20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 666029 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1155 på: 10. Mai 2008, 08:00 »
Slik jeg ser det så er Gudjohnsen et dårlig kjøp for Newcastle........JEG ORKER SNART IKKE FLERE SPILLERE I NEWCASTLE SOM HAR SETT SINE BESTE DAGER.....jeg vil ha spillere som er på vei opp og frem! Jeg er lei spillerkjøp som Smith, Duff, Viduka, Butt(selv om han har vært et bra kjøp), Geremi, Cacapa, Carr osv......skal sies at vi gjorde noen gode kjøp i fjor, Barton og Enrique som tok et steg opp! Beye tok et steg ned, men et steg opp når det gjaldt liga.

Håper vi kliner til med McGeady, Dunne, Bridge og Veloso! En god spiss...f.eks Roque Santa Cruz....da begynner laget vårt å se brukbart ut!

----------------Given-------------
Beye - Dunne - Taylor - Bridge
--------------Veloso--------------
----Barton------------McGeady--
----------------Owen-------------
----Santa Cruz------Martins-----

Tror en del lag ville gruet seg ganske kraftig til å møte dette laget her!! Nå venter jeg bare på at noen skal bringe meg ned igjen på jorda igjen :P For dette skjer mest sannsynlig ikke, men jeg vil påstå at ingen av de fem "nye" spillerene på det laget er uoppnåelige...

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kenneth Santa Cruz Bassan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 409
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1156 på: 10. Mai 2008, 08:08 »
Gud ville vært en konge signing, og heller sette opwen frem sammen med martins. Er han å få ta i, så er bare å hente!

Eirik515

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 557
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1157 på: 10. Mai 2008, 10:01 »
gleder meg sykt til å se hvem KK henter inn!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1158 på: 10. Mai 2008, 11:03 »
Slik jeg ser det så er Gudjohnsen et dårlig kjøp for Newcastle........JEG ORKER SNART IKKE FLERE SPILLERE I NEWCASTLE SOM HAR SETT SINE BESTE DAGER.....jeg vil ha spillere som er på vei opp og frem! Jeg er lei spillerkjøp som Smith, Duff, Viduka, Butt(selv om han har vært et bra kjøp), Geremi, Cacapa, Carr osv......skal sies at vi gjorde noen gode kjøp i fjor, Barton og Enrique som tok et steg opp! Beye tok et steg ned, men et steg opp når det gjaldt liga.

Håper vi kliner til med McGeady, Dunne, Bridge og Veloso! En god spiss...f.eks Roque Santa Cruz....da begynner laget vårt å se brukbart ut!

----------------Given-------------
Beye - Dunne - Taylor - Bridge
--------------Veloso--------------
----Barton------------McGeady--
----------------Owen-------------
----Santa Cruz------Martins-----

Tror en del lag ville gruet seg ganske kraftig til å møte dette laget her!! Nå venter jeg bare på at noen skal bringe meg ned igjen på jorda igjen :P For dette skjer mest sannsynlig ikke, men jeg vil påstå at ingen av de fem "nye" spillerene på det laget er uoppnåelige...



*faceslap*!
Pull yourself together boy, its never gonna happen!
 :)

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1159 på: 10. Mai 2008, 11:30 »
Er ikkje helt usannsynlig at vi kan hente nokon av dei der. Santa Cruz og Dunne har eg lita tru på kjem, men er i likhet med Veloso og McGeady ikkje helt usannsynlige om vi virkelig går inn for å hente dei.

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1160 på: 10. Mai 2008, 12:47 »
vil heller sei at dunne er den som mest sannsynlig kjem, i og med den usikre framtida i city samtidig som at kontrakta hans snart går ut..
- carry on!

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1161 på: 10. Mai 2008, 14:04 »
Jeg leste på newsnow.com idag at Keegan bare får 20m£ og handle for i sommer.
Dette må være en spøk. Hva? Hvis det er slik at Ashley er så gnien på sine penger fåreslår jeg at han selger klubben, og finner på noe annet.
For da har han ikke peiling på hva han driver med.

Hvem får vi for skarve 20m£ da?
Hadde jeg vært keegan hadde jeg da sagt opp

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1162 på: 10. Mai 2008, 14:35 »
Steppe: Det er Daily mail som har kommet opp med denne historien. Det denne håpløse avisen kommer opp med er i 90 % av tilfellene bare oppspinn. Hvis Keegan bare har 20 mill £ å handle for, hvorfor har vi da lagt inn bud på Veloso på 15 mill £? Keegan ville aldri brukt opp 3/4 av budsjettet på en spiller.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1163 på: 10. Mai 2008, 15:00 »
Det skal også sies at vi var villig til å gi over 20 mill for Modric.
Og Keegan har jo sagt at han er villig til å gi opptil 25 millioner for en spiller, hvis nødvendig.

Ikke tro på alt det London-pressen skriver om Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1164 på: 10. Mai 2008, 15:08 »
han hadde ikkje kunne by over 20 mill for modric om han berre hadde fått 20 mill i transferfee i sommer så det er bs, budet på veloso er vel ikkje offesielt og er bare spekulasjoner..
- carry on!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1165 på: 10. Mai 2008, 16:18 »
Det Daily Mirror skriver er jo minst like mye bullshit som ryktene om Modric og Veloso.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1166 på: 10. Mai 2008, 16:21 »
Hvorfor skulle noen i det hele tatt gå ut offentlig med hvor mye penger de har tenkt å bruke i sommer. Er det noen lag som faktisk gjør det?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1167 på: 10. Mai 2008, 17:23 »
Syns ikke de planene dine, kø1 var så forferdelig usaklige! Kanskje mye å forlange at King Kev skal ønske akkurat de samme spillerne, men at han etter alle solemerker er ute etter både Dunne og McGeady er vel ikke noen hemmelighet. Begge kan jo med litt flaks også være mulig å få fatt i.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1168 på: 10. Mai 2008, 17:30 »
Synes ikke vi bør selge så alt for mange spillere, hvis vi skulle klare å hente de spillerne som er nevnt over. Skal Newcastle få det til neste sesong, ja da er det viktig med en bred stall. Hvis f.eks et par spillere blir skadet,  så har vi folk på benken som kan erstatte de. Dette kan også skape en del konkurranse om plassene, dette tror jeg også vil gange laget.

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1169 på: 10. Mai 2008, 18:29 »
Det Daily Mirror skriver er jo minst like mye bullshit som ryktene om Modric og Veloso.

veloso kan eg vere ening i, men keegan har vel sjøl sagt at modric valgte å gå til tottenham sjøl om vi tilbydde meir..
- carry on!