20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA-cup, Nufc - Blackburn, kl.18:30  (Lest 10727 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nerval

  • Gjest
Sv: FA-cup, Nufc - Blackburn, kl.18:30
« Svar #75 på: 15. Jan. 2019, 23:07 »
Vanskelig å juble når Joselu scorer, og selvfølgelig måtte det en linjedommertabbe til for at han skulle notere seg for noe positivt.


Pinlig! Prøv å juble når Newcastle scorer da, eller er du faktisk så fryktelig trangsynt?

Eneste som er pinlig er folk som deg.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: FA-cup, Nufc - Blackburn, kl.18:30
« Svar #76 på: 15. Jan. 2019, 23:08 »
2 troll faktisk!  ;D

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FA-cup, Nufc - Blackburn, kl.18:30
« Svar #77 på: 15. Jan. 2019, 23:10 »
Hvorfor i alle dager er jeg pinlig? 😜

Enig Lars! Deilig at både Ayoze og Joselu scorer, det trenger både gutta selv, og laget. Godt at vi scorer 4 mål på drøyt en kamp også, selv om motstanderen heter Blackburn!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: FA-cup, Nufc - Blackburn, kl.18:30
« Svar #78 på: 15. Jan. 2019, 23:14 »
2 troll faktisk!  ;D

Hvor ofte skal du dra den der mot folk du er uenige med? Begynner å bli litt oppbrukt.

Skal dog sies at jeg synes det er både interessant og festlig at du aldri kalte meg aldri troll før jeg sa hva jeg mener om Christopher Nolan og hans fanboys i filmtråden, selv om jeg var ekstremt mye mer useriøs på denne delen av forumet på den tiden. Spenstig av en fyr på 30-40 år.
Nei.

nerval

  • Gjest
Sv: FA-cup, Nufc - Blackburn, kl.18:30
« Svar #79 på: 15. Jan. 2019, 23:15 »
Hvorfor i alle dager er jeg pinlig? 😜

Enig Lars! Deilig at både Ayoze og Joselu scorer, det trenger både gutta selv, og laget. Godt at vi scorer 4 mål på drøyt en kamp også, selv om motstanderen heter Blackburn!

Direkte pinlig at med mod (correct me if I'm wrong) kaller en trangsynt fordi han ikke klarer å glede seg over Joselu mål. Husker fort hvorfor man ikke gidder være aktiv her når man ser kommentarer til det samt folk rope troll om man ikke sitter med 4k+ kommentarer og er vitne til sannsynligvis det svakeste laget jeg har sett Newcastle ha i min livstid og man våger å påpeke det.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: FA-cup, Nufc - Blackburn, kl.18:30
« Svar #80 på: 15. Jan. 2019, 23:29 »
Skal ikke spore helt av her, så var gjerne på PM hvis du ønsker å ta diskusjonen videre...

Men der er jeg uenig. Det hadde vært pinlig hvis jeg, som moderator, hadde slettet/endret innlegget til boris. Men selv om jeg er moderator (der har du rett), må jeg da få ha mine egne synspunkter? Og jeg synes det er pinlig og trangsynt av en Newcastle-fan å ikke glede seg over at Newcastle scorer mål. Da blir det faktum at han misliker Joselu viktigere enn Newcastle. Han skal få lov, men synes fortsatt det er utrolig!

Ang det siste der, så blir det bare usaklig. Er alt for mange som sitter her helg etter helg og påpeker hvor elendige laget er, hvor ræva samtlige spillere er, hvor håpløs taktikken til Rafa er, og hvorfor det ikke gjøres slik og slik. Ekstremt sjeldent at noen blir kalt troll, og tror det ikke er mange voksne her som tenker over hvor mange poster folk har. Når noen slenger ut slike kommentarer, bør de tåle å få noe tilbake.


Ellers; videre til 4.runde! Lengste vi har kommet under Ashley. Avansement fra 3. runde har begynt å føles som et trofe! :D :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nerval

  • Gjest
Sv: FA-cup, Nufc - Blackburn, kl.18:30
« Svar #81 på: 15. Jan. 2019, 23:40 »
Ikke nødvendig å ta noe over PM. Kommer til å slette kontoen så fort jeg finner ut hvordan da jeg virkelig ikke ser poenget med å delta her. Har vært jevnlig innom uten å poste over mange år og ser hele tiden de samme folkene gå igjen og hvordan de behandler "trollene" med få poster. Du må gjerne ha dine egne synspunkter, er språkbruken jeg reagerer på, ikke at du er uenig. En ting er å være uenig i hva han sier, en annen ting er å kalle hans mening pinlig og han trangsynt. Sa heller ikke at ikke mange påpeker hvor dårlig laget er, men når man gjør det og man ikke er en del av "klikken" blir man umiddelbart stemplet som ett troll.

(Tar gjerne imot en PM på hvordan man sletter konto dog da jeg ikke umiddelbart fant det på profilen.)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FA-cup, Nufc - Blackburn, kl.18:30
« Svar #82 på: 16. Jan. 2019, 06:11 »
Syns jeg du er hårsår dersom det ikke er innafor å skrive at boris sin uttalelse er pinlig. Da er i allefall takhøyden lav.

For meg er det pinlig dersom en ikke makter glede seg over at en av våre spillere scorer - for oss! Da fremstår det nesten som om at ønsket om at Joselu skal mislykkes er større enn ønsket om at klubben gjør det bra. 
Har selv flere spillere opp igjennom jeg lenge har ønsket ut av klubben inderlig, men aldri latt vær å glede meg dersom de har scoret. Kommer på Obertan og Shola som gode eksempler for min del. Begge var alt for lenge i klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: FA-cup, Nufc - Blackburn, kl.18:30
« Svar #83 på: 16. Jan. 2019, 06:57 »
Deilig med hjemmedyrkede gutter som scorer mål. Tenkte på måls Longstaff scoret i Blackpool da han fikk ballen utenfor 16. Den ballen hadde gått inn i motvind og regnvær med 3 keepere i mål i midten av juli🥳🥳🥳🥳🥳 håper disse unga blir med i kampen om nedrykk. Trenger litt ungt blod. Og joselu is like a new signing⚫️🤜🏻⚫️⚪️⚫️⚪️⚫️⚪️

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: FA-cup, Nufc - Blackburn, kl.18:30
« Svar #84 på: 16. Jan. 2019, 07:32 »
Ellers; videre til 4.runde! Lengste vi har kommet under Ashley. Avansement fra 3. runde har begynt å føles som et trofe! :D :D

Utruleg! :) Synd neste runde er heimekamp :P

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: FA-cup, Nufc - Blackburn, kl.18:30
« Svar #85 på: 16. Jan. 2019, 08:34 »
Deilig med hjemmedyrkede gutter som scorer mål. Tenkte på måls Longstaff scoret i Blackpool da han fikk ballen utenfor 16. Den ballen hadde gått inn i motvind og regnvær med 3 keepere i mål i midten av juli🥳🥳🥳🥳🥳 håper disse unga blir med i kampen om nedrykk. Trenger litt ungt blod. Og joselu is like a new signing⚫️🤜🏻⚫️⚪️⚫️⚪️⚫️⚪️

Det er jo kjempekjekt å sjå :)