20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 193844 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #330 på: 23. Okt. 2011, 17:36 »
http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-united/nufc-news/2011/10/23/newcastle-united-attracting-stars-to-st-james-park-79310-29642107/3/

God artikkel som jeg anbefaler dere å lese..Omhandler hvordan vi har klart å etablere kontakter med de seriøse agentene på kontinetet og hvor grundig vi er i forkant av spillerkjøp. Hyggelig lesning!

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #331 på: 24. Okt. 2011, 15:27 »
"Gjennomtenkt" av DB.no

Såvidt jeg forstod var det halvering av sesongbilletter som var greia her. Ikke hver enkelt billett? Uansett så er det å sette ned prisen på sesongbilletter, når man nærmer seg "midt i sesongen" er relativt normal affære. Kaffeavtalen på jobb halveres også før vi kommer halvveis ut i året slik at de kan lokke enda noen flere kunder...

Skjønner ikke at dette er verdt en overskrift engang...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

nikman@SJP

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 237
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #332 på: 24. Okt. 2011, 15:49 »
Halveringen skjer vanligvis etter jul, så dette betyr igrunn mange flere kamper for pengene. Meget klokt tiltak spør du meg. Mot spurs var det visstnok mange ledige seter, selv blant de beste plassene, mens mot wigan (som er en noe billigere kamp å se) var stadion helt full med unntak av borteseksjonen.
Gan canny doon Toon!

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #333 på: 24. Okt. 2011, 15:56 »
Meget klokt tiltak spør du meg.

Nemlig.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #334 på: 24. Okt. 2011, 16:18 »
De prøvde seg vel med et liknende tiltak før Wigankampen, billetter til reduserte priser fra én til to timer før kampstart. Synes dette er gode tiltak. Ikke bare gir det noen ekstra kroner i klubbkassa, men det er uansett også morsommere med fulle tribuner, når man går på kamp, eller ser kamp på TV for den del.

Billetter til reduserte priser gjør også at tilgjengeligheten blir bedre for mannen i gata, der kampbilletten ofte utgjør en anseelig sum penger.

nikman@SJP

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 237
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #335 på: 24. Okt. 2011, 16:19 »
Jo, men uansett rimelig sjenerøst av en klubbeier. Han gir nesten 1/4 av sesongen bort gratis i tillegg til at han gir gode studentrabatter. Fikk gratis kampbillett mot WBA da jeg kjøpte trøye med trykk også. Begynner bare å like fyren mer og mer jeg :P
Gan canny doon Toon!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #336 på: 25. Okt. 2011, 09:02 »
Jepp, godt tiltak. Klarer vi  å etablere oss på den øvre halvdel i tillegg som at prisene senkes litt, så jeg St. James vil fyllles til randen igjen. Hvis klubben også hadde bygdt ut den siste kortsiden  ville vi fått den flotteste klubbstadion på øya, hvilket vil gjøre spillerrekrutteringen enda enklere..

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #337 på: 25. Okt. 2011, 12:16 »
http://www.tv2.no/sport/
Cabaye med rundens mål:)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #338 på: 25. Okt. 2011, 12:46 »
Ikke dårlig mål av Cabaye, men må vel innrømme at jeg synes det er litt merkelig om dette kom over Darren Fletchers mål, eksempelvis   :-X

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #339 på: 25. Okt. 2011, 13:23 »
Ikke dårlig mål av Cabaye, men må vel innrømme at jeg synes det er litt merkelig om dette kom over Darren Fletchers mål, eksempelvis   :-X

Enig. Blei litt overraska :D
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #340 på: 25. Okt. 2011, 13:59 »
Ikke dårlig mål av Cabaye, men må vel innrømme at jeg synes det er litt merkelig om dette kom over Darren Fletchers mål, eksempelvis   :-X

Enig. Blei litt overraska :D

Fletcher?? Det er jo lykketreff av dimensjoner. Søppelspiller av som ble pissa på av Hoseth. Det er takket være SAFs geniale evne til å sette sammen spillere som passer sammen at han i det hele tatt får spille på et så høyt nivå.  9 av 10 ganger ville den ballen gått utenfor. Cabaye har vist flere ganger i år hvilken eminent skuddfot han har. Men jeg er enig at det var flere mål som utmerket seg..Jeg synes Ruiz sitt mål var utrolig vakkert, og burde etter mitt skjønn fått utmerkelsen rundens mål.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #341 på: 25. Okt. 2011, 14:13 »
Om det er lykketreff eller ei har vel ingenting å si for hvor bra målet er?! Og Cabaye har sikkert blitt pissa på av værre spillere enn Hoseth han og engang ;)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #342 på: 25. Okt. 2011, 15:06 »
Ikke dårlig mål av Cabaye, men må vel innrømme at jeg synes det er litt merkelig om dette kom over Darren Fletchers mål, eksempelvis   :-X

Enig. Blei litt overraska :D

Fletcher?? Det er jo lykketreff av dimensjoner. Søppelspiller av som ble pissa på av Hoseth. Det er takket være SAFs geniale evne til å sette sammen spillere som passer sammen at han i det hele tatt får spille på et så høyt nivå.  9 av 10 ganger ville den ballen gått utenfor. Cabaye har vist flere ganger i år hvilken eminent skuddfot han har. Men jeg er enig at det var flere mål som utmerket seg..Jeg synes Ruiz sitt mål var utrolig vakkert, og burde etter mitt skjønn fått utmerkelsen rundens mål.

Kva har det med målet å gjera? Det var jo kjempelækkert! Hadde Karl Henry lobba ballen i mål frå eigen 16 m so hadde det sikkert vorte rundens mål, sjølv om han er ein begrensa spelar. Flether er sjølvast nokre divisjonar øve han. Sjå kva lag han spelar på...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #343 på: 25. Okt. 2011, 15:48 »
Jepp, vet hvilket lag han spiller på. Men jeg sier det sier mer om SAFs evne til å sette sammen lag som passer enn Fletchers evner som fotballspiller. Søk på nettet og se om Fletcher imponerer for Skottland? Hvis han er så forbanna god, så skal han jo selvsagt gjøre det like godt for landslaget som for ManU.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #344 på: 25. Okt. 2011, 16:14 »
Ikke bare Cabaye som er på topplisten. Krul fikk rundens redning også selv om Vorm og Ruddy sine redninger var minst like bra synst jeg.