20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Malbranque  (Lest 9159 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Malbranque
« på: 08. Juni 2006, 15:37 »
Fant ikke noen tråd på denne spilleren, men jeg vet han er blitt diskutert flere ganger. Nå vil ryktene ha det til at Newcastle skal være meget interessert i den tekniske midtbanespilleren, som et forsøk på å tette igjen hvis Milner drar (Han blir betalt med Milners transferpenger). Summen skal visstnok være på 4mill£, siden Malbranques kontrakt utløper neste sommer.

Newcastle United are hoping that Fulham midfielder Steed Malbranque will be their first signing of the close season.
Fulham are resigned to losing their Belgium-born midfielder, and they are very much aware of United's interest in the 26-year-old attacking player.
Freddy Shepherd said in The Chronicle yesterday that United were on the lookout for attacking players - and midfielders do not come more attack-minded than Malbranque.
United fans saw for themselves just how effective he is when, only two minutes after coming of the Fulham bench, he scored the winner against them at Craven Cottage back in January
 The word from South West London is that Fulham boss Chris Coleman signed Jimmy Bullard to replace Malbranque, who arrived at the Cottage from Lyon for £5m in 2001.
Malbranque's contract expires in 12 months and Fulham accept that they have to cash in now or risk losing one of their key players for nothing this time next year.
Malbranque almost moved to Manchester City in the last transfer window, but this fell down at the final hurdle.
I hear that Fulham have slapped a £6m fee on Malbranque, but in reality they would accept £4m for him.
And United found out 12 months ago that Coleman is not afraid to dig his heels in when he priced Luis Boa Morte out of a move to St James' Park.
But the difference is that Coleman persuaded Boa More to sign a new and improved contract, and this will not happen in this case.
Coleman is already preparing to spend the money he will receive for the midfielder by bringing in former England striker Emile Heskey from Birmingham City.
Glenn Roeder's hopes of signing Malbranque could well depend on whether Aston Villa chairman Doug Ellis is going to give David O'Leary the £3.5m needed to sign James Milner, who has been on loan at Villa Park from United for the past 12 months.
Certainly if the clubs can agree a fee, Roeder will have no problems persuading Malbranque to leave London for the North East.
For after sharing a dressing with Geordie boy Lee Clark at Craven Cottage for four years, Malbranque will have been told about the joys of playing in front of 52,000 fans every other week.


Jeg mener denne spilleren absolutt er vedrt pengene. Han er meget god offensivt, og kan snu kamper på egenhånd. I tillegg kan han spille de fleste plassene på midten, en potet, slik Milner var. Synes dette er en meget spennende vinkling av Roeder.[/url]
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #1 på: 08. Juni 2006, 16:42 »
Sitat
I tillegg kan han spille de fleste plassene på midten, en potet, slik Milner var.


Nå håper jeg du mener ER for Milner er ikke solgt.

Jeg vil ikke ha Malbranque til Newcastle hvis det betyr at Milner må selges, men jeg tror egentlig ikke at Milner selges. Virker ikke som at Roeder vil det. Milner er mye bedre enn Malbranque og har potensialet til å bli enda bedre. Heller Joey Barton da.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #2 på: 08. Juni 2006, 18:08 »
Meget spennende rykte. Malbranque ville blitt en god signering tror jeg. men jeg får uansett vond smak i munnen hvis det skal være på bekostning av milner.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #3 på: 08. Juni 2006, 22:39 »
Oh jess har drømt om at vi skal kjøpe han lenge ! Bare håper han ikke kommer på bekostning av Milner. Var vel for to sesonger siden at Malbranque herjet helt vilt i PL, men han var vel ikke så værst i fjor heller ? Hvis jeg ikke tar helt feil trives han nesten likegodt på kanten som på midten noe som passer et skadeskutt lag som oss som hånd i hanske.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #4 på: 09. Juni 2006, 13:27 »
Jeg så faktisk ingen Villa kamper ifjor så jeg har nesten glemt hvor god Milner er, sikkert derfor jeg har vært en av de som kunne latt Milner gå for pengenes skyld. Men når det er sagt er Oleary en liten dritt som tror han kan få Milner så billig, og det har jeg vært imot.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #5 på: 09. Juni 2006, 16:13 »
Synes ikke Malbranqe bør være førsteprioritet, i allefall ikke til den prisen det er snakk om her... Vi har en god nok midtbane fra før og bør heller konsentrere oss om angrepet og forsvaret...

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #6 på: 09. Juni 2006, 17:04 »
Sitat fra: "André Sylthe"
Synes ikke Malbranqe bør være førsteprioritet, i allefall ikke til den prisen det er snakk om her... Vi har en god nok midtbane fra før og bør heller konsentrere oss om angrepet og forsvaret...


Du er en fornuftig mann Andre. Er helt enig med deg at vi ikke trenger midtbanespillere og da kan vi få backup billigere, som f.eks Joey Barton.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #7 på: 09. Juni 2006, 19:20 »
Forstår heller ikke hvordan han skal kunne å styrke laget vårt. Syns det blir helt feil disponering av pengene!

BallaJazz

  • Gjest
Malbranque
« Svar #8 på: 10. Juni 2006, 13:51 »
Helt enig med de to sistnevnte her.Er ikke akuratt der vi trenger å hamstre inn spillere for øyeblikket!.Å barton er en jeg vill ha tillf isteden.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Malbranque
« Svar #9 på: 10. Juni 2006, 17:43 »
I Steed Malbranque finner vi rutine og kvalitet. Fulhams kanskje aller mest viktigste spiller. Han blir neppe en spiller vi kjøper for en billig penge, men heller en som blir relativt dyr. Han er garantert en god fotballspiller, som jeg lenge har tenkt på i sammenheng med en overgang til Newcastle. Men ikke nå. Tidspunktet er ikke riktig. Vi har en angrepsposisjon å fylle opp, og om Boumsong er på vei ut trenger vi en ny forsvarsjef. Midtbanen er sterk nok fra før, og burde ikke prioriteres med det første.

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #10 på: 10. Juni 2006, 17:50 »
Jeg er faktisk en av de få tilhengere her inne av et kjøp av Malbranque. Og det er flere grunner til det. Per dags dato har vi riktignok en veldig god midtbane når alle er skadefrie. Men jeg mener at det er for liten gjennombruddskraft i midtbaneleddet, da jeg mener N'Zogbia er den eneste med skikkelig gjennombruddskraft. Solano er litt for langsom, og kommer seg sjelden rundt på kantene. Emre er litt for omstendelig, og skal gjerne dvele litt med ballen, og Parker er jo det defensive ankeret på midten. Ikke misforstå meg, jeg er stor tilhenger av både Nobby, Emre og Parker. Bowyer hadde jo en viss gjennombruddshissighet, men han er jo nå borte. Faye og Butt er det vel bare og gi opp. Jeg mener at det bør være rom for å hente Malbranque, siden han er en veldig gjennombruddshissig spiller, som ofte kommer seg inn i motstanders sekstenmeterfelt. Jeg synes også at vi godt kan ha både Milner og Malbranque i stallen, da Milner og Solano først og fremst kan kjempe om høyrekant plass, mens Malbranque så vidt jeg har forstått er veldig anvendelig.
For i løpet av en lang sesong holder det ikke bare med Parker og Emre sentralt, med Faye og Dyer som backup. Faye holder ikke nivået og Dyer går stort sett på krykker.

Malbranque hadde nå vært en ganske ålreit første investering av Roeder synes nå jeg. Selv om jeg er helt enig med flere at andre posisjoner må ha første prioritet.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Malbranque
« Svar #11 på: 10. Juni 2006, 18:03 »
N`Zogbia, Emre og Dyer har tempo så det holder, mener nå jeg. Hver gang en av disse får ballen blir det fort fart på sakene.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #12 på: 11. Juni 2006, 00:36 »
Men hvis vi kjøper Malbranque, og selger Faye og Butt, hva skal vi da gjøre dersom Parker blir skadet eller pådrar seg karantene?
Hvem skal være limet på midtbanen?
Emre kan ikke gjøre den jobben. Han er altfor offensiv i tankegangen. Malbranque er jo enda mer offensiv enn Emre igjen. Dyer er offensiv midtbane. Pattison er offensiv midtbane. Milner er offensiv midtbane. N'Zogbia er offensiv midtbane. Luque er offensiv midtbane. Solano er offensiv midtbane. Hvem faen skal lime igjen midtbanen vår når Parker ikke kan? Vi vet alle at vi må ha en slik spiller. Og selger vi Butt og Faye, som jeg håper vi gjør, i tillegg til allerede solgte Bowyer. Hvem faen skal da være backup for Parker? Og hva trenger vi egentlig mest da? En hurtig, gjennombruddshissig veldig offensiv midtbanespiller, eller en hardtarbeidende, taklingssterk defensivt orientert midtbanespiller?
For ingen vil vel se Clark spille? Og hvem vil vel legge skjebnen vår i Boumsongs hender?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #13 på: 11. Juni 2006, 02:44 »
Nå gikk ikke argumentet midt ut på at Newcastle ikke har nok offensive midtbanespillere, men at mange av spillerne mangler gjennombruddskraft. Og jeg er enig med deg Joakim at Faye og Butt bør og ja skal bort! Og at vi må ha en backup for Parker. Det kan gjerne være Joey Barton for min del.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #14 på: 11. Juni 2006, 11:37 »
Gjerne Joey Barton! Men hva med Zokora? Han er vel ganske lik Parker (defensiv) og det skulle ikke være umulig å lokke ham til Newcastle heller.

Ellers så er det en spiller jeg bare har hørt noen venner snakke om. Sulley Ali Muntari, han er visst midtbanespiller og er fra Ghana. Noen som vet om ham kunne vært noe?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.