20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???  (Lest 61431 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ginola

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 33
    • Vis profil
Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« på: 18. Sep. 2006, 00:58 »
Jeg synes vi har en meget aktiv forum side i newutd.no, men selve siden er halvferdig og lite oppdatert!!!
det mangler mange spillere på linken spillere! mange av spillerne har ikke bilde eller profil når man klikker på de!
linken -Kamper- er lite oppdatert!! resultater og kampreferater mangler under denne linken!

Prøver ikke å skape en negativ tone rundt newutd.no, fordi det fortjener den ikke, men er det bare meg som plager seg over disse tingene?
jeg føler en supporterside bør kunne holde oppdateringene på et høyt nivå!

Uansett tror jeg på Newutd.no som beste skandinaviske-supporterside før Jul!  :shock:
ill the Enemy, we are the Toon Army...

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #1 på: 18. Sep. 2006, 09:48 »
Kritkken din er høyst berettiget. Jeg skulle faktisk fikse spillerprofilene i helga, men ble dessverre syk (noe jeg fortsatt er).

En liten oppdatering vil komme i løpet av uka.

Takker for innspill.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Ginola

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 33
    • Vis profil
Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #2 på: 18. Sep. 2006, 18:34 »
bare hyggelig det!! Du får ha god bedring da!!
ill the Enemy, we are the Toon Army...

KingKev

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 285
    • Vis profil
Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #3 på: 22. Sep. 2006, 14:15 »
Synes godt man kunne fjernet bilde av Kuyt på forsiden. Huff, orker ikke å se bilde av en LIVERPOOLspiller når jeg kommer inn på siden.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #4 på: 23. Sep. 2006, 00:16 »
Det nye bildet på hovedsiden var fint.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
Linkene fra Dagbladet.no til NewUtd.no
« Svar #5 på: 27. Nov. 2006, 21:04 »
Jeg har lagt merke til at linken til NewUtd.no som figurerer sammen med andre "fansiter" på Dagbladets fotballsider til tider er borte. Hva er årsaken til det? Der kalles forresten siden fortsatt NewUtd.com (når den sees).
Livet er svart/hvitt!

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #6 på: 27. Nov. 2006, 23:36 »
Sitat fra: "KingKev"
Synes godt man kunne fjernet bilde av Kuyt på forsiden. Huff, orker ikke å se bilde av en LIVERPOOLspiller når jeg kommer inn på siden.


Er enig.

Få vekk Kuyt!

nkrystad

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 29
    • Vis profil
Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #7 på: 05. Des. 2006, 12:20 »
:idea: Kunne det vært en idé å lagt inn en PL-tabell under KAMPER? For ikke å forlenge siden enda mer (minimere scrollingen), kunne denne vært plassert under kategoriene (altså rett under SHOPGUIDE).
Attack is the best defence!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #8 på: 05. Des. 2006, 15:18 »
En godt tilgjengelig tabell som holdes oppdatert, har jeg savnet lenge. Men om den ikke oppdateres jevnlig, så er det egentlig ingen vits. Og en slik tabell må det være en god del arbeid bak. Jeg mener at Newutd.no burde søke etter nye, frivelige folk som kan oppdatere både kamper, spillerprofiler og en eventuell tabell.

Og jeg er så enig med flere andre her: Få bort Kuyt fra forsiden!

Ellers er det lite å sette fingeren på. Nordin og Newutd-crewet gjør jo en kjempeinnsats, som alltid.

Ja, som sagt savner jeg tabell.

Men jeg savner også en side der vi ser hvor vi ligger an i alle cupene. En link der man kan trykke seg frem til UEFA-cupen, FA-cupen, Ligacupen og deretter Premier League.

De cupene vi går ut av, kan vi bare fjerne linken til.

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
Slette tråder?
« Svar #9 på: 08. Des. 2006, 09:28 »
Det hadde vært fint å få slettet tråder "uten mening eller historisk verdi" for å gjøre det raskere å manøvrere seg i formuet. F.eks. tråden "kamp igjen", omtaler en bestemt kamp med spørsmål om hvor den vises.

I den sammenheng det foreslås heller en egen tråd med navn "Kamper på TV". Her opplyses kanal, sendetidspunkt og annen nyttig info. Fortrinnsvis for Newcastlekamper selvfølgelig.
Livet er svart/hvitt!

djmattis

  • Gjest
Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #10 på: 19. Des. 2006, 11:06 »
Noe som kan være lurt er å oppdatere shopping linken, man kommer bare til gamle newutd.com siden og så blir man bare sendt tilbake til forsiden på.no i stedet.
dvs man kommer ikke inn i fotball shoppen, og om dere vil tjene penger så kan det være lurt å fixe det..
:D

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #11 på: 29. Des. 2006, 11:09 »
Hadde vært flott og fått oppdatert kampprogrammet. Jeg tenker på om kampene vises, og hva resultatet ble i de forskjellige kampene.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #12 på: 29. Des. 2006, 11:36 »
Har ordna litt opp nå. Si gjerne fra om det er noe flere småting som bør fikses mens jeg er i opprydningsmodus :)

Innrømmer for øvrig lett at dette burde blitt gjort for leeenge siden.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Brewcastle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 365
  • Toon Angel
    • Vis profil
Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #13 på: 15. Jan. 2007, 17:57 »
Det har blitt mange dobbeltposteringer i trådene. Jeg har selv blitt "offer" for problemet. Er det systemmessig på NewUtd.no sin server eller? Tror neppe det er nettfobindelsen til så mange forskjellige brukere det kan være feil med.

Når jeg har skrevet et innlegg og trykket "send" står nettleseren og "durer" lenge før det kommer "The page can not be found". Da er det jo naturlig å prøve på nytt. Men innlegget er i de fleste tilfellene sendt, selv om man ikke skulle tro det.

Er det noe som går å få fikset slik at vi slipper alle dobbeltpostene?
Livet er svart/hvitt!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Forbedringer & oppdateringer av siden newutd.no???
« Svar #14 på: 15. Jan. 2007, 18:17 »
Jeg vet ikke om dette har blitt nevnt før, men det står fortsatt newutd.com øverst på sidene.