20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!  (Lest 10772 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #15 på: 02. Feb. 2011, 19:39 »
Det høres bra ut Nordin, men regner med at du ikke blir alene om dette. Det vil i så fall bli en grådig stor jobb.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #16 på: 02. Feb. 2011, 19:40 »
Om du hadde fått til kvalitetspoeng, hadde det vært supert Nordin! Er jo ofte det hadde vært gøy å fått et bedre inntrykk av hva den jevne norske Newcastlesupporter synes om eksempelvis en overgang, godt eksempel Andy Carrol nå nylig. Men blir jo temmelig tungvint om man skal lage en egen avstemning for alt sånt, så poengsystem ville vært glimrende!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #17 på: 02. Feb. 2011, 19:44 »
Snakker naturligvis om et automatisert system der alle registrerte på forumet kan stemme opp et innlegg :)

Skal notere det og se om det finnes en plugin til dette forumet som gjør jobben.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #18 på: 02. Feb. 2011, 19:57 »
TAKK, mister :)

Mener å huske at vi har prøvd oss på dette før. Hvorfor fjerna vi det?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Erlhen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 43
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #19 på: 02. Feb. 2011, 22:01 »
fjærn carroll fra banneret fra førstesiden på newutd.no

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #20 på: 04. Mars 2011, 00:05 »
Kan godt slette gamle tråder...tråder som ikke har vært besøkt på 1 år..

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #21 på: 04. Mars 2011, 09:43 »
Delvis enig i den der. Vi trenger ikke et titalls sider med tråder innenfor hver forumdel. Tråden om transfervinduet 2008 og 2009, for eksempel (de ligger sikkert langt bak der en plass) er ikke nødvendig å beholde.

Men hvis det ikke tar opp unødvendig plass, eller ikke gjør forumet vanskeligere å laste opp, så har det ingen betydning fra eller til.

Tråder som ikke har vært besøkt på over et år er uansett nesten totalt unødvendig å dra opp igjen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #22 på: 04. Mars 2011, 10:56 »
Støttes! Og er det noe som plutselig blir aktuelt igjen er det jo ikke verre enn å smelle opp en ny tråd.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #23 på: 04. Mars 2011, 11:35 »
Forum-opprydding er aldri dumt og innimellom helt nødvendig.

Foreslår at det i samme "vårrengjøring" (som jeg forøvrig gjorde her) også lages en sticky som dukker opp på toppen i hovedbiten av forumet som omhandler "genrell kotyme" på forum da det går litt opp og ned på det her.

Det er en sticky om det i dette underforumet, men hvor mange hopper ned her for å lese hvordan man forventes å gjøre ditt og datt da de fleste kun poster i hovedforumet. Kanskje noen flere mods?
« Siste redigering: 04. Mars 2011, 11:38 av ElvenKind »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #24 på: 11. April 2011, 05:13 »
Hva med vervepremier? F.eks i form av billigere medlemsskap eller evt. andre ting? Kunne jo være det kunne gi en liten boost i medlemstallet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #25 på: 29. April 2011, 14:01 »
Dette med kvalitet ble vel skrevet i et annet innlegg hvor det etterhvert ble såpass mye dumt at jeg så meg nødt til å si noe. Det er forøvrig ikke slik at jeg bestandig er verdens mest seriøse debattant heller ;)
Det er også vanskelig å gjøre noe med det, annet enn å vel prøve hinte frempå når det begynner nå et slikt punkt hvor det åpenbart ligger minimalt med nytteverdi i alt som blir skrevet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bladerunner

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #26 på: 05. Jan. 2012, 18:04 »
Når jeg logger inn som bruker på startsiden som TAN medlem, kommer jeg alltid til 'Medlemssiden' og må alltid klikke tilbake for å begynne. En liten detalj som jeg gjerne ser kan bedres. Hadde vært kjekt å kunne logge seg inn og fremdeles være på samme side. F.eks når man vil gi spillerbørs, må jeg klikke frem og tilbake for å gi min vurdering. Jeg synes hvertfall dette vil gi en bedre flyt i startfasen av innloggingen.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #27 på: 05. Jan. 2012, 18:31 »
Jeg er 110% sikker på at det vil være dumt å slette gamle tråder og innlegg dersom man skal ha håp om flere medlemmer via google og andre nettsteder.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #28 på: 06. Jan. 2012, 04:52 »
Når jeg logger inn som bruker på startsiden som TAN medlem, kommer jeg alltid til 'Medlemssiden' og må alltid klikke tilbake for å begynne. En liten detalj som jeg gjerne ser kan bedres. Hadde vært kjekt å kunne logge seg inn og fremdeles være på samme side. F.eks når man vil gi spillerbørs, må jeg klikke frem og tilbake for å gi min vurdering. Jeg synes hvertfall dette vil gi en bedre flyt i startfasen av innloggingen.

Flott at du påpeker dette! Selv har jeg ikke merket noe. Gjelder dette flere også? I så fall er det noe vi må se på snarest.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #29 på: 06. Jan. 2012, 04:57 »
Når jeg går inn på NewUtd.no står det automatisk dette øverst:

Hei Nordin. Gå til medlemssiden www.newutd.no/supporterklubben/medlemssiden/

Dvs at jeg auto-pålogges hver gang jeg går på NewUtd.no. Er det ikke slik hos deg, Bladerunner?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!