jeg ikke sett noe spesielt til han. Føler han er oppskryt, men det er da min mening.
Joey Barton 7

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #221 på: 21. Juni 2017, 17:27 »
Har sett noen kamper mes huges og da var han god. Men han var relativt anonym mot oss hvus jeg husker rett.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #222 på: 22. Juni 2017, 08:53 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-signing-florian-lejeune-what-13213913

Lejeune som ser ut som vår neste signering får gode skussmål fra Sky Sports La Liga-ekspert. Skal visstnok passe bra inn i PL.

http://www.hitc.com/en-gb/2017/06/16/watford-close-on-5m-deal-for-will-hughes/

Burde ikke vi vært med i kampen om Will Hughes?!

Cairney og Shelvet kom vel på årets lag...Og er vel 5050 for at vi får Cairney slik det ser ut nå...Cairney er en av de beste pasningsspillerne i england...Minner litt om Wijnaldum....Hughes er en god spiller,,,men syns selv Cairney som tok plassen "fra han" på årets lag,,kansje er å sikte litt lavt...Så hvorfor skal vi da gå for Hughes?...(om vi kan se andre steder)...

Orjani,,,,  jeg er delvis enig..Etter de har handlet ferdig kanskej vi kan få spillere som Lingard,,,og en del spillere som har vært squad spilere i top lagene, som sikkert kan være kjekt å ha...Men på den annen side(sier ikke jeg er direkte uenig),,,vil jeg liksom ikke ha søpla til topplagene...Kan vi ikke se etter noen spennende spillere i utlandet og kline til med pengene vi har til rådighet, og håpe på litt flaks og snappe noen klassespillere, som selv toppklbbene vil byne snuse på når/om de slår gjennom...En god ide,, det er rimelig det du sier Orjani,,, og du får bra kvalitet...Men på den annen side håper jeg vi finner noe gull utenfor england, som toppklubbene sikler på så fort de byner spille i PL...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #223 på: 22. Juni 2017, 10:42 »
Enig i det du skriver superswag, men det å kjøpe squardspillere fra toppklubbene kan være lurt. Og de kan også blomstre med tillit og spilletid. Se på squardspillere som har gått fra Chelsea. De blomstrer i mindre klubber og toppklubbene står i kø igjen. De bry, salah++

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #224 på: 22. Juni 2017, 11:50 »
Beste eksemplet på squadspillere som blomstrer når de får spille fast er De Breyne. Kan tenke meg Chelsea er bitter nå over at de ga slipp på en assistkongene i PL.