20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp  (Lest 142427 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

hulkhaugen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 10
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #375 på: 02. Jan. 2015, 20:32 »
Ser at først posten er litt utdatert her. Vil ha billetter til Newcastle - Tottenham i midten av april. Vet enda ikke hvor mange vi blir, driver å planlegger det nå, men tipper mellom 5 og 8. Er kun medlem i TAN, ikke den britiske og bør vel gjøre noe med det? Jeg ser at det går an å kjøpe billetter nå på viagogo, men ganske skralt utvalg. Kommer det mer, eller er det alt utsolgt? Vil jo helst sitte på en av langsidene. Via TAN får jeg kun kjøpt 2 billetter pr medlemskap, og vil jo være sikker på at vi får sitte sammen.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #376 på: 03. Jan. 2015, 03:24 »
Ser at først posten er litt utdatert her. Vil ha billetter til Newcastle - Tottenham i midten av april. Vet enda ikke hvor mange vi blir, driver å planlegger det nå, men tipper mellom 5 og 8. Er kun medlem i TAN, ikke den britiske og bør vel gjøre noe med det? Jeg ser at det går an å kjøpe billetter nå på viagogo, men ganske skralt utvalg. Kommer det mer, eller er det alt utsolgt? Vil jo helst sitte på en av langsidene. Via TAN får jeg kun kjøpt 2 billetter pr medlemskap, og vil jo være sikker på at vi får sitte sammen.

Billetter til kamper så langt frem i tid blir ikke lagt ut så tidlig.
Om du sjekker nufc.co.uk, så ser du at det er ganske få kamper det er billetter til og de er i nærmeste fremtid, vanligvis vil det gå greit å få billetter til de fleste kamper på general sale (uten medlemskap), men kanskje litt begrensa hvor man får plasser, og du får nok billetter mot spurs sånn.
For å være på den sikra sida så kan du jo kjøpe deg medlemsskap, og få tilgang til billetter og så godt som plasser overalt tidligere.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #377 på: 28. Feb. 2016, 13:26 »
Hei.. Jeg skal over og se Newcastle - Sunderland. Sånn jeg har skjønt så får man bare kjøpt en billett pr medlemskap?
Leste i tråden her at det er mulig å legge til venner på medlemskapet og få kjøpt billetter på den måten.

Er det noen som er villig til å låne meg medlemskapet og fortelle meg hvordan jeg gjør dette.

Jeg trenger to billetter totalt og har ett medlemskap selv..

Fredd_n

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 6
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #378 på: 30. Aug. 2016, 15:19 »
Hei.

Jeg har en billett til overs til Qpr borte, selvfølgelig med Newcastle fansen.
Om noen er interessert å kjøpe denne kan jeg møte vedkommende med Lofthus rett før matchen.
£30 for billetten.



Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #379 på: 12. Des. 2017, 12:24 »
Er det noen som vet hvor man kan kjøpe billetter til Newcastle - Manchester City til en ok pris. Ser kampen er utsolgt. Har aldri hatt problemer med å kjøpe billetter gjennom nufc.co.uk tidligere men denne kampen var tydeligvis populær.


"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #380 på: 12. Des. 2017, 12:41 »
Er det noen som vet hvor man kan kjøpe billetter til Newcastle - Manchester City til en ok pris. Ser kampen er utsolgt. Har aldri hatt problemer med å kjøpe billetter gjennom nufc.co.uk tidligere men denne kampen var tydeligvis populær.

Ingen garantier for at du får billett eller at den er ekte, men Viagogo er et tips.

ELler prøve disse. Aldri kjøpt billetter til Newcastle via de, men ordnet flere kamper for meg i London: https://fotballtur.no/fotballtur.no/fotballturer-england/fotballturer-newcastle.php
« Siste redigering: 12. Des. 2017, 12:48 av Geordie »
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #381 på: 12. Des. 2017, 14:29 »
Viagogo er SVINDYRT! Lovlig svartebørs :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #382 på: 12. Des. 2017, 15:50 »
Viagogo er SVINDYRT! Lovlig svartebørs :P

Jepp! Kjøpte via de til den berømmelige kampen hvor klovnen Di Canio sklei bortover gresset på go'dressen sin. Havna vel på rundt 2500 for 2 billetter. 
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #383 på: 12. Des. 2017, 16:44 »
Fydda!

Vil anbefale alle å melde seg inn i supporterklubben, billettgaranti til alle hjemmekamper (ved bestilling minst 6 uker før kamp).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Gundersen18

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
  • Black and white army!
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #384 på: 26. Des. 2017, 19:41 »
Hei folkens! Jeg bestilte billetter til kampene mot Man city og Brighton via TAN. Problemet er at jeg ikke finner igjen kvitteringen på mailen min. Noen som vet om man trenger kvittering for å hente billettene i bod office eller om ID er nok?

Takk for raske svar

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #385 på: 26. Des. 2017, 21:37 »
Du trenger nok bekreftelsen, eller ordrenummer ja...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Gundersen18

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
  • Black and white army!
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #386 på: 26. Des. 2017, 22:10 »
Hvor kan jeg få tak i dette eller hvem kan jeg kontakte for å få det på nytt? Jeg har sendt en Mail til box office i Newcastle, men bare fått automelding. Tenkte jeg skulle ta turen opp dit i morgen tidlig å høre hva som kreves.

Gundersen18

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
  • Black and white army!
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #387 på: 26. Des. 2017, 22:13 »
Vet du evt hvem som er ansvarlige for dette på Newutd.no?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #388 på: 26. Des. 2017, 23:23 »
Ja, jeg kan undersøke med han jeg, bare send meg ditt fulle navn på PM her! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Dahl78

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 21
    • Vis profil
Sv: Guide: Bestille billetter til Newcastlekamp
« Svar #389 på: 09. Jan. 2018, 16:46 »
Fikk i gave hos fruen en tur til Newcastle for å se Newcastle vs Chelsea 13 mai. Bilettene har hun bestilt via Always Football. Er det noen som har noe erfaring med Always Football?