20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Billetter?  (Lest 25301 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #45 på: 04. Sep. 2006, 22:29 »
Billigeselskapene (det er vel bare ryanair fra Torp som flyr billig til Newcastle, og da blir det dyrt for meg å komme meg til Torp) er for langt vekke. Er vel ingen billigselskap på Sola/Stavanger flyplass?

Har forresten spurt NUFC om jeg kunne få bestille før 2 uker før kampstart, da sa de at jeg skulle ringe, så skulle vi snakkes om det.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #46 på: 05. Sep. 2006, 01:36 »
Det er masse billige billetter fra Bergen...

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Billetter?
« Svar #47 på: 05. Sep. 2006, 13:33 »
Er det noen her som har noen personlige erfaringer med www.reisehop.no ?

Har kanskje tenkt å bestille noen billetter til kampen mellom NUFC-Bolton i høstferien. Er det et seriøst nettsted?

I samme slengen kan jeg vel spørre om noen har noen erfaringer med ryanair?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #48 på: 05. Sep. 2006, 13:36 »
Tror resieshop er bra. Selv om prisene ikke er spesielt hyggelige. Pappa og broren min bruker de når de skal til Madrid i desember.

Fløy med Ryanair fra Torp til Newcastle i fjor og var veldig fornøyd. Alt gikk etter planen, og betalte ikke store summen.

SverreS

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #49 på: 05. Sep. 2006, 13:50 »
Sitat fra: "NUFCern"
Er det noen her som har noen personlige erfaringer med www.reisehop.no ?

Har kanskje tenkt å bestille noen billetter til kampen mellom NUFC-Bolton i høstferien. Er det et seriøst nettsted?

I samme slengen kan jeg vel spørre om noen har noen erfaringer med ryanair?


Jeg har nettopp bestillt 2 billetter til Newcastle-Man U 1. jan og 2 billetter til Man U-Reading 30. des gjennom reiseshop. (kameraten min er Man U fan, så måtte dra på den kampen også:() Jeg har absolutt inntrykk av at de er seriøse, selv om det er en del dyrere enn å bestille direkte gjennom klubben. Har ikke fått billettene enda, men giroen kom i posten en dag etter bestilling, så jeg har ingen betenkeligheter med det. Jeg tok rett og slett ikke sjansen på å vente til 2 uker før kampstart, derfor har jeg bestillt kampbilletter gjennom dem (de selger i utgangspunktet kun pakker med hotell tror jeg).
Ryanair er jo veldig greit, med gunstige priser hvis du bestiller på rett tidspunkt. Men jeg bestilte retur til Norge 2. jan., og betalte med en gang. Ryanair kansellerte faktisk denne flyvningen, så vi må dra hjem 3. jan i stedet.
Kan forresten nevne at når jeg pratet med han karen fra www.reiseshop.no på tlf, så hørtes han ikke veldig fornøyd ut med den angivelige avtalen med NUSSC. Han sa at NUSSC hadde lovet masse bestillinger osv, men så vidt jeg forsto var ikke dette akkurat tilfelle...
Jeg nevnte litt om hvordan jeg oppfattet hvordan at denne supporterklubben ble drevet, og det hadde han også fått høre om i ettertid.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #50 på: 05. Sep. 2006, 13:53 »
Hvor mye betaler du for billettene gjennom reiseshop? Og var det vanskelig å få løse billetter, eller var de positive til dette?

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #51 på: 05. Sep. 2006, 15:09 »
de tar 850 kr stk...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #52 på: 05. Sep. 2006, 15:15 »
850 kr pr stk? Det er jo blodpriser...Hvor på stadion er disse plassene?

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #53 på: 05. Sep. 2006, 17:48 »
Milburn Stand, row 7 tror jeg. Var det de skrev i mailen til meg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

SverreS

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #54 på: 05. Sep. 2006, 17:57 »
850,- per billett gjennom et reiseselskap er veldig billig spør du meg. De skal jo tjene penger på dette. Det er selvfølgelig helt avhengig av hvor attraktiv kampen er, men uansett har jeg ikke sett noen som selger billettene noe særlig billigere enn dette (unntatt den offisielle hjemmesiden da).  Jeg må betale en god del mer for billetten til Man U matchen, men jeg hadde blitt veldig stressa, hvis jeg måtte ventet til 2 uker før kampstart før jeg visste om jeg fikk billett...

Severin

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #55 på: 05. Sep. 2006, 20:36 »
Sitat fra: "SverreS"

Ryanair er jo veldig greit, med gunstige priser hvis du bestiller på rett tidspunkt.


Du skal være rett og slett uheldig hvis man betaler mye for billetter hos RyanAir.
Så lenge man bestiller to uker før eller tidligere får man alltids T/R til 400-800 kr.

SverreS

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #56 på: 11. Sep. 2006, 17:54 »
Noen som vet når på dagen billettene blir lagt ut for salg? (på hjemmesiden til Newcastle)

Tenkte på kampen mot Everton, står at de legger ut billettene i morgen...

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #57 på: 11. Sep. 2006, 21:47 »
Når ticket office åpner

lobster

  • Gjest
Billetter?
« Svar #58 på: 23. Sep. 2006, 21:56 »
Noen som har erfaring med hva man bør velge av Bar 1892 eller The Sports Bar?
Tenker mest på hvor man vil oppleve best stemnning osv.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Billetter?
« Svar #59 på: 24. Sep. 2006, 11:56 »
Sportsbar kanskje. Har selv vært på bar 1892 og der er det rolig og mye turister.