20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tur til Newcastle i januar  (Lest 5563 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Tur til Newcastle i januar
« på: 08. Okt. 2006, 17:30 »
Jeg har tenkt til å dra med dama over til Newcastle for å se hjemmekampene mot West Ham og Aston Villa den 20. og 31. januar.

Har søkt litt på RyanAir, og de kommer opp med et tilbud som ser for godt ut til å være sant:
119NOK frem, og 50NOK tilbake. Hva syns folk om dette? Noen erfaringer med RyanAir?

Videre gjelder det hotell. Vi skal jo bo på et hotell nesten ei uke, så det bør være ganske rimelig. Ca. 30£ pr natt. Vil helst ha et som ligger i sentrum av Newcastle. Noen tips?

Billetter. Tør jeg dra dit uten billetter? St.James har ikke vært utsolgt de siste hjemmekampene. Hva syns dere?

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
tips
« Svar #1 på: 08. Okt. 2006, 18:54 »
helt grei flypris jah...

jeg reiser til Newcastle ca. 10 ganger pr. år, og bruker et hotell som heter Jesmond park hotell... dette er et bed & breakfast hotell...  og der får du bra tilsatand i forhold til hva man betaler... fleste hoteller i england har ikke akkurat sky-høy status...

du ka søke før du reiser påå nufc.co.uk men billettene legges ikke ut for salg før et par uker før kampen...   ellers er ikke dette det gjeveste oppgjøret... men det er som regel alltid fult på SJP, men det er jo avhenging hvordan sesongen har utviklet seg før denne kampen...

og så kommer 1000 kroner spørsmålet... hva i all verden ska du gjøre i Newcastle over 1 uke... bra fest by og fotball, men i over en uke...  :shock:
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Tur til Newcastle i januar
« Svar #2 på: 08. Okt. 2006, 19:20 »
Hmmm.. Si det... Men er vel vanskelig å komme seg hjem på onsdag kveld eller torsdag? Eller har du noen forslag?

HVa er prisen for det hotellet du nevner?

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Tur til Newcastle i januar
« Svar #3 på: 08. Okt. 2006, 21:23 »
50 pund uten bad, 60 pund med bad...

www.jesmondpark.com


flyr den ikke fra torp   man. ons. fre. søn. ?



jeg vet vertfall ikke hva jeg skulle gjort i Newcastle i 10 dager, yten fotballen.....

er jo billigere og reise hjem, og så tilbake for kamp nr. 2....
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Tur til Newcastle i januar
« Svar #4 på: 09. Okt. 2006, 11:26 »
Kanskje det får duge med en kamp. Da blir det nok West Ham. Hvor langt i fra stadion ligger det hotellet?

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Tur til Newcastle i januar
« Svar #5 på: 09. Okt. 2006, 11:34 »
Vi har en egen tråd for hoteller, Eivind. Der finner du mange tips. Jesmond er et område litt unna sentrum, og du er derfor avhengig av banen for å komme deg til sentrum. Hotellene i Jesmond er rimeligere enn i sentrum. Det kan sikkert være en grei løsning for en økonomi-tur. Nordin kjenner godt til Jesmond, tror jeg. Men som sagt ligger det mange tips for hoteller her.
Toon, Toon,
Black and white army

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Tur til Newcastle i januar
« Svar #6 på: 09. Okt. 2006, 11:36 »
Ok. Har du vært på Newcastle-trening på treningsfeltet dems før, Mack? Er det åpent for folk å se på?

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Tur til Newcastle i januar
« Svar #7 på: 09. Okt. 2006, 11:37 »
Nei, jeg har ikke selv vært der. Jeg tror det er åpent for de som vil se. Det får du sikkert snart svar på.
Toon, Toon,
Black and white army

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Tur til Newcastle i januar
« Svar #8 på: 09. Okt. 2006, 12:23 »
Jeg synes å huske at de sa at treningen var stengt for folk, og at de trente ca 5 km fra stadion...

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Tur til Newcastle i januar
« Svar #9 på: 09. Okt. 2006, 17:31 »
ja trenings feltet ligger 15-20 minutter vekke med taxi... og er lukket for vanlige folk... ka stå på utsiden og se over gjerdet, og håpe noen spillere stopper på vei hjem fra trening, men that's it...

når det gjelder jesmond, ligger det like utenfor sentrum... tar 5 min med taxi, er du mindr lat tar det 15 min. og gå til sentrum...  

skal du bo i sentrum, må du ut med mye mer peng for rommet...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Tur til Newcastle i januar
« Svar #10 på: 09. Okt. 2006, 17:51 »
Takker! Blir nok en tur til treningsfeltet for å jakte litt autografer, ja :lol:

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Tur til Newcastle i januar
« Svar #11 på: 09. Okt. 2006, 18:13 »
du kan prøve og stå utenfor stadion, ved spillerutgangen og se om noen kommer gående... de pleier som regel og få levert bilen i en tunell, og kjører deretter rett forrbi fansen... men noen tar bena fatt og går.. :)
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Tur til Newcastle i januar
« Svar #12 på: 11. Okt. 2006, 17:33 »
Riktig Monty. Selv var jeg så heldig at jeg fikk håndhilse på Sir Bobby Robson før en kamp i 2003. Det var veldig stort!

Men det var FØR kampen, ca. tre timer før kampstart. Tror det er da spillerne og trenerne ankommer St. James' Park som regel. Snakket med en innfødt, og han sa at hvis jeg gadd å vente litt så kom jeg garantert til å treffe på noen trenere eller spillere. Fem minutter senere kommer Robson.

Det som irriterer meg var at jeg da gikk. Og når jeg hadde kommet et stykke bortover gaten, ser jeg den peneste BMW'n jeg noen gang har sett. Og der sitter Alan Shearer, med registreringsnummer "AS2000". Og han kjører innpå St. James' Park området. Hadde jeg bare ventet i 5 minutter kunne jeg kanskje hilst på han som viste seg å bli matchvinner...

Men men, lykke til med turen Eivind. Selv har jeg bestilt meg en tur i april, når Newcastle tar imot Arsenal. Det blir stort!

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Tur til Newcastle i januar
« Svar #13 på: 11. Okt. 2006, 21:14 »
Møtte de spillerne som ikke fikk plass på benken mens de jogga rundt i området rundt stadion noen timer før kampstart...

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Tur til Newcastle i januar
« Svar #14 på: 11. Okt. 2006, 21:23 »
Sitat fra: "NUFCern"
Riktig Monty. Selv var jeg så heldig at jeg fikk håndhilse på Sir Bobby Robson før en kamp i 2003. Det var veldig stort!

Men det var FØR kampen, ca. tre timer før kampstart. Tror det er da spillerne og trenerne ankommer St. James' Park som regel. Snakket med en innfødt, og han sa at hvis jeg gadd å vente litt så kom jeg garantert til å treffe på noen trenere eller spillere. Fem minutter senere kommer Robson.

Det som irriterer meg var at jeg da gikk. Og når jeg hadde kommet et stykke bortover gaten, ser jeg den peneste BMW'n jeg noen gang har sett. Og der sitter Alan Shearer, med registreringsnummer "AS2000". Og han kjører innpå St. James' Park området. Hadde jeg bare ventet i 5 minutter kunne jeg kanskje hilst på han som viste seg å bli matchvinner...

Men men, lykke til med turen Eivind. Selv har jeg bestilt meg en tur i april, når Newcastle tar imot Arsenal. Det blir stort!


hehe, vet va jeg prater om når det kommer til Newcastle.. er der ca. 10 ganger i året, og har selv ventet en del ganger etter kampen... de kommer 3-4 timer før kampen også som du sier, men da eg jeg på pub og lader opp til kampen med øl og toppløs-dansing... :D
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!