20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 7/2: WBA - Newcastle 16.00  (Lest 63631 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
7/2: WBA - Newcastle 16.00
« på: 01. Feb. 2009, 23:08 »
Dette er en skikkelig MUST WIN kamp!

Håper på dette laget:

Harper

S.Taylor - Coloccini - Bassong - Enrique

Duff - Butt - Nolan - Løvenkrands

Carroll - Martins

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: 7/2: WBA - Newcastle 16.00
« Svar #1 på: 01. Feb. 2009, 23:16 »
Dette er en skikkelig MUST WIN kamp!

Håper på dette laget:

Harper

S.Taylor - Coloccini - Bassong - Enrique

Duff - Butt - Nolan - Løvenkrands

Carroll - Martins

Håper for guds skyld du får endre den lagoppstillingen etter vinduet stenger. Venter i alle fall med noe lag til kl 18.01 i morra  ;)

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: 7/2: WBA - Newcastle 16.00
« Svar #2 på: 01. Feb. 2009, 23:22 »
Håpar ihvertfall Ryan Taylor kan steppe inn. Enten for S. Taylor eller Løvenkrands.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 7/2: WBA - Newcastle 16.00
« Svar #3 på: 01. Feb. 2009, 23:23 »
Håpar ihvertfall Ryan Taylor kan steppe inn. Enten for S. Taylor eller Løvenkrands.
S. Taylor spilte meget bra i dag og jeg ser ingen grunn til å sette han ut selv om R.Taylor skulle bli klar. Løvenkrands derimot kan jeg være villig til å sette ut.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: 7/2: WBA - Newcastle 16.00
« Svar #4 på: 01. Feb. 2009, 23:23 »
Steven Taylor på back har fungert veldig bra synes jeg så håper han starter på backen. Ser for meg at Løvenkrands blir benket evt da han fortsatt mangler litt før han er i toppform..

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 7/2: WBA - Newcastle 16.00
« Svar #5 på: 02. Feb. 2009, 01:36 »
Håper McGeady spiller til fordel for Løvenkrands, jeg.... :D

Over til virkeligheten, ser også heller at Ryan Taylor går på ving fremfor høyreback, da jeg er veldig fornøyd med Tayls sin innsats som høyreback. Så er det vel lov å håpe på kanskje et nytt fjes til!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: 7/2: WBA - Newcastle 16.00
« Svar #6 på: 02. Feb. 2009, 21:46 »
Årets skjebnekamp. Taper vi her ser det virkelig skummelt ut. Vinner vi samtidig som burn og boro taper poeng vil tre bunnlag skille seg ut. Kan bli tett, men stiller Oba tro jeg vi har stor mulighet for å ta dette hjem)

Blir vel dette laget kan jeg tenke meg hvis Colo stiller. Jonas er dessverre suspandert.

Taylor  Colo   Bassong    Enrique

Taylor (krants)  Butt    Nolan       Duff

           Carroll  Oba

Kampen sendes ikke på canal+, men kan ses på livesport247.com i en kvalitet bedre enn p2p, uten forsinkelser og uten lagging. Valget bør være enkelt.

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: 7/2: WBA - Newcastle 16.00
« Svar #7 på: 02. Feb. 2009, 22:49 »
Hva kan folket egentlig si om Livesport? Pris, kvalitet+++ ? er det verdt det? Har Canal Plus, men keen på å se kampen i skikkelig kvalitet.. Også er det jo også fler kamper som ikke blir vist på C+.

Vegard9

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 681
    • Vis profil
Sv: 7/2: WBA - Newcastle 16.00
« Svar #8 på: 02. Feb. 2009, 23:03 »
En kamp som MÅ vinnes! Vi har det sterkeste laget på papiret, men som vi alle vet er ikke det alt. WBA er nok klare for denne kampen, og jeg ser for meg en tøff kamp. Håper innsatsen til gutta er på topp, og at de gir alt for å vinne her!

Martins er mest sannsynlig tilbake, og gir oss flere strenger å spille på..

Laget jeg håper vi stiller:

-------- Martins - Caroll ---------
Duff - Nolan - Butt - R. Taylor
Enrique - Bassong - Coloccini - S. Taylor
------------ Harper ------------------


Tipper 2-0 seier! Martins og Nolan putter :)


Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: 7/2: WBA - Newcastle 16.00
« Svar #9 på: 02. Feb. 2009, 23:07 »
Nå som me har ssh har fått presise dødballer i Taylor kan Carrol faktisk gjøre god nytte for seg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: 7/2: WBA - Newcastle 16.00
« Svar #10 på: 02. Feb. 2009, 23:42 »
Kampen sendes ikke på canal+, men kan ses på livesport247.com i en kvalitet bedre enn p2p, uten forsinkelser og uten lagging. Valget bør være enkelt.


Jeg har signa meg opp på livesport, men de viser vel bare Canal+ og Skysports nesten?

Hvilken kanal bør jeg i tilfelle velge for å få sett kampen?

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: 7/2: WBA - Newcastle 16.00
« Svar #11 på: 02. Feb. 2009, 23:43 »
Det får du vite nærmere kampstart...

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: 7/2: WBA - Newcastle 16.00
« Svar #12 på: 02. Feb. 2009, 23:47 »
glem det, ser at de har et oppsett av hvilke kamper de viser :) Typisk at man ikke leter ordentlig om info før man spør :P

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: 7/2: WBA - Newcastle 16.00
« Svar #13 på: 03. Feb. 2009, 08:27 »
Hva kan folket egentlig si om Livesport? Pris, kvalitet+++ ? er det verdt det? Har Canal Plus, men keen på å se kampen i skikkelig kvalitet.. Også er det jo også fler kamper som ikke blir vist på C+.

Jeg har canal+ også, men bruker livesport når canal+ ikke sender castlekamper. Live har fått en ny kanal som viser pl nå, show sports som viser samtlige kamper. Kvaliteten er def. bedre en p2p og det lagger ikke. Det er det beste du får på nett som ikke innebærer p2p . I tillegg til pl får du jo også cl, tippeliga, uefacup og facup.

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Sv: 7/2: WBA - Newcastle 16.00
« Svar #14 på: 03. Feb. 2009, 11:00 »
Annser ikke S. Taylor som noen back. Det er nettopp dette som er det store problemet vårt. Vi har ingen gode backer. Håper R.Taylor er en god back. Må ærlig innrømme at jeg har ikke fulgt med noe særlig på kampene til wigan. Husker at han skåra mot oss ett par ganger bare. Uansett om Taylor var litt med offensivt, noe en bør forvente på hjemmebane så er han ikke noen god back. Da har vi faktisk både noen vinger på a-laget og reservelaget vi istendenfor kan putte inn. Duff viste jo at han kan spille høyreving. Og dette gjorde han nettopp for at enrique ikke skjønner måten duff spiller på. Likevel så bomma han stygt mye når Jonas spilte på venstrekanten og. Men for all del, hvis alternativet er å bruke geremi på kanten så ser jeg heller at R.Taylor spiller kant. Ønsker å se dette laget:

-------------------Harper------------------
R.Taylor   Colo       Bassong    Enrique
                        Butt
Duff                                      Løven
                       Nolan

          Caroll/Ameobi     Martins

Andreas Martins