20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Crystal Palace (Premier League) - 21.10.17, 16:00 - TV2 PL 3 opptak 18:15  (Lest 12178 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Kjenner at på tross av vår svake omgang, er det den jævla dommerstanden i England som irriterer meg mest. Cabaye burde hatt rødt, og Zaha skulle hatt to gule. Det skjer så ofte mot oss at jeg kan ikke tro det er tilfeldig at vi aldri får utvist motspillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Kjenner at på tross av vår svake omgang, er det den jævla dommerstanden i England som irriterer meg mest. Cabaye burde hatt rødt, og Zaha skulle hatt to gule. Det skjer så ofte mot oss at jeg kan ikke tro det er tilfeldig at vi aldri får utvist motspillere.

Dommerstanden i England har tapt seg kolosalt de siste 5 åra! Klart dårligst kvalitet blandt de 5 store ligaene.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Kjenner at på tross av vår svake omgang, er det den jævla dommerstanden i England som irriterer meg mest. Cabaye burde hatt rødt, og Zaha skulle hatt to gule. Det skjer så ofte mot oss at jeg kan ikke tro det er tilfeldig at vi aldri får utvist motspillere.

Ja, det er helt vilt! Husker med gru kampen mot Forest i fjor, der vi fikk TO(!) feilaktige røde før pause.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Jepp kristoffer. 19 røde kort på oss er mye, noen av dem kan naturligivs forklares med idiotiene til mitro og shelvey. Det er vel fire fem røde der som var riktige og totalt unødvendige.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Er så flaut det som skjer utpå der idag.. Nitrist og elendig kvalitet! Få inn Merino (som er faktisk er flere hakk bedre enn Shelvey) og Mitro, ASAP!!!

nufc88

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 643
    • Vis profil
Lenge siden jeg har sett newcastle spolt så drit!!!! Herregud. Burde slå palace 2,3-0. Jævla drit fotball

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Flott, Diame inn.. Heldigvis Ayoze ut!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nufc88

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 643
    • Vis profil
2 timar av livet borte..  :'(

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Ayoze har vært helt fullstendig jævlig i dag. Tror Diame har gjort mer på den korte tida han har vært på, uten at det egentlig trenger si stort.
Når sant skal sies har samtlige offensive spillere vært helt grusomme i dag. I dag må Joselu få litt sympati for vanskelige arbeidsforhold som spydspiss. Sjeldent du ser Ritchie så svak som i dag.

Mitro, frels oss!
« Siste redigering: 21. Okt. 2017, 17:37 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Merinooooooooooo

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
(G)ullgutten Merino!! :-* :-*
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nufc88

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 643
    • Vis profil

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
(G)ullgutten Merino!! :-* :-*

Den var tørr. Jammen fikser ikke Ritchie seg enda en assist. Det skal han ha.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Faen så DEILIG!!

En helt forjævlig dårlig forestilling fra gutta idag, men desto deiligere med 3 poeng! Ritchie Og Shelvey svikter totalt idag, men (en ganske svak) Merino fikser det😍

Joselu og Perez orker eg ikke å utdype videre👎

Gtatulerer, folkens!! Helga er redda!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Jada!!!Faen meg et rettferdig resultat siden Palace skulle spilt med ti mann i ovet halvparten av kampen. At dette skulle bli en sliteseier var jeg klar over. Lagene til Hodgson er alltid vanskelig å spille mot. Spissene var svake, men de fikk igså fryktelig lite å jobbe med. Neste kamp håper jeg mitro starter. Joselu gir alt for lite juling.