20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Roeder får bli!  (Lest 7053 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

dagfather

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 87
    • Vis profil
    • http://www.heddal.com
Roeder får bli!
« på: 10. Mai 2006, 10:02 »
Sjekk ut dette!

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/n/newcastle_united/4757085.stm


Dæven.. Trodde aldri FA skulle gjøre om på dette... og det står de skal ha en manager konferanse på mandag.. Blir spennende og høre..
Hvorfor elske kun en kvinne - når man kan forgude 11 menn!

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #1 på: 10. Mai 2006, 10:06 »
Jeg er sjokkert over FA,haha
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

folesvert

  • Gjest
Roeder får bli!
« Svar #2 på: 10. Mai 2006, 11:47 »
Roeder er kanskje riktig mann til riktig tid, men på en måte er jeg litt skuffet. Her har vi snakket om Hiddink, Le Guen, O'Neill, Svennis, Hitzfeld, Koeman, Zico ... ja mange store navn er nevnt. Så viser det seg at det blir Roeder :?: . Jeg skal ikke forsøke å være Margit Sandemoe her og si at dette kommer til å gå til helvete, men la kanskje lista vel høyt når vi fabulerte om managere på øverste hylle.

Tenker kanskje at Roeder vil ha større vansker med å hente store navn til St.James Park, men det er det vel sikkert noen som hjelper han med (kanskje Shearer). Så håper jeg at jeg tar feil og at Roeder viser seg å være en trener på øverste hylle over tid.

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #3 på: 10. Mai 2006, 12:29 »
Kan få bli Newcastle-manager
Newcastle har fått dispensasjon til å utnevne Glenn Roeder som manager i klubben - hvis de ønsker det.


50-åringen har ikke den nødvendige profflisensen fra Uefa, men de andre klubbene i Premier League er blitt enige om at Newcastle likevel kan utnevne Roeder som manager på permanent basis - hvis de ønsker det.

- Skulle vi ønske å utnevne Glenn som vår neste manager, er det greit å vite at vi har støtte fra klubbene, sier styreformann Freddy Shepherd.

Klubben vil kunngjøre hvem den neste manageren blir, neste mandag.

Roeder tok over jobben som manager i Magpies på midlertidig basis da Graeme Souness ble sparket tidligere i sesongen.
ax

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Roeder får bli!
« Svar #4 på: 10. Mai 2006, 12:37 »
Managereffekten må snart ta slutt for Roeder. Jeg har dessverre ikke tro på at han vil gjøre det godt nok for oss.

Journalisten

  • Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1221
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Roeder får bli!
« Svar #5 på: 10. Mai 2006, 13:15 »
Team Roeder/Shearer/McDermott/Craig har visstnok et kjempebra miljø og har gjort det svært bra i Newcastle både på det sportslige plan og ellers. Jeg tror absolutt at denne trener sammensetningen er en kjempreressurs for Newcastle neste sesong. Jeg har full tro på at det er dette trenerteamet som kan skaffe oss resultater!  :)
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

dagfather

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 87
    • Vis profil
    • http://www.heddal.com
Roeder får bli!
« Svar #6 på: 10. Mai 2006, 13:58 »
Sitat fra: "journalisten"
Team Roeder/Shearer/McDermott/Craig har visstnok et kjempebra miljø og har gjort det svært bra i Newcastle både på det sportslige plan og ellers. Jeg tror absolutt at denne trener sammensetningen er en kjempreressurs for Newcastle neste sesong. Jeg har full tro på at det er dette trenerteamet som kan skaffe oss resultater!  :)


Enig.. jeg har ikke tvilet så mye over Roeders taktiske kunnskaper noen gang, men har vært mest i tvil om hvordan han er til å hente spillere. Men med Shearer inblandet så snakker vi. Men jeg må også si meg litt enig med folesvert med at det muligens er et lite steg tilbake med alle de store navnene vi er blitt linket med. Men det er jo ikke bestemt. Og for alt hva vi vet kan det jo godt være han bare blir her permanent som manager. Men at han får jobb i Newcastle videre, det er helt sikkert!
Hvorfor elske kun en kvinne - når man kan forgude 11 menn!

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #7 på: 10. Mai 2006, 15:09 »
Enig med noen her, synes heller ikke Roeder er den optimale løsning.. Han har gjort en god jobb og fått resultatene vi trengte, men vi trenger også en langt bedre stall på enkelte plasser.. Hvem skal ta seg av innkjøpene? Ser heller at Houllier blir annsatt til en slik person i tiellegg til Roeder. Da kan vi også hente spillere fra utlandet.. Og ang det med Shearer som et stort navn ute i europa, joa klart det, men jeg tror ikke han heller har såååå stor innflytelse i markedet i Europa..

Også er det så jævlig nørd akkurat det med Shepperd" Ja nå har vi fått grønt lys fra FA, hvis vi vil ansette Roeder, noe jeg egentlig ikke har bestemt meg for helt ennå" også sier han videre, rett er møtet" Den nye manageren er på plass mandag"
Faen vi er ikke dumme heller da, alt for og ikke bare si at Roeder får jobben..

Og i tillegg liker jeg ikke noen av Roeders valg som f.eks at Luque ikke stiller på benk engang, mens lag som R.Madrid vil ha han.. Blir Roeder tror jeg Luque forsvinner, uten tvil..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #8 på: 10. Mai 2006, 15:49 »
Jeg skal ikke si at Roeder på noen måte er det mest optimale, men man kan ikke alltid få det man ønsker seg, og om Roeders navn på mandag blir offentliggjort som manager for Newcastle United FC, så har mannen min fulle støtte.

At spillere kommer og går må vi bare gjøre regning med. Og at
dette kanskje innebærer slutten for Milner og Luque, så får det så være. Sånt må man bare regne med i dette gamet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #9 på: 10. Mai 2006, 16:19 »
Hadde vært det beste med Hitzfeld som manager med Roeder som dof-fen!

folesvert

  • Gjest
Roeder får bli!
« Svar #10 på: 10. Mai 2006, 16:28 »
Laget skal selvsagt få min fulle støtte, men det må være lov å si at man blir litt betuttet? Jeg hadde støttet Newcastle selv om Souness hadde kommet tilbake, men fy faaaaaaan så skuffet jeg hadde vært.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #11 på: 10. Mai 2006, 16:30 »
Joda, men folesvert, kan vi ærlig talt forvente noe mer av Freddie Shepherd, etter at Roeder har levert en så inn i hampen god søknad?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #12 på: 10. Mai 2006, 19:11 »
Som Freddy Shepherd sa: Glenn Roeder har vunnet jobben! Så enkelt, så komplisert! Dessuten fortjener han fornyet tillit etter å ha ført Graeme Souness sitt nedrykkslag til et lag i CL-form.

I følge Alan Oliver er jobben heller ikke tilbydd noen andre.

Jeg håper riktignok at Shepherd har vett nok til kun å tilby ham en ettårskontrakt. Da slipper vi på ny utlegg til enorme fallskjermer, dersom det går til helvete og mannen må sparkes.

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Roeder får bli!
« Svar #13 på: 10. Mai 2006, 19:14 »
For øvrig liker jeg fyren Glenn Roeder veldig godt. Han er herlig offensiv i sine uttalelser, og bruker verken dommere eller skader som unnskyldninger.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Roeder får bli!
« Svar #14 på: 10. Mai 2006, 19:16 »
Han har jo ikke hatt så mange muligheter til å skylde på noen da, ettersom det har gått den veien det har gått. Så DET argumentet er noe tynt.

Men for all del, Roeder har gjort en glimrende jobb, men jeg håper likevel på en ny profilert dommer.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.