20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 669260 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #810 på: 25. April 2008, 08:43 »
Om vi norske supportere takler denne voldsomme oppmerksomheten, er jeg usikker på.

Det der er noe av det teiteste jeg har lest
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #811 på: 25. April 2008, 13:36 »
HVIS det er sannhet i noen av disse ryktene, at vi altså går for å hente en ny spiss.....så kan ikke jeg skjønne annet enn at KK har planer om å fortsette med å spille 3 spisser.

Når det gjelder Henry og Huntelaar er nok de et stykke utenfor vår rekkevidde..Jeg ser for meg at Henry gjerne vil vinne CL(han kan forsåvidt gjøre det i år), og ihvertfall spille i CL...mens Huntelaar nok har lyst til å prøve seg i en storklubb.

Riktignok skulle man tro Modric var utenfor vår rekkevidde også......man vet aldri!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #812 på: 25. April 2008, 14:02 »
Henry har vel i går/dag gått ut og sagt at Arsenal er den eneste klubben som er aktuell for ham i England, så jeg tviler på at vi får se ham i Newcastledrakt i sommer.

Modric og/eller Huntelaar hadde vært enorme signeringer, som hhv. kreativ kraft på midten og target man på topp.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #813 på: 25. April 2008, 15:16 »
Synes dei fleste her overvurderer Carroll litte grande. Han er eit bra talent som kan bli ein stor spelar, men det er mykje jobbing igjen. Han slo heller ikkje igjøna i championsship i haust heller. Skora vel et mål. No veit ikkje kva som låg bak det, om han ikkje var god nokk eller om det var holdningane. Vil sende han til Championsship igjen får og sjå kva han er god for


Først å fremst synes jeg vi Burde beholde Carroll å la han få utvikle sitt talent.For uten tvil at talent han har..så  tiden vill vise hvilken rettning det talentet vill utvikle seg å gå.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #814 på: 25. April 2008, 16:24 »
Carroll har prøvd seg i Championship. Han fikk ikke den helt store suksessen, for et lag som overhodet ikke presterte i høstsesongen. Så jeg vil tro livet som spiss ble litt ensomt. Nøyaktig hva Carroll tenkte eller ikke tenkte da han ble utvist er det vel bare Carroll selv som vet. Uansett. Jeg synes gutten de få gangene jeg har sett ham, har vist såpass mye positivt, at jeg synes han bør få flere innhopp og større utfordringer i Premier League. På den måten synes jeg vi får en bedre pekepinn på om han er god nok.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #815 på: 25. April 2008, 18:04 »
Jeg føler det viktigste blir å forsterke midtbanen.Barton føler jeg er god nok til å spille fast også neste sesong, muligens også Butt, men Geremi håper jeg blir mer back up. Jeg håper og tror vi fortsetter med 433 systemet som vi har hatt voldsom suksess med. G Barry er kanskje den spilleren jeg håper mest på at vi henter, en fantastisk spiller som jobber hardt både offensivt og defensivt. Han er meget seriøs og en ledertype som hadde passet perfekt inn hos oss. Jeg vet mange klubber jakter på han, men jeg tror vår mulighet ligger i at vi kan betale meget god lønn og garantere fast plass, i tillegg tror jeg mange ønsker å spille under Keegan.
Ser Flamini kan være på vei til Milan pga at de er villig til å gi han bedre lønn enn Arsenal, Milan er villig til å gi han £60,000 i uka mens Arsenal bare vil gi han £50,000. Dette er en spiller som kanskje har vært PLs beste defensive midtbanespiller og er nå snart kontraktløs og kan hentes gratis. Jeg tror ikke at han vil til Newcastle, men penger styrer utrolig mye i dagens fotball og tror dere at han kunne valgt oss om vi hadde tilbydd han £100,000 i uka over eks 4 år? Dette er selvsagt mye penger men med tanke på at vi ikke betaler noe i overgangssum synes jeg det kunne vært verdt et forsøk. Skal vi få spillere foran toppklubber er vi nødt til å betale bedre lønn eller mer i overgangssum.

Tenk dere en midtbane med:

Modric/Barry-Flamini-Barton
an sparker ikke Bobby Robson??

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #816 på: 25. April 2008, 18:46 »
Ikke verst midtbane det. Men jeg er fortsatt av den mening at Barton ikke er god nok. Han springer rett og slett for lite og gjør noen snåle valg av og til. Jeg har alltid vært en fan av Emre: Mannen jobber som en gal, gode løp fremover og jobber like hardt bakover, gode innlegg og brukbar teknikk. I tillegg flink til å vende spillet. Eneste grunnen til at Barton ble kjøpt var fordi vi hadde behov for et britisk talent som vi kunne få til lavere pris enn vanlig. Og da måtte castle selvsagt "slå til." Britiske spillere er jo sterkt overpriset som alle vet. Og Barton fikk spille under Sam nettopp fordi han er engelsk og Sam ville forsvare pengene brukt på Barton. Emre har dog vært endel skadet, men når han er helt skadefri er han en kanonspiller. Jeg har fortsatt til gode å se Barton være skikkelig svett og det er en prestasjon med den hårsåta den mannen har..  ;D

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #817 på: 25. April 2008, 22:07 »
Barton spring lite? Synst han spring som ein galning eg! Trur Barton kjem til å vekse seg på midtbana vist han forsetter slik han har gjort dei siste vekene.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #818 på: 25. April 2008, 22:33 »
Keegan plays down Henry link
Hit-list drawn up of Tyneside targets
Ja, sånn burde vi handle spillere 8)
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3474229,00.html
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #819 på: 26. April 2008, 00:58 »
Barton har jo de siste ukene endelig  begynte å vise hvorfor han mot slutten av sin ManC-karriere var med i England-troppen. Han passer perfekt i dagens formasjon, og han er jo i mine øyne kanskje sammen med Owen og Butt de spillerne som beveger seg mest iløpet av en kamp. I mine øyne er han den spilleren som i størst grad må satses på av dagens midtbanetrio. Geremi ser jeg ihvertfall helst som backup, og en yngre og mer offensivt evnende midtbanestrateg enn Nicky Butt er jo også svært ønskelig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #820 på: 26. April 2008, 11:55 »
Jeg føler det viktigste blir å forsterke midtbanen.Barton føler jeg er god nok til å spille fast også neste sesong, muligens også Butt, men Geremi håper jeg blir mer back up. Jeg håper og tror vi fortsetter med 433 systemet som vi har hatt voldsom suksess med. G Barry er kanskje den spilleren jeg håper mest på at vi henter, en fantastisk spiller som jobber hardt både offensivt og defensivt. Han er meget seriøs og en ledertype som hadde passet perfekt inn hos oss. Jeg vet mange klubber jakter på han, men jeg tror vår mulighet ligger i at vi kan betale meget god lønn og garantere fast plass, i tillegg tror jeg mange ønsker å spille under Keegan.
Ser Flamini kan være på vei til Milan pga at de er villig til å gi han bedre lønn enn Arsenal, Milan er villig til å gi han £60,000 i uka mens Arsenal bare vil gi han £50,000. Dette er en spiller som kanskje har vært PLs beste defensive midtbanespiller og er nå snart kontraktløs og kan hentes gratis. Jeg tror ikke at han vil til Newcastle, men penger styrer utrolig mye i dagens fotball og tror dere at han kunne valgt oss om vi hadde tilbydd han £100,000 i uka over eks 4 år? Dette er selvsagt mye penger men med tanke på at vi ikke betaler noe i overgangssum synes jeg det kunne vært verdt et forsøk. Skal vi få spillere foran toppklubber er vi nødt til å betale bedre lønn eller mer i overgangssum.

Tenk dere en midtbane med:

Modric/Barry-Flamini-Barton


Du er ikkje seriøs no? Meinar du at vi kan få Barry og Flamini?

Det som er realistisk er foreksempel Jimmy Bullard, frå Fulham. Kvifor ikkje prøve på han?
« Siste redigering: 26. April 2008, 11:59 av lgrinde »

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #821 på: 26. April 2008, 12:16 »
Selvfølgelig tror jeg vi kan få Barry, du er klar over at vi tidligere har hentet spillere som Owen, Emre, Barton og Martins? Mye handler om penger, vi må sannsynligvis by mer og gi bedre lønn enn andre spillere for å få Barry. Flamini tror/trodde jeg ikke vi kan få, men det var en tanke om vi ville gitt han en enorm lønn for å forsøke å lokke han hit.
Bullard er en meget god spiller som jeg kunne tenkt meg hit, men jeg redd han er for dårlig defensivt til å spille indreløper hvis Barton skal ha den andre indreløperplassen.
an sparker ikke Bobby Robson??

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #822 på: 26. April 2008, 12:21 »
Flamini er på vei til Milan
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #823 på: 26. April 2008, 12:23 »
Jeg vet han er på vei til Milan, men har du lest hva jeg har skrevet? Uansett glem Flamini.
an sparker ikke Bobby Robson??

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
an sparker ikke Bobby Robson??