20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Soton - Newcastle, 15.10.17, kl.17:00, Tv2SportPrem  (Lest 7605 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Soton - Newcastle, 15.10.17, kl.17:00, Tv2SportPrem
« Svar #60 på: 18. Okt. 2017, 13:21 »
Må nesten kritisere Lascelles litt for den ene duellen i forkant av straffesituasjonen.

Djevelens advokat her, men:

Eg er av den oppfatning at Clark og Lejeune ferdigheitsmessig er ganske vesentlig betre enn Lascelles. Ta for eksempel den situasjonen der han blir hylla for å blokkere Abraham sitt skot på streken. Sjansen oppstod jo utelukkande fordi Lascelles sjølv slapp han inn bak seg pga. 'ball watching'. Dette nemnte han sjølv i intervju etter Swansea-kampen. Kjenner meg gjennomgåande meir trygg på Clark og Lejeune, sjølv om dei begge har fått ei kraftig ripe kvar dei siste par kampane.

Når det er sagt: Enig med alt Kristoffer seier om mennesket Lascelles. I mine auge er han vår nest herligaste kaptein i tidsrommet etter at eg (og dei fleste andre her) begynte å heie på klubben. Bak Kongen, delt med Nolan, framfor Parker.

Og han er sjølvsagt ein ung mann under utvikling, som Rafa sikkert klarer å gjere til ein veldig habil midstoppar.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Soton - Newcastle, 15.10.17, kl.17:00, Tv2SportPrem
« Svar #61 på: 18. Okt. 2017, 19:47 »
Jeg nevnte legendemateriale i spillertråden. Det er selvsagt en forsnakkelse, men kulthelt, så definitivt! Rafa sverger nok lenge enda for to stoppere og fire bak. Men de tre overnevnte her i en trebackslinje ville vært helt kurant. Vi må ikke glemme Mbemba heller oppi dette. Men han blir litt som Anita. En ser det bor mye bra i fyren og spillestilen er lett å like, men er det godt nok?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."