20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle.no tilbud på NUFC kamper  (Lest 11352 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Newcastle.no tilbud på NUFC kamper
« på: 16. Aug. 2006, 23:45 »
kan noen ta en titt på de pakkene de tilbyr å se om de er akseptable, har ikke helt peiling på hvor mye penger jeg må legge i en nufc kamp+fly og hotell.. hadde vært supert:D
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle.no tilbud på NUFC kamper
« Svar #1 på: 17. Aug. 2006, 00:25 »
Sitat
NUSSC i samarbeid med Reiseshop AS tilbyr to ulike pakker til Newcastle sine hjemmekamper på St. James` Park denne sesongen.


Jeg har selv vært i kontakt med dette reisebyrået og de sa at billettene gikk gjennom flere ledd, noe som betyr at alt blir mye dyrere med en gang.

Sitat
Vi kan også ordne omvisning på St. James` Park til kr. 150,- per person.


Hehe. NUSSC gir aldri opp ser det ut til. Omvisningen kan bestilles på egenhånd til £8, altså nesten halv pris av det NUSSC skal ha. Jeg var på omvisning i fjor, og det var ikke en gang nødvendig å forhåndsbestille. Ca halvparten av de 30 som møtte opp dagen før kampen møtte opp direkte i lobbyen på SJP. Regner med at det er samme prosedyre denne sesongen også.

Sitat
Alternativ 1:
Kampbillett med hjemmefansen.
To netter i dobbeltrom på 3* hotell, inkl. frokost.
Travelodge Newcastle Central og PremierTravel Inn City Center Hotel er våre hovedhotell. Alle hotellene er i sentrum av byen.

Pris: 2490-3390kr


Dette var veldig dyrt spør du meg. Kampbilletten koster vel omtrent 300kr (kan koste alt i fra 150 til 475, med mindre det er VIP). To netter på dobbeltrom på et av "hovedhotellene" deres koster ca 650kr per pers (valgte en tilfeldig dato). Da er vi oppe i 950kr. Det gir flere tusen i ren profitt til NUSSC  :roll:

Sitat
Alternativ 2:
Fly t/r Newcastle + pakken over i alternativ 1.
Flyprisene er avhengig av hvor i landet du reiser fra og når du bestiller. Det går direkte fly fra Sandefjord med Ryanair daglig. Priser fra kr 600-700 for t/r.


Dette er ikke vits i å vurdere en gang, da det er veldig enkelt å bestille selv fra Ryanair.com. Prisene trenger ikke nødvendigvis å være "fra 600-700 t/r".  Jeg kjenner flere som har reist strekningen Torp - Newcastle t/r for under 500kr. Blir svært overrasket om NUSSC ikke legger til et mellomlegg for å bestille denne flyreisen for deg.

Ellers så kjenner vel forhåpentligvis den rufsete historien til NUSSC. Nå skal visstnok klubben ha fått ny leder, men det ser ut til at den nye ledelsen fortsetter i samme spora til Weiseth.

Vil dere unngå å bli lurt eller betale gedigen overpris er mitt råd:

Hold dere unna fra NUSSC!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Newcastle.no tilbud på NUFC kamper
« Svar #2 på: 17. Aug. 2006, 11:03 »
Har du noen bedre tips på hvor man kan skaffe seg billetter da?

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Newcastle.no tilbud på NUFC kamper
« Svar #3 på: 17. Aug. 2006, 11:15 »
Slik som det er i dag og så lenge Newcastle ikke er blandt de 4 beste så er nok det lureste å ha litt is i magen og kjøpe bilett når de kommer for salg i England!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Newcastle.no tilbud på NUFC kamper
« Svar #4 på: 17. Aug. 2006, 11:58 »
Jeg har bestillt billetter i England 3 ganger uten noe som helst problemer.

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Newcastle.no tilbud på NUFC kamper
« Svar #5 på: 17. Aug. 2006, 15:28 »
Nordin: Kunne ikke du laget en komplett guide, til kjøp av reise (fly), booking av hotell og kjøp av kampbilletter :) Hadde vært flott!!

SverreS

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Newcastle.no tilbud på NUFC kamper
« Svar #6 på: 17. Aug. 2006, 16:18 »
Sitat fra: "kesse"
Jeg har bestillt billetter i England 3 ganger uten noe som helst problemer.


Hvor er det dere bestiller billetter da? Jeg og en kompis har allerede bestillt fly og hotell til Newcastle, for å se kampen mot Man U 1. januar 2007, så jeg er desperat etter å få avklart med kampbilletter:)

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Newcastle.no tilbud på NUFC kamper
« Svar #7 på: 17. Aug. 2006, 21:04 »
Kampbilletter kjøper du her: http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/OnlineTicketSales/0,,10278,00.html når de blir lagt ut for såkalt "General Sale", det pleier å være ca. 2 uker før kampen. Anbefaler å være veldig tidlig ute med en gang det åpner for salg på denne kampen siden den sikkert er ganske populær. Det er en ganske sikker måte å få billetter på, men det kan jo ikke garanteres 100%..
Norwegian blood, Geordie heart

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Newcastle.no tilbud på NUFC kamper
« Svar #8 på: 18. Aug. 2006, 10:14 »
Litt synd at du ikke kan bestille billetter tidligere enn det som er tilfelle nå...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Newcastle.no tilbud på NUFC kamper
« Svar #9 på: 18. Aug. 2006, 13:22 »
Det er jeg helt enig i. Selv liker jeg ikke å bestille en reise før jeg har billettene til et eller annet arrangement i boks. Og to uker er ganske kort tid for å finne billige flybilletter og hotell.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Newcastle.no tilbud på NUFC kamper
« Svar #10 på: 18. Aug. 2006, 14:07 »
Jepp, er sant det. Jeg har tatt sjansen noen ganger å bestillte reise og hotell før jeg har fått tak i billett. Det har funket fint hver gang, både mot Sunderland, Arsenal og Tottenham.

Men man MÅ være tidlig ute. Det er stor kø for å få billetter, men jeg vil nesten tørre å påstå at hvis man ringer eller bestiller på nettet med engang de legges ut, som regel en mandags morgen klokken 10. Så er man så og si sikker på at man får billetter. Da får man en bekreftelse og kan hente billettene på stadion på kampdagen.

Jeg har gjort noen egenkomponerte reiser selv og har betalt cq 1500kr billett, fly og hotell. Da deler jeg et dobbeltrom men en kompis. Hvis man vil bli lenger så kan du pluss på ca 500kr per natt... Kan sikkert få billigere enn dette også, men jeg liker å bo relativt sentralt.

SverreS

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Newcastle.no tilbud på NUFC kamper
« Svar #11 på: 18. Aug. 2006, 14:21 »
Ja, jeg hadde håpet det var noen andre muligheter, men da får jeg bare satse på at jeg klarer å være tidlig ute, og få billetter på denne måten. Men som mange andre nevner her, så er det kjipt å ikke være sikker på om man får tak i billetter før to uker før kampstart.
Allikevel så er det nesten bedre å gjøre det på denne måten enn å bestille gjennom NUSSC og betale flere tusen mer enn nødvendig. Nå får jeg fly og 4 netter på hotel for under 2000,- per pers, på et veldig dyrt tidspunkt. Tilsvarende gjennom NUSSC ville vel kostet mellom 4000 og 5000,- tenker jeg og det er helt latterlig når jeg bruker akkurat samme fly og hotell.
Jeg sendte forøvrig en mail direkte til Newcastle hvor jeg nevnte hvordan supporterklubben holder på, og hørte om det var mulig å bestille billetter direkte fra dem allerede nå. Men fikk dessverre til svar at jeg måtte vente til billettene ble lagt ut to uker før kampstart...

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Newcastle.no tilbud på NUFC kamper
« Svar #12 på: 18. Aug. 2006, 16:08 »
Sjekket www.jet2.com som flyr fra Bergen til Newcastle. Der kan du bestille fly seint og fortsatt få det billig. Tur/retur billett fra onsdag-søndag i neste uke kostet bare ca 750 kr...

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Newcastle.no tilbud på NUFC kamper
« Svar #13 på: 20. Aug. 2006, 17:02 »
Sitat fra: "Anti-mackem"
Kampbilletter kjøper du her: http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/OnlineTicketSales/0,,10278,00.html når de blir lagt ut for såkalt "General Sale", det pleier å være ca. 2 uker før kampen. Anbefaler å være veldig tidlig ute med en gang det åpner for salg på denne kampen siden den sikkert er ganske populær. Det er en ganske sikker måte å få billetter på, men det kan jo ikke garanteres 100%..


SKal prøve å skaffe billetter senere i sesongen, og er registrert på nufc.co.uk. Men da jeg prøver å logger meg inn til billettsalget får jeg alltid denne meldingen opp: "Your customer number or password is incorrect".

Vil det da si at jeg må melde megi nn i denne "You do not currently have a Newcastle World subscription" for å få logget meg inn å skaffet billetter?

Takker for svar. Mvh Øyvind
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Newcastle.no tilbud på NUFC kamper
« Svar #14 på: 20. Aug. 2006, 17:46 »
Noen som vet om NUSSC selger bare billetter og ikke noe pakke?

Jeg har nemlig satt sammen en grei tur selv med hotell og fly, så jeg vil bare ha to billetter og ikke en pakke.

Hvor mye koster billettene fra NUFC?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.