20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Matt Ritchie  (Lest 6593 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #15 på: 07. Aug. 2016, 11:28 »
Ja, men som sagt. Hvis de har sett han og mener han er vært dårlig, er det en sak..En annen er å påstå at han har vært dårlig uten å ha sett noe kamper som gir oppdekning for slike uttalelser. La si de har en annen oppfatning enn meg og har sett alle kampene hans, greit nok. Men her virker det som enkelte ikke har sett han og uttaler seg. Det syns jeg isåfall er unødvendig. For det første feilinformerer de andre lesere ved vill gjettning... For det andre tilføyer det ikke diskusjonen noe når det ikke finnes grunnlag for uttalelsen. Var ikke vanskelig å legge merke til han, og se at han var en kvalitetspiller... Jeg respekterer andres meninger, men da håper jeg hvertfall at de har sett spillerne de uttaler seg om. Skal jeg sitte å diskutere hvorvidt Richy har hatt en god eller dårlig sesong, med en som bastant sier han var dårlig, og ikke har sett kampene? Det blir jo helt tåpelig...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #16 på: 07. Aug. 2016, 12:14 »
Så vidt jeg kan se er det ingen/få som påstår noe som helst, man spekulerer med bakgrunn i statistikk og omtaler. Om noen har mer velkvalifiserte synspunkter er det kjempeflott å bidra med sine betraktninger i diskusjonen, fremfor å kalle folk teite, be de holde kjeft og ikke bidra i diskusjonen. Må også tåle at folk faktisk er uenig i meninger. Fotball er subjektivt.
« Siste redigering: 07. Aug. 2016, 12:17 av Geordie »
No fate but what you make

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #17 på: 07. Aug. 2016, 19:19 »
Innlegget der "han hadde en svak sesong" er slettet...Så du har helt rett i at det ikke står der...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #18 på: 29. Sep. 2016, 14:07 »
Helt sjukt at vi klarte få Ritchie ned en divisjon. For et fantastisk kjøp!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Matt Ritchie
« Svar #19 på: 29. Mars 2018, 20:04 »