20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 194113 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #765 på: 04. Aug. 2015, 11:24 »
Må si meg overrasket om vi ender topp 8 som det uttalte målet er. Lag som var bedre enn oss i fjor styrker også med ekstra TV-penger på bok; ref Swansea, Everton, Saints, Crystal Pardew, Stoke, West Ham. Kan ikke se at vi er så fryktelig bedre enn disse. Samtidig kan man forvente at det nyopprykkede lagene vil slite, samt at Villa og Mackems ikke ser så mye bedre ut nå enn det de gjorde i fjor. En 10.-14. virker greit. Forhåpentligvis en god cup run, og et samspilt lag som kan gjøre det bra i årene fremover.

Jeg forventer uansett et sterkt varierende Newcastle-lag. Som vanlig, altså.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #766 på: 04. Aug. 2015, 18:24 »
Må si meg overrasket om vi ender topp 8 som det uttalte målet er. Lag som var bedre enn oss i fjor styrker også med ekstra TV-penger på bok; ref Swansea, Everton, Saints, Crystal Pardew, Stoke, West Ham. Kan ikke se at vi er så fryktelig bedre enn disse. Samtidig kan man forvente at det nyopprykkede lagene vil slite, samt at Villa og Mackems ikke ser så mye bedre ut nå enn det de gjorde i fjor. En 10.-14. virker greit. Forhåpentligvis en god cup run, og et samspilt lag som kan gjøre det bra i årene fremover.

Jeg forventer uansett et sterkt varierende Newcastle-lag. Som vanlig, altså.

Villa har absolutt solgt 2 gode spillere, men de har også fått inn masse decent. Er vanskelig å si om det kommer til å funke for de eller ikke.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #767 på: 04. Aug. 2015, 19:06 »
Må si meg overrasket om vi ender topp 8 som det uttalte målet er. Lag som var bedre enn oss i fjor styrker også med ekstra TV-penger på bok; ref Swansea, Everton, Saints, Crystal Pardew, Stoke, West Ham. Kan ikke se at vi er så fryktelig bedre enn disse. Samtidig kan man forvente at det nyopprykkede lagene vil slite, samt at Villa og Mackems ikke ser så mye bedre ut nå enn det de gjorde i fjor. En 10.-14. virker greit. Forhåpentligvis en god cup run, og et samspilt lag som kan gjøre det bra i årene fremover.

Jeg forventer uansett et sterkt varierende Newcastle-lag. Som vanlig, altså.
Southampton, Swansea, Villa og Stoke har alle mistet nøkkelspillere det må nevnes. Synes egentlig det bare er Palace og delvis Everton som ser bedre ut på papiret enn sist sesong. Topp 8 virker litt langt vekke ja slik ståa er akkurat nå, men rundt midt på tabellen bør vi ligge. Newcastle er uansett blant de vanskeligste lagene å tippe.

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #768 på: 04. Aug. 2015, 21:42 »
Diskutabelt. Som nevnt så ser Villa fryktelig svake ut. Men Saints har byttet vekk Clyne og Schneiderlin mot Cedric Soares og Clasie, to veldige spennende spillere. I tillegg har Caulker, Juanmi og Stekelenburg kommet inn. De ser veldig sterke ut. Swansea har fått inn Andre Ayew, fantastisk spiller, i tillegg til blant annet Eder. Stoke har gjort mange spennende kjøp, og West Ham kommer nok til å handle mer.

Tror det er viktig å understreke at Mitrovic og Mbemba nok kommer til å variere litt i prestasjonene, og vi har en del posisjoner vi må fylle både i startelleveren og på benken før vi nærmer oss Southampton. Tror jeg. :)
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #769 på: 04. Aug. 2015, 22:20 »
Men Juanmi og Soares kommer ikke til å variere? Virker som denne regelen kun gjelder oss. West Ham, Stoke, Southampton har mistet flere pl nøkkelspillere og erstattet de med spillere med null erfaring fra ligaen. Sier ikke at vi er noe bedre enn andre, men de har mistet spillere som Begovic, Moses, Nzonzi, Song, Downing, Schneiderlin, Clyne, Alderweireld etc som har prestert i  ligaen . Synes bare det er altfor lett å si at andre lag er spennende når de ikke har signert noe bedre enn oss. Ville ikke byttet Wijnaldum med noen andre utenom CL signeringene f.eks. Er helt enig at vi har plasser å fylle og at det svirrer store spørsmålstegn rundt laget vårt, men at de andre ser så mye sterkere ut enn sist sesong er jeg ikke helt med på.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #770 på: 05. Aug. 2015, 12:33 »
http://www.bbc.co.uk/programmes/p02xr5kq#play

McClaren phone-in. Fra rundt 30 minutter.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #771 på: 06. Aug. 2015, 07:28 »
http://www.bbc.co.uk/programmes/p02xr5kq#play

McClaren phone-in. Fra rundt 30 minutter.

Meget bra intervju.
Synes McClaren er mer ærlig og snakker mindre dritt i løpe av 1 time enn AP klarte i sin tid. Spent på å se hvor laget ligger etter 10 kamper.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #772 på: 06. Aug. 2015, 10:04 »
Men Juanmi og Soares kommer ikke til å variere? Virker som denne regelen kun gjelder oss. West Ham, Stoke, Southampton har mistet flere pl nøkkelspillere og erstattet de med spillere med null erfaring fra ligaen. Sier ikke at vi er noe bedre enn andre, men de har mistet spillere som Begovic, Moses, Nzonzi, Song, Downing, Schneiderlin, Clyne, Alderweireld etc som har prestert i  ligaen . Synes bare det er altfor lett å si at andre lag er spennende når de ikke har signert noe bedre enn oss. Ville ikke byttet Wijnaldum med noen andre utenom CL signeringene f.eks. Er helt enig at vi har plasser å fylle og at det svirrer store spørsmålstegn rundt laget vårt, men at de andre ser så mye sterkere ut enn sist sesong er jeg ikke helt med på.

Veldig enig i det du skriver her. Men neia, det er ikke bare for oss denne regelen gjelder, se på Di Maria og Falcao forrige sesong, hirr hirr! ;)
Alle våre tre nye er også meget spennende spillere, men samtidig spillere som kan komme til å variere. Det må vi bare være forberedt på. det blir jo litt som da vi hadde en avsporing i Transfertråden hvor man diskuterte Mitrovic VS. Austin. Mitrovic er utvilsomt mer spennende, men kanskje mest fordi vi vet mer om Austin, og én av de tingene vi vet om Austin er at han takler PL!

En kort konklusjon kan vel kanskje bli at de mest spennende spillerne, både i vårt lag og resten av ligaen også er nettop de mest ubeskrevne bladene(?).

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #773 på: 06. Aug. 2015, 12:58 »
Men Juanmi og Soares kommer ikke til å variere? Virker som denne regelen kun gjelder oss. West Ham, Stoke, Southampton har mistet flere pl nøkkelspillere og erstattet de med spillere med null erfaring fra ligaen. Sier ikke at vi er noe bedre enn andre, men de har mistet spillere som Begovic, Moses, Nzonzi, Song, Downing, Schneiderlin, Clyne, Alderweireld etc som har prestert i  ligaen . Synes bare det er altfor lett å si at andre lag er spennende når de ikke har signert noe bedre enn oss. Ville ikke byttet Wijnaldum med noen andre utenom CL signeringene f.eks. Er helt enig at vi har plasser å fylle og at det svirrer store spørsmålstegn rundt laget vårt, men at de andre ser så mye sterkere ut enn sist sesong er jeg ikke helt med på.

Veldig enig i det du skriver her. Men neia, det er ikke bare for oss denne regelen gjelder, se på Di Maria og Falcao forrige sesong, hirr hirr! ;)
Alle våre tre nye er også meget spennende spillere, men samtidig spillere som kan komme til å variere. Det må vi bare være forberedt på. det blir jo litt som da vi hadde en avsporing i Transfertråden hvor man diskuterte Mitrovic VS. Austin. Mitrovic er utvilsomt mer spennende, men kanskje mest fordi vi vet mer om Austin, og én av de tingene vi vet om Austin er at han takler PL!

En kort konklusjon kan vel kanskje bli at de mest spennende spillerne, både i vårt lag og resten av ligaen også er nettop de mest ubeskrevne bladene(?).

Jeg synes Mitrovic er mer spennende rett og slett fordi han er 5 år yngre og derfor kan utvikle seg i større grad enn Austin.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #774 på: 07. Aug. 2015, 12:39 »


Siden PL fikk 4 CL-plasser, prosentvis deltakelse blant lagene. Jeg syns vel bildet alene sier en hel del...
(Mest av alt gjør det at jeg misliker russiske og arabiske oljepenger)
« Siste redigering: 07. Aug. 2015, 12:43 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #775 på: 27. Aug. 2015, 13:05 »
https://twitter.com/NUFC/status/636849902111223811

Av en eller annen grunn føler jeg at det er veldig lite passende at de bruker Ecstasy of Gold i denne videoen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #776 på: 27. Aug. 2015, 13:39 »
Mer passende for Nord-Korea-inspirerte Ashley (i likhet med Anders An-Undsen) er fiksingen av Sir Bobbys sitat. Saksa fra George Caulkin sin twitter:

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #777 på: 28. Aug. 2015, 18:28 »

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #778 på: 20. Sep. 2015, 18:03 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-poison-like-cheick-10094484

Tiote blir nevnt. Jeg tipper Cisse og Sissoko som kun tenker Frankrike og EM neste år, er 2 av de andre.

Men om dette er 2 av de andre så lurer jeg på hvorfor de starter? Kan jo være hvem som helst slik laget har opptrådt 

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #779 på: 20. Sep. 2015, 18:40 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-poison-like-cheick-10094484

Tiote blir nevnt. Jeg tipper Cisse og Sissoko som kun tenker Frankrike og EM neste år, er 2 av de andre.

Men om dette er 2 av de andre så lurer jeg på hvorfor de starter? Kan jo være hvem som helst slik laget har opptrådt

Ut fra hva som har dukket opp i media senere tid, er nok Cisse og Sissoko nærliggende å tenke. Spørsmålet blir videre, hvorfor i H..... brukes disse uke ut og uke inn da? Send de ned på resrevene og la de råtne! La andre som vil vise seg frem få muligheten, uansett om de nå ikke har et "stort" navn... Nevnt de før, de Jong, Aarons og Ayoze, kall gjerne Armstrong tilbake og, la han spille og utvikle seg. Om han får noen kamper, vil han garantert gjøre det bedre enn visse andre.
« Siste redigering: 20. Sep. 2015, 18:42 av Geordie »
No fate but what you make