20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs. Mackems - tråden  (Lest 278999 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #15 på: 19. Aug. 2006, 00:55 »
Jeg skulle nesten sendt Odd Grenland en mail og takket for at de ikke slo til på Sunderlands bud på Pelle Nilsson. Kanskje hadde de også fortjent blomster. Men så slår tanken meg, de utviste jo bare sunn fornuft. Alle fornuftige mennesker vet at vi ikke kan selge spillere til Sunderland.

Så dersom noen Odd-supportere leser dette innlegget, send Odd-ledelsen min store takk for at Pelle Nilsson ikke ble Sunderland-spiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #16 på: 19. Aug. 2006, 23:09 »
Synes synd på sunderland folket jeg. Selv om laget setter nye bunnrekorder hvert år så er de fortsatt stolte av laget sitt. Det kreves kromosonfeil for å prestere noe slikt.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #17 på: 19. Aug. 2006, 23:17 »
Southend slo vel Sunderland 3-1 i dag :)

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #18 på: 19. Aug. 2006, 23:26 »
Southend? Trudde dei spelte i non-league eg. :lol:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #19 på: 22. Aug. 2006, 19:31 »
Haha, surftet tilfeldigvis innom et newcastleforum og kom over en morsom link.

 :lol:  :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #20 på: 23. Aug. 2006, 19:39 »
Nå har de sikret seg Tobias Hysén også. http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/fotball/article718656.ece

Står også at de røk ut av ligacupen mot Bury  :lol: , det hadde ikke jeg fått med meg. Skal bli spennede å se hvem denne ''verdensklasse'' manageren er, tviler igrunnen på at noen andre verdensklasse-mangere enn Martin O'Neil ville valgt å gå til Sunderland og han er opptatt. Kan liksom ikke helt se for meg Ottmar Hitzfeld som trener for Mackems heller  :lol:. Men kanskje jeg og vår venn Nial Quinn har forskjellige definisjoner på hva en manager i verdensklasse er.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #21 på: 23. Aug. 2006, 20:24 »
Hva i all verden er det Tobias Hysén holder på med? En lovende ung fotballspiller som tror han har en karriere foran seg. Også går han til S U N D E R L A N D??????!!!!!!!!!!!???????????

Hva med heller å ønske seg til Rosenborg? Jeg vil faktisk hevde at Rosenborg er et bedre lag (ja, faktisk!) og en bedre klubb. Og det er én ting Rosenborg kan tilby, som ikke Sunderland kan tilby. Europacup. Jeg hadde kanskje trodd at muligheten for å spille europacup skulle veie tungt, men neida, idioten har fått for seg at Wankership er den beste plassen å ta skrittet videre i karrieren.

De aller aller fleste norske klubber er bedre enn de fleste Wankership-klubbene normalt sett. Både Lillestrøm, Vålerengen, Brann, Rosenborg, Viking, Tromsø og Start skal være gode nok til å slå Sunderland på en normal dag. De fire førstnevnte skal også være gode nok til å hamle opp med bunnlagene i PL. Så lenge det ikke er e-cup selvsagt, for da stiller samtlige norske lag, med unntak av RBK, med reservelaget.

Så skal det sies at du oftere møter litt bedre lag i Wankership da. Og både FA-cupen og ligacupen er selvsagt gyldne muligheter for å måle krefter mot europeiske topplag. Og det er klart at 30 000 på SOS frister mer enn 2000 på Sandefjord Storstadion. Så kan man argumentere med at RBK-systemet gjennom årene ikke har gjort utenlandseksportene altfor godt. Men jeg vil fremdeles påstå at Tippeligaen i det store og hele er like bra eller bedre enn The Wankership.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #22 på: 23. Aug. 2006, 21:17 »
Haha, jeg er helt enig med deg. Han hadde hatt bedre av å bli i Djurgården! Eller i det minste å gå til et skikkelig lag. Men men... får håpe at Odd i hvertfall har vett til å spare Pelle Nilsson for å gå til Sunderland. Og hvis ikke regner jeg med at han har vett no ktil å bli i Odd fremfor Sunderland...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

plebbster

  • Gjest
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #23 på: 23. Aug. 2006, 22:43 »
Roy Keane = ny Sunderland-manager?
Hørt rykter om det, men har ikke link.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #24 på: 24. Aug. 2006, 02:48 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=127552

keane?? verdensklasse manager??? han har jo aldri trent en klubb i sitt liv

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #25 på: 24. Aug. 2006, 13:22 »
Det kan hende at den godeste Quinn mente et verdensnavn, eller noe i den duren. Eller så er det bare Niall Quinn som har fått for seg at Keane er en verdensklassemanager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #26 på: 24. Aug. 2006, 19:06 »
Jaja, jeg unner jo Sunderland å Keane ca like mye, eller heller like forbanna lite, begge to, så egentlig greitt for meg.
Tenker forresten tilbake på da Keane forlot Old Trafford: da gjorde han det klart at han ikke ønsket å spille for en annen PL klubb og dermed måtte gå inn i borte garderoben på Old Trafford.
Det har han neppe mer lyst til som trener, så Keane er vel tross alt fornuftig nok til å skjønne at Sunderland ikke har de store forhåpningene om å havne i samme divisjon som Scum. Iallfall bra at de innser realiteten og at de ikke hører hjemme i PL. :lol:

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #27 på: 24. Aug. 2006, 23:37 »
Å få inn en spiss. Det er godt å se at jeg for første gang har savnet Ameobi i en kamp. Tyder på at han er på vei fremover!

DanMan

  • Gjest
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #28 på: 25. Aug. 2006, 14:32 »
Sunderland gjør oss oddstippere flere tjenester enn noen andre for tiden. Håper det vil ta enda noen uker før NT ser at Sunderland er et bunnlag.

Og kudos til at dere klarte å tape i ciupen mot Bury - per nu sisteplass i det profesjonelle ligasystemet.  :lol:

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Newcastle vs. Mackems - tråden
« Svar #29 på: 28. Aug. 2006, 19:54 »
HAHA

Nå tror jeg det går dårlig med Sunderland  :lol:

Verdensklasse-spiller, men ikke noen verdensklasse-manager

Tviler på at Keane får noe særlig fremtid som manager, og at Sunderland holder seg i Wankership  :lol:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.