20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bournemouth (Premier League) - 04.11.17, 16:00 - TV2 Sport Premium  (Lest 12232 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil

laurdag 4.november 16:00
St.James`Park

Må berre gløyma førre kamp og sjå framover. På laurdag kjem Bournemouth på besøk.
Viss me ikkje greier nå toppnivået vårt og vinna denne, so er det min siste kamptråd på ei stund.
Eg føler me har hatt god kontroll i dei fleste kampane til no, men feil og slurv har øydelagt mange kampar.

Spurs (H) 0-2: God kontroll 11 mot 11. Shelvey utvisning
Huddersfield (B) 1-0: Tett og jevn kamp. Sjansar til begge lag. Svakt forsvarspel let Moy skyta frå godt hald.
West Ham (H) 3-0: God kamp. Burde vel skåra fleire.
Swansea (B) 0-1: Tett og jevn kamp, men me har brukbar kontroll og ein del bra spel.
Stoke (H)2-1: Her burde me skåra minst 5 mål. Heldigvis vinner me.
Brighton (B)1-0: Tett og jevn kamp. Slepp dei altfor lett til. "Typisk 0-0 kamp" me taper for andre gong.
Liverpool (H)1-1: Kjempar Liverpool i senk, sjølv om dei har nokre store sjansar so greier me uavgjort. Kunne fort teke alle 3 poenga på slutten.
Southampton (B) 2-2: Burde vunne kampen. Lagar unødvendig straffe på 1-2 kort tid før slutt.
Crystal Palace (H)1-0: Dårleg kamp, men hevar oss på slutten og gjer akkurat nok til å vinna kampen.
Burnley (B) 1-0: Endå ein tett og jevn kamp. Typisk 0-0 eller der det laget som gjer ein feil taper. Me rotar det til nok ein gong i ein slik type kamp.

Tykkjer kvaliteten på spelet vårt har tapt seg veldig dei siste kampane. Tykkjer me i dei 5 første kampane var mykje meir positive her. Gode kontringar, innlegg og pasningar. Det sat bra og flyten i det var der. Det har ein sett lite av i det siste. Ekstremt mykje slurv.

Eg stolar sjølvsagt fullt og heilt på Benitez, men no må Joselu og Perez få seg ein pause. Håpar Merino er 100% klar og kan gå inn i posisjonen til Perez. So har me Shelvey og Hayden på midten. Mitro eller Gayle på topp.

Howay The Lads! ;)



orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Er det lov å prøve dette laget kanskje?

                                   Elliott
Yedlin.         Lascelles.             Lejuene.          Mbemba

Ritchie.        Shelvey.               Merino.           Atsu
                                  Gayle
                                    Mitro

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Håper virkelig, virkelig at Merino er tilbake. Det gjør så enormt mye for oss!
Ellers er det vel gjerne slik at vi også er helt latterlig avhengig av at Ritchie presterer. Føler vel at hans lille formdupp sammenfaller med vansker med å skape sjanser. Han er sjeldent svak over lengre perioder - derfor håper jeg han er piggere mot gamle lagkamerater. Tror Bournemouth som motstander passer oss langt bedre enn Burnley, CP og Brighton eksempelvis.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Håper vi får se Joselu på topp og at de 10 andre på banen presterer som han. Hohoh! Men for å være helt ærlig kommer jeg til å være helt likegyldig til kampen om Joselu får start nok en kamp, noe han mest sannsynelig gjør. Da kan Newcastle godt gå målløse av banen uten at jeg bryr meg. Ikke fordi jeg ikke heier på Newcastle, men fordi Benitez da vil ha gjort seg fortjent til et dask i trynet og et tap i mine øyne. Et sted må nesten grensa gå.

Er et par andre som burde bli henvist til benken og. Start med Joselu, Manquillo og Diame, også ser vi an hva Perez kan gjøre med en annen spiss på topp. Er'n ræva får'n sette seg på benken snart han og. Osv.
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Har gitt opp å håpe på Mitro fra start. Han får jo ikke engang sitte på benken. Men Gayle må da være bedre enn Joselu..

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Har gitt opp å håpe på Mitro fra start. Han får jo ikke engang sitte på benken. Men Gayle må da være bedre enn Joselu..


Gayle har jo sett ut som Bambi på isen i dei få minuttane han har hatt. Anbefalar å lesa linken frå Chronicle som Kristoffer har lagt ut på Mitro-tråden.

«It is not that Gayle isn’t trying or following Benitez’s orders but his contribution across eight appearances so far has been extraordinarily peripheral, touching the ball just 63 times. In the Brighton match, his 20 minutes yielded two touches. Against Huddersfield, a start and 51 minutes saw him touch the ball just 14 times.»

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Skal sies at Gayle så lovende frisk ut den lille tiden han fikk sist.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/henri-saivet-contention-newcastle-uniteds-13852190?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Merino er uaktuell til denne, og Hayden var ikke fit nok til å starte mot Burnley. Nå kan Henry Saivet være aktuell for å starte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Ja, no ser ein kor sårbare me er :(

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Skal sies at Gayle så lovende frisk ut den lille tiden han fikk sist.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/henri-saivet-contention-newcastle-uniteds-13852190?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Merino er uaktuell til denne, og Hayden var ikke fit nok til å starte mot Burnley. Nå kan Henry Saivet være aktuell for å starte.
Saivet i startelleveren. Da begynner jeg å bli alvorlig bekymret. Hva med Mbemba? Spiller defensiv midtbane på landslaget med stort hell, etter de rapportene jeg har lest. Synes det er trist at en så lovende spiller ikke får spilletid, når andre klovner har klippekort.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Mitt lag:

                           Elliott

Yedlin       Lascelles      Clark     Gamez/Mbemba

                 Hayden         Shelvey

Ritchie              Murphy               Atsu

                     Mitrovic/Gayle

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/jack-colback-told-no-uncertain-13854550

Hehe, noen vil kanskje også huske på at vi enda har Colback. Rafa har totalt ødelagt alle håp Colback må ha om å nærme seg førstelaget.  Nevner også Mbemba som fremfor han i køen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Helt kanon. Mannen har aldri vært god nok for Newcastle, så det her fortjener Rafa ros for. Jaggu meg på tide også.
Nei.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Tipper vi stiller samme som sist, bortsett fra at Hayden kommer inn for Diame på midten. Litt nysgjerrig på korleis Ritchie kunne fungert i 10-er rolla. Og så hatt Murphy og Atsu med farten på kvar sin kant.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Håper Rafa har tatt litt lærdom fra de forrige kampene, sånn at vi slepper dette nitriste greiene i 90 fulle minutter!
For selv om eg frykter duoen Joselu/Perez fra start også idag, så går det an å bytte før 85min.. Håper dog på Gayle/Mitro fra start!

Regner også med Hayden inn for slow-Mo, og at vi ellers stiller likt som sist.
Personlig ville jeg hatt Mbemba inn for Manquillo også, da eg fortsatt mener han er vårt største forsvarstalent!😌

På benk vil eg i det minste se Aarons, Mitro og Mbemba, da dette faktisk er unge(!) spillere med litt x-faktor, som kan gjøre en forskjell! Håper RB ser dette før det er for sent..

Tipper 2-1 til oss idag🙊 (frykter dog det verste...)

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Newcastle 1-2 Bournemouth