20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Malbranque  (Lest 9174 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #15 på: 11. Juni 2006, 13:03 »
Sitat fra: "Joakim"

For ingen vil vel se Clark spille? Og hvem vil vel legge skjebnen vår i Boumsongs hender?


Hva mener du med det? Jeg har troa på at Boumsong igjen kan bli en topp stopper for oss, om du mener det.
Kanskje Butt blir?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #16 på: 11. Juni 2006, 14:42 »
Sitat fra: "haavesv"
Gjerne Joey Barton! Men hva med Zokora? Han er vel ganske lik Parker (defensiv) og det skulle ikke være umulig å lokke ham til Newcastle heller.

Ellers så er det en spiller jeg bare har hørt noen venner snakke om. Sulley Ali Muntari, han er visst midtbanespiller og er fra Ghana. Noen som vet om ham kunne vært noe?


Zokora får vi aldri. Ein stor klubb kommer garantert til å snappe han opp. Han kommer til å bli stor.

Joey Barton hadde vært ein god signing for ein billig penge. Han er relativt ung og har mykje av kvaliteter. Men Roeder har sagt klart ifra at han ikkje er interessert å bringe Barton hit, så det treng vi ikkje å diskutere lenger egentlig.

Malbranque er hakket bedre enn Bowyer, etter mi meining. Får vi han for 3,5 mill pund skal vi være fornøyde. Vist summen går over så nei takk!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Malbranque
« Svar #17 på: 11. Juni 2006, 18:54 »
Skal vi først kjøpe en benksliter på midtbanen til Newcastle, så trenger han ikke være noen superspiller heller. Tenk på klubbens økonomiske situasjon! Det er bare i FM og CM man kjøper hvem som helst, når som helst.

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #18 på: 11. Juni 2006, 19:00 »
Er forsåvidt enig det geordie-olav. Men med salg av Bowyer, Faye og Butt så er vel ikke kjøp av Malbranque og Barton så urealistisk?
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #19 på: 11. Juni 2006, 19:04 »
Sitat fra: "VepsoO"
Er forsåvidt enig det geordie-olav. Men med salg av Bowyer, Faye og Butt så er vel ikke kjøp av Malbranque og Barton så urealistisk?


Nei enig. Når vi først selger så bør vi hente inn verdige erstattarar. Vi har jo egentlig ein ganske tynn stall fra før. Men vi kommer heilt sikkert til å henter inn maks ein sentral midtbane spelar vist vi selge fleire. Vi har desverre ikkje så mykje penge å strutte med.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #20 på: 11. Juni 2006, 20:34 »
Jeg vil forøvrig mase ustanselig om at den ene sentrale midtbanespilleren vi kommer til å hente inn på være defensivt orientert. Og ikke en spiller som lar forsvaret stå igjen alene. Vedkommende må nødvendigvis finne seg i å være benkesliter, men det er et kjøp vi er pokka nødt til å gjøre, dersom Faye og Butt selges. Et kjøp vi ikke trenger, er et kjøp av Malbranque.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #21 på: 11. Juni 2006, 20:42 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg vil forøvrig mase ustanselig om at den ene sentrale midtbanespilleren vi kommer til å hente inn på være defensivt orientert. Og ikke en spiller som lar forsvaret stå igjen alene. Vedkommende må nødvendigvis finne seg i å være benkesliter, men det er et kjøp vi er pokka nødt til å gjøre, dersom Faye og Butt selges. Et kjøp vi ikke trenger, er et kjøp av Malbranque.


Du har eit veldig godt poeng Joakim, eit svært godt poeng. Har vi nokon gode defensive midtbane spelarar i sikte eller? Har ikkje fulgt med så mykje. Ingen rykte eller noko sånt?

Har ein følelse på at Butt blir i klubben, som back-up for Parker. Sjølv om eg helst vil sjå Butt forlate paradis.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #22 på: 11. Juni 2006, 20:45 »
Vil heller ha Faye enn Butt i klubben! Men det beste ville vel vært å selge begge to og hente inn en god backup eller to hvis vi finner to billige. Eller så kan Butt selges og vi henter bare inn en defensiv midtbane. Hvis vi trenger en midtbanespiller til.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #23 på: 11. Juni 2006, 20:49 »
Sitat fra: "haavesv"
Vil heller ha Faye enn Butt i klubben! Men det beste ville vel vært å selge begge to og hente inn en god backup eller to hvis vi finner to billige. Eller så kan Butt selges og vi henter bare inn en defensiv midtbane. Hvis vi trenger en midtbanespiller til.


Det hadde vært det beste. Kvitta oss med begge og fått inn ein bedre ein.Men det som erproblemet , er å få ein spelar som gidder å slite på benken. Ein som aksepterer det. Slike vokser ikkje på tree, desverre.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #24 på: 11. Juni 2006, 21:27 »
Trenger slettes ikke slite benk dersom du er anker og blir kjøpt av Newcastle. Parker er svært god fremover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #25 på: 11. Juni 2006, 21:51 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Trenger slettes ikke slite benk dersom du er anker og blir kjøpt av Newcastle. Parker er svært god fremover.


Emre og Parker er jo bankers sentral, so...
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #26 på: 11. Juni 2006, 21:54 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Trenger slettes ikke slite benk dersom du er anker og blir kjøpt av Newcastle. Parker er svært god fremover.


Emre og Parker er jo bankers sentral, so...


Bankers og bankers. Forventer mer fra Emre kommende sesong, dessuten vet vi alle om skadene vi sliter med.
Roeder sa jo forøvrig for litt siden da han kalte Parker vår kommende Gerrard at han ville se Parker mer med fremover, da han slettes ikke er et vanlig anker. Der er jeg selvsagt helt enig med Roeder. Selv om han fungerer alldeles utmerket som anker, var han den drivende offensive kraften da han spilte i Charlton og kan gjøre det samme for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #27 på: 11. Juni 2006, 22:01 »
Det skal eg være enig i. Parker er nok best offensivt.
Men holder Emre seg skade fri, spelar han fra start. Det er eg sikker på.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #28 på: 16. Juni 2006, 19:01 »
Malbranque er ikke bedre enn de midtbanespillerene vi har fra før.... Veldig bra spiller å kaste innpå fra benken... Litt vel dyr??
Tror Emre og Parker passer like bra sammen i år som sist sesong... :wink:
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Malbranque
« Svar #29 på: 17. Juni 2006, 02:51 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Sitat fra: "Joakim"

For ingen vil vel se Clark spille? Og hvem vil vel legge skjebnen vår i Boumsongs hender?


Hva mener du med det? Jeg har troa på at Boumsong igjen kan bli en topp stopper for oss, om du mener det.
Kanskje Butt blir?

Butt får ikke lov å bli. Fyren har gjort oss nesten like mye urett som Hamann,
Og det jeg mener er at Clark ikke er god nok til å spille i Parkers sted, at Boumsong ikke bør nærme seg midtbanen, da han, om han skal bli, er stopper, og kun det. Og Boumsong er ikke den første jeg løper til når ting er som tøffest. Det er ikke han jeg ser på som frelser og redningsmann.
Og vi trenger en frelser og redningsmann som defenisvt anker. Parker er den typen. Vi trenger en til. Og jeg gjentar, Butt skal til helvete ut av klubben. Han skal ALDRI mer ikle seg den stripete trøya til verdens beste fotballklubb.

Jeg er veldig i tvil hva angår Malbranque. Talentfull som få, men har vi bruk for ham?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon