20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2018  (Lest 146115 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #540 på: 28. Juli 2018, 15:34 »
Ser Ings prises til 20 mill pund. Da er ikke vi med der vil jeg tro. Og helt enig Frode, skadehistorikken tilsier vi bør holde oss langt unna. Etter min mening ikke vist noe som helst som rettferdiggjør den prisen.
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #541 på: 28. Juli 2018, 15:35 »
Jeg vet ikke om jeg vil ha Welbeck. Ja han er rask, men en dårlig avslutter synes jeg. Dyr både i lønn og kjøpssum blir han også.

Etter en dårlig start på vinduet har det nå begynt å ordne seg synes jeg. Vi har blir kvitt noen spillere og forhåpentligvis forsterket oss. Det jeg savner nå er en skikkelig spiss a la Ba. I tillegg må vi få inn mer fart på kant som Townsend. Får vi disse to typene, må jeg si meg fornøyd., så fremt Rafa signerer ny kontakt også naturligvis.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #542 på: 28. Juli 2018, 16:12 »
Jeg vet ikke om jeg vil ha Welbeck. Ja han er rask, men en dårlig avslutter synes jeg. Dyr både i lønn og kjøpssum blir han også.

Etter en dårlig start på vinduet har det nå begynt å ordne seg synes jeg. Vi har blir kvitt noen spillere og forhåpentligvis forsterket oss. Det jeg savner nå er en skikkelig spiss a la Ba. I tillegg må vi få inn mer fart på kant som Townsend. Får vi disse to typene, må jeg si meg fornøyd., så fremt Rafa signerer ny kontakt også naturligvis.
Artig at du nevner Ba. Han er den beste spissen vi har hatt på årevis og mannen kom på free transfer. Så kjøpesum/ferdighetsnivå rimer ikke bestandig. Jeg har stor tro på vår nye Japanske juvel og ikke minst schar👍

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #543 på: 28. Juli 2018, 17:08 »
Chronicle skriver at Benitez vil ha offensiv midtbane. Spanske og det engelske markedet vi ser på. Permanent og lån.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #544 på: 28. Juli 2018, 17:12 »
Jeg vet ikke om jeg vil ha Welbeck. Ja han er rask, men en dårlig avslutter synes jeg. Dyr både i lønn og kjøpssum blir han også.

Etter en dårlig start på vinduet har det nå begynt å ordne seg synes jeg. Vi har blir kvitt noen spillere og forhåpentligvis forsterket oss. Det jeg savner nå er en skikkelig spiss a la Ba. I tillegg må vi få inn mer fart på kant som Townsend. Får vi disse to typene, må jeg si meg fornøyd., så fremt Rafa signerer ny kontakt også naturligvis.
Artig at du nevner Ba. Han er den beste spissen vi har hatt på årevis og mannen kom på free transfer. Så kjøpesum/ferdighetsnivå rimer ikke bestandig. Jeg har stor tro på vår nye Japanske juvel og ikke minst schar👍

Og det er mest på grunn av Rafa. Han forvandla jo Diame til ein gjenfødt Vieira!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #545 på: 28. Juli 2018, 17:39 »
Ba er den beste spissen jeg har opplevd i vår trøye, med unntak av Shearer. Fy fader for en kamp han hadde hjemme mot Scum da vi slo dem 3-0. Bevegelig, dyktig til å holde på ball, teknisk, kunne avslutte med begge føtter og på hodet. Hadde han litt mer tempo ville han omtrent vært en komplett spiss.

Jepp. Rafa omgjør gråstein til gull. Det er derfor vi kommer til å få en bedre sesong en lag som Everton som ødsler 😎😉

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #546 på: 28. Juli 2018, 19:13 »
Ba er den beste spissen jeg har opplevd i vår trøye, med unntak av Shearer. Fy fader for en kamp han hadde hjemme mot Scum da vi slo dem 3-0. Bevegelig, dyktig til å holde på ball, teknisk, kunne avslutte med begge føtter og på hodet. Hadde han litt mer tempo ville han omtrent vært en komplett spiss.

Jepp. Rafa omgjør gråstein til gull. Det er derfor vi kommer til å få en bedre sesong en lag som Everton som ødsler 😎😉

Mange gode spisser som har vært i Newcastle.

https://www.transfermarkt.co.uk/newcastle-united/topTorschuetzen/verein/762

Kan også legge til at den spilleren med flest kamper for Newcastle i dagens tropp er Ayoze Perez med  sine 154.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #547 på: 28. Juli 2018, 20:29 »
Ryktes at Manchester United er nærme en signering av Harry Maguire. Hva tror dere dette vil ha å si for NUFC og Lascelles?
Blir det som følger, Manchester United henter Harry Maguire, Leicester henter Jamaal Lascelles, og Newcastle.........

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #548 på: 28. Juli 2018, 20:43 »
Er en rekke gode spisser der ja Frode 😉

20 mill for Mitro er akseptert

https://www.fjellsport.no/kampanjer/sommersalg-1.html?dir=desc&manufacturer=623&order=reviews_count&utm_source=facebook.com&utm_medium=ad&utm_campaign=102-sommersalg&utm_content=102-sommersalg-ar

Synes det er en bra pris, så får vi bare håpe at pengene investeres i en ny spiss.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #549 på: 28. Juli 2018, 20:55 »
Mange bra priser der ja 😂👍

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #550 på: 28. Juli 2018, 20:56 »
http://www.skysports.com/football/news/11095/11452578/newcastle-accept-fulhams-20m-aleksandar-mitrovic-bid

20 mill for Mitro ja. Digger også fjellsport! :)

Hukser jeg var på ferie når nyheten om Ba kom. Var kjempepositiv, og drit overraska når jeg kom hjem og leste alle negative kommentarene om han. Klassespiss det er synd vi ikke klarte å beholde.
« Siste redigering: 28. Juli 2018, 20:58 av Geordie »
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #551 på: 28. Juli 2018, 20:58 »
Hahaha.. Må nesten la den stå.. 😅

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #552 på: 28. Juli 2018, 21:01 »
Hahaha.. Må nesten la den stå.. 😅

Hehe, la den stå! :)

Om Liverpool skal ha 20 mill for Ings, er ikke 20 mill for Mitro noen upris syns jeg. Ganske billig faktisk.

Håpe dette trigger en overgang eller to inn for oss da. Rondon og Bryan?
No fate but what you make

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #553 på: 28. Juli 2018, 21:15 »
Rondon, Ryan og Townsend..da må jeg si meg meget fornøyd.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2018
« Svar #554 på: 28. Juli 2018, 21:19 »
Ba er den beste spissen jeg har opplevd i vår trøye, med unntak av Shearer. Fy fader for en kamp han hadde hjemme mot Scum da vi slo dem 3-0. Bevegelig, dyktig til å holde på ball, teknisk, kunne avslutte med begge føtter og på hodet. Hadde han litt mer tempo ville han omtrent vært en komplett spiss.

Jepp. Rafa omgjør gråstein til gull. Det er derfor vi kommer til å få en bedre sesong en lag som Everton som ødsler 😎😉

Mange gode spisser som har vært i Newcastle.

https://www.transfermarkt.co.uk/newcastle-united/topTorschuetzen/verein/762

Kan også legge til at den spilleren med flest kamper for Newcastle i dagens tropp er Ayoze Perez med  sine 154.
Asprilla❤️ Glemmer aldri hans hattrick mot Barcelona i Champions league.