20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Billetter til bortekamper med Newcastle  (Lest 3265 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ø.L

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 310
    • Vis profil
Billetter til bortekamper med Newcastle
« på: 22. Juni 2007, 03:49 »
Hei folkens.

Flytter over til Cambridge snart, og har i den anledning noen spm til de mer erfarene gutta her angående NUFC kamper i England. Sitter og titter litt på terminlisten, må jo få med meg noen matcher på balløya.

Hvordan fungerer billetter med toon army på bortekamper? Skal prøve på endel i London området, og lurer på om jeg bør melde meg inn i supporterklubben der borte e.l, for enklere tilgang på billetter på bortefeltet.
Fungerer det som med hjemmematcher, at billettene legges ut på nett noen uker før kamp?

Ø.L, som ser frem til en spennende sesong, og forhåpentligvis bedre tider med Big Sam. Heldigvis fikk jeg ikke sett noen kamper etter 4-2 hjemme i Uefa, så slapp unna selvpining på høyt plan mot slutten av forrige sesong.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Billetter til bortekamper med Newcastle
« Svar #1 på: 22. Juni 2007, 13:35 »
Ja dette lurer jeg og på. Er mye billigere for meg å dra til London enn Newcastle!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Billetter til bortekamper med Newcastle
« Svar #2 på: 22. Juni 2007, 14:01 »
Tror det er slik at det er de som har sesongkort på St. James som får 1pri på billetter til bortekampene. Mener at det skal være ganske så vanskelig å få tak i billetter... Er uansett ikke helt sikker.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Billetter til bortekamper med Newcastle
« Svar #3 på: 24. Juni 2007, 14:25 »
Det er ikke så vanskelig tror jeg. Sjekka billetter til bortekampen mot Fulham forrige sesong. Da var det bare å bestille sammen med Toon Army på Fulham sine sider i allefall...

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Billetter til bortekamper med Newcastle
« Svar #4 på: 07. Juli 2007, 09:47 »
når vi spiller mot lag som ikke fyller hele stadion bør det jo være mulig å få tak i biletter?  ELler er det slik at de tildeler bortelaget et visst antall biletter?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Ø.L

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 310
    • Vis profil
Sv: Billetter til bortekamper med Newcastle
« Svar #5 på: 10. Juli 2007, 10:06 »
når vi spiller mot lag som ikke fyller hele stadion bør det jo være mulig å få tak i biletter?  ELler er det slik at de tildeler bortelaget et visst antall biletter?

Tror det vanligvis er slik at de bare tildeler bortelaget et visst antall, men det er jo mulig det finnes noen unntak. Har hørt det iblandt er hjemmelaget det må bestilles gjennom, men fortsatt ikke sikker på dette. Det virker som mange av oss her inne ikke har særlig erfaring med bortekamper..

Mailet NUFC for over 2 uker siden, og ikke fått svar innen den såkalte fristen, så får vel evnt ta en tlf en dag..
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Ø.L

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 310
    • Vis profil
Sv: Billetter til bortekamper med Newcastle
« Svar #6 på: 16. Aug. 2007, 22:53 »
Siden NUFC er vanskelige å få tak i både på mail og tlf, gjør jeg et nytt forsøk her;
Noen som har mer info angående bortebilletter med Toon Army folkens? Skal melde meg inn i Toon Army London å se hva det kan føre til. Uansett - Alle andre tips mottas med takk!
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Sv: Billetter til bortekamper med Newcastle
« Svar #7 på: 17. Aug. 2007, 17:56 »
Jeg kan jo skrive det jeg vet.. Klubben vi spiller mot tildeler oss et visst antall billetter. Disse billettene blir i første omgang fordelt mellom sesongkortinnehavere som har egne søknadsskjemaer de sender til klubben for hver bortekamp. De som har flest poeng etter å ha kjøpt bortebilletter før, kommer først i køen. Hvis det skulle bli billetter til overs etter at de med sesongkort har fått sitt, går de resterende på "general sale". Så vidt jeg husker skjedde ikke dette så ofte forrige sesong, i og med at det er ganske mange som ønsker å følge Newcastle borte også. Jeg tror ikke det er noen muligheter for å få billetter uten å gå via Newcastle, men jeg leste på et forum om noen som hadde ringt Bolton og fått billetter til kampen forrige helg. Så du kan jo ringe både billettkontoret til Newcastle og den andre klubben før en bortekamp+følge med på nettsidene, så kanskje det skjer noe.
Norwegian blood, Geordie heart